abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2004 @ 12:09:11 #51
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640307
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Goed, gaan we daarover verder.
Wat doet zij eigenlijk ?
Tot het moment dat het haar door die gekken onmogelijk werd gemaakt, functioneerde ze als een 'gewoon' kamerlid. zat in de commissies waar ze namens de fractie inzat, zat bij de vergaderingen en in de 2e kamer. ze was daar zichtbaarder en meer aanwezig dan minstens 90 andere kamerleden (zo is er een SP er die al een jaar niet in de kamer aanwezig is geweest).
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 29 november 2004 @ 12:11:28 #52
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23640360
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:07 schreef evert het volgende:

[..]

je draait het om! Een 'grote smoel' hebben zou moeten kunnen in nederland. maar de extreme islam heeft lange tenen en kan niet accepteren dat iemand in nederland zegt wat zij denkt.
je moet de schuld niet bij haar leggen maar bij die randdebielen die het haar onmogelijk maken te zeggen wat zij denkt en tegelijkertijd veilig over straat te lopen.
Ik leg de schuld bij niemand neer. Wat ik probeer te zeggen is: als je de ballen hebt om grote dingen te roepen, moet ze ook de ballen hebben om de grote consquenties te accepteren. Meer onder het mom van: If you can't stand the heat, keep out of the kitchen...
Lang leve mij! *O*
  maandag 29 november 2004 @ 12:11:46 #53
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23640369
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoezo
Als de Minister van Justitie zich niet meer bezig wil houden met de dingen die hij moet doen maar bezig is om* alle * vaders in Nederland te wijzen op het feit dat het systematisch af ranselen van hun kroost middeleeuws is zou NL ook reageren hoor.
[..]

Wie zegt jou dat ik mij daar niet aan erger en er niet op reageer?
On topic graag, het gaat hier over Hirsi en haar activiteiten.
Ik snap niet goed waarom jij je druk maakt over wat zij in haar vrije tijd doet. Dat dat ook nog's een nobel doel betreft doet laat ik buiten beschouwing. Zij wordt betaald voor haar werk als politica- werk dat zij helaas niet kan uitvoeren op dit moment. Nogmaals, die activiteiten buiten haar werk om worden niet uit jouw en mijn zak betaald.
  maandag 29 november 2004 @ 12:12:04 #54
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_23640380
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:59 schreef pooier het volgende:
Als persoon Hirsi Ali natuurlijk.
Zo natuurlijk is dat niet, het onderscheid is niet helder. Ze had er ook voor kunnen kiezen om de film onder een andere naam te maken, maar dat heeft ze - misschien wel opzettelijk - niet gedaan.
  maandag 29 november 2004 @ 12:14:42 #55
44699 err
pi_23640442
ik vraag me trouwens af met wie ze deze film gaat maken. Wie durft?
  maandag 29 november 2004 @ 12:14:56 #56
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640449
als aanvulling: ieder 2e kamer lid heeft bijna nevenfunties.
Een voorbeeld: de nevenfuncties van Bert Koenders, PvdA

- Lid Raad van Toezicht van de Stichting "Institute for Multiparty Democracy" (onbetaald)
- Lid Bestuur van the Centre for democracy and reconciliation in Southeastern Europa te Thassaloniki (onbetaald)
- Gastprofessor Internationale Betrekkingen aan de John Hopkins Universiteit, de School of Advanced International Studies, Bologna, Italië. (voorjaar 2000) (onbetaald)
- Lid van het curatorium van de Wiardi Beckmanstichting (onbetaald)
- 2e vice-voorzitter Atlantische Commissie, Den Haag (onbetaald)
- Lid Frans-Nederlandse Samenwerkingsraad (onbetