abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2004 @ 12:39:02 #76
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641011
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:35 schreef evert het volgende:

[..]

Feiten? Waarom conflicteert dit? is haar mening als politica een andere dan haar mening als kamerlid?
Je kan op geen enkele manier jouw posting onderbouwen.
Ik denk dat het standpunt van haar als kamerlid niet geheel in overeenstemming zal zijn met dit creatieve stukje huisvlijt.
Lang leve mij! *O*
pi_23641015
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heb je de film al gezien?
neeh maar een geloof steeds zwarter maken is niet goed
en ze beledigt alleen Moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 29 november 2004 @ 12:40:17 #78
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23641039
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef Meki het volgende:

[..]

neeh

Blijf weg met je huil posts totdat je m gezien hebt dan ? k thx.
pi_23641055
quote:

[..]

Hoe weet je dan of ze de Islam steeds zwarter maakt? Zoiets werd van tevoren ook van deel 1 gedacht, maar dat vond ik een verademing vergeleken met het gebruikelijke werk van Ali en Van Gogh.

Bovendien heeft ze alle geloven al wel eens beledigd, ik zal het interview eens opzoeken.
  maandag 29 november 2004 @ 12:41:01 #80
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641059
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:37 schreef err het volgende:

[..]

en dus praat je die mensen maar na? Heb je zelf geen mening?
Heb zeker wel een mening. Heb je mijn posts niet gelezen
Lang leve mij! *O*
pi_23641067
quote:

[..]

en ze beledigt alleen Moslims
fout! ze brengt in beeld dat de islam een achterlijk geloof is. dat een moslim dat als een belediging ziet is weer wat anders.

maar meki jij weet het allemaal zo goed, vertel mij eens wat de noodzaak was om haar te besnijden ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 29 november 2004 @ 12:41:24 #82
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23641074
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:37 schreef Meki het volgende:

Wat gaat hirsi ali aan wat Islaam is
dit valt niet onder meningsuiting maar Belediging van een geloof

ik dacht dat ze na Theo beter ging nadenken wat ze allemaal doet
er zijn gestoorden die Hirsi ali willen vermoorden

en hiermee maakt ze het erger
terugsturen die hirsi , want ze maakt het hier erger
1. terugsturen gaat lastig, ze is nederlands staatsburger (en geen dubbel paspoort).
2. wat jij belediging vindt, vind ik meningsuiting.
3. het bewijs dat islamieten 'wat langere tenen hebben'.
4. jij vond toch ook dat de imam de uitgestoken hand van de minister mocht weigeren? vrijheid van meningsuiting was dat, en geen belediging.
5. probeer eens te redeneren vanuit de nederlandse democratie: je mag hier een andere mening en ook kritische mening over de islam hebben. het is hier geen midden oosten waar je wel de joden dood mag wensen maar kritiek op de islam verboden is.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 29 november 2004 @ 12:42:13 #83
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23641089
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik denk dat het standpunt van haar als kamerlid niet geheel in overeenstemming zal zijn met dit creatieve stukje huisvlijt.
ik denk?
waar baseer je het op?
pi_23641091
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Kan zij zich niet beter gewoon met politiek gaan bemoeien of anders gezellig op het mediapark gaan solliciteren (een radio of tv programma waarin ze haar eieren kwijt kan?)

Het is toch zot dat zij een fors salaris krijgt en helemaal niets voor *de burgers* in NL doet?
Hoezo doet zij niets voor 'de burgers'? Dat ze ondergedoken zit kun je haar momenteel niet kwalijk nemen vind ik.
Ik denk bovendien dat haar bijdrage aan de film volledig in haar vrije tijd gedaan wordt, anders heeft ze wel een groot probleem denk ik.
Yeah baby Yeah!
  maandag 29 november 2004 @ 12:42:45 #85
44699 err
pi_23641098
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:41 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Heb zeker wel een mening. Heb je mijn posts niet gelezen
jazeker, je vindt dat ze laf is, haar mond moet houden, niet nog meer moet stoken etc etc. Maar zelf neem je eigenlijk helemaal geen aanstoot aan de film, m.a.w je neemt de mening over van anderen.
  maandag 29 november 2004 @ 12:43:27 #86
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641112
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

fout! ze brengt in beeld dat de islam een achterlijk geloof is. dat een moslim dat als een belediging ziet is weer wat anders.

maar meki jij weet het allemaal zo goed, vertel mij eens wat de noodzaak was om haar te besnijden ???
En wie ben jij om te beoordelen dat hun religie achterlijk is?
Lang leve mij! *O*
pi_23641134
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:41 schreef evert het volgende:

[..]

1. terugsturen gaat lastig, ze is nederlands staatsburger (en geen dubbel paspoort).
2. wat jij belediging vindt, vind ik meningsuiting.
3. het bewijs dat islamieten 'wat langere tenen hebben'.
4. jij vond toch ook dat de imam de uitgestoken hand van de minister mocht weigeren? vrijheid van meningsuiting was dat, en geen belediging.
5. probeer eens te redeneren vanuit de nederlandse democratie: je mag hier een andere mening en ook kritische mening over de islam hebben. het is hier geen midden oosten waar je wel de joden dood mag wensen maar kritiek op de islam verboden is.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 29 november 2004 @ 12:45:40 #88
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23641153
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:43 schreef Echo99 het volgende:

[..]

achterlijk als in 'achtergebleven', 'geen verlichting gehad' in tegenstelling tot christendom in bijv. Nederland.
ja, ik durf de stelling aan dat er geen verlichting in de islam is geweest.

lees deze week in elsevier het interview met Irshad Manji maar eens, een moslima die oproept tot zelfkritiek binnen de islam.
pi_23641157
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:43 schreef Echo99 het volgende:

[..]

ik weet genoeg (lees teveel) over de koran en de sharia om van mening te zijn om te kunnen zeggen dat het een achterlijk geloof is. en jij ?
pi_23641195
quote:

'Beter nadenken' in de trand van: Laat ik mijn visie op het gebeuren maar loslaten aangezien mijn mening weleens mijn doodsvonnis zou kunnen betekenen?

Ik vraag me alleen af wat jij met 'erger maken' bedoelt, ze overtreed met deel 1 namelijk nergens de wet, ze gaat alleen op tenen staan die te lang zijn gegroeid.

Zolang je de film niet hebt gezien kun je er ook niets over zeggen Meki, afgaan op de mening van andere bevooroordeelden is een slechte eigenschap en maakt je ongeloofwaardig, om over het terugsturen maar te zwijgen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 29 november 2004 @ 12:48:59 #91
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641230
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef err het volgende:

[..]

jazeker, je vindt dat ze laf is, haar mond moet houden, niet nog meer moet stoken etc etc. Maar zelf neem je eigenlijk helemaal geen aanstoot aan de film, m.a.w je neemt de mening over van anderen.
Het zal mij een rotzorg zijn wat zij wil publiceren. Als zij de islam zwart wil maken of welke overtuiging of religie dan ook: geen enkel probleem. Er geldt immers vrijheid van meningsuiting in Nederland. Wat mij irriteert is dat ze geen greintje respect heeft voor de godsdienst van andere mensen. De combinatie gebrek aan respect, een grote smoel hebben, en toch onderduiken hebben mij doen besluiten om haar een jankerd te vinden.
Lang leve mij! *O*
pi_23641252
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:11 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik leg de schuld bij niemand neer. Wat ik probeer te zeggen is: als je de ballen hebt om grote dingen te roepen, moet ze ook de ballen hebben om de grote consquenties te accepteren. Meer onder het mom van: If you can't stand the heat, keep out of the kitchen...
Als de politie jouw veiligheid niet kan garanderen en je niet wilt sterven als martelaar heb je geen andere keuze.
Yeah baby Yeah!
  maandag 29 november 2004 @ 12:50:36 #93
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641264
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik weet genoeg (lees teveel) over de koran en de sharia om van mening te zijn om te kunnen zeggen dat het een achterlijk geloof is. en jij ?
Ik beoordeel niemand als achterlijk. Ook al ben ik het niet met hun standpunten eens.
Ik respecteer ze. Omdat t ook mensen zijn.
Lang leve mij! *O*
pi_23641271
quote:

Hoe de fuck kan je een geloof beledigen ???
ge·loof (het ~, geloven)
1 vertrouwen in de waarheid van iets
2 vast en onwankelbaar geloof in God en Gods woord <=> ongeloof
3 godsdienst

Je kan de volgelingen beledigen maar een geloof niet .
Dat jullie nou een stelletje huilebalken zijn die beginnen te janken en te dreigen zodra er iets over het o zo heilige islamitsche geloof wordt gezegt

* dontcare hoopt heel erg dat er voor de grote poort daar boven een oude vent staat die sjalom zegt als je daar aan komt .....
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
  maandag 29 november 2004 @ 12:51:40 #95
44699 err
pi_23641287
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Echo99 het volgende:
quote:
Als zij de islam zwart wil maken of welke overtuiging of religie dan ook: geen enkel probleem.
quote:
Wat mij irriteert is dat ze geen greintje respect heeft voor de godsdienst van andere mensen.
begrijp je jezelf nog?
pi_23641295
quote:

[..]

Het zal mij een rotzorg zijn wat zij wil publiceren. Als zij de islam zwart wil maken of welke overtuiging of religie dan ook: geen enkel probleem. Er geldt immers vrijheid van meningsuiting in Nederland. Wat mij irriteert is dat ze geen greintje respect heeft voor de godsdienst van andere mensen. De combinatie gebrek aan respect, een grote smoel hebben, en toch onderduiken hebben mij doen besluiten om haar een jankerd te vinden.
als jij vrouw was en ze hadden toen je een klein meisje was delen van je vagina weggesneden zou jij er vast ook anders over denken!
  maandag 29 november 2004 @ 12:52:53 #97
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23641313
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Waarbij je je mag afvragen of ze in dat geval nog mag aanblijven, er zijn legio gevallen van politici die in opspraak kwamen omdat hun privégedrag, al dan niet in het verleden ervoor zorgden dat ze niet meer hun functie konden uitoefenen, een staatssecretaris die in een militie van Bouterse zat, Buttiglione, een keer op de foto tijdens het uitbrengen van de Hitlergroet.

De vraag of het verstandig is dat een lid van de commissie van integratiebeleid zo loopt te schoppen tegen het geloof van een substantiëel deel van de immigranten is er zeker één die gesteld mag worden.

Schopje POL
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23641323
Ik vind het wel een beetje eng worden dat er nu een soort verzetsheldin van haar wordt gemaakt.

Het maakt ineens niet zoveel meer uit wat ze zegt of doet, ik heb de indruk dat veel users nauwelijks nadenken over wat ze eigenlijk wil met haar filmpjes, maar dat alleen telt dat ze nog wat doet. In de trant van: laat je niet kisten en go Ayaan go. Natuurlijk moet ze zich niet tegen laten houden door terreur maar ik hoop dat ze wel goed nadenkt over de vorm die ze kiest en over de inhoud en het niet louter doet vanuit de gedachte: "kijk eens wat ik durf".
  maandag 29 november 2004 @ 12:53:45 #99
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23641329
quote:

[..]

geen greintje respect heeft? dus als je kritiek hebt, is het respect weg?
dus al die ex calvinisten die hevig uithalen naar hun 'roots', ik noem Freek, Maarten ''t Hart, etc., dat vind je ook jankerds en je vindt ze ook respectloos?
  maandag 29 november 2004 @ 12:56:15 #100
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23641372
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:51 schreef err het volgende:

[..]

[..]

[..]

begrijp je jezelf nog?
Hmmm... Klinkt beetje dubbel he?

ik bedoel dat ik respect voor haar mening heb. Zelfs al toont ze zelf een gebrek aan respect.

wat ben jij wakker zeg!
Lang leve mij! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')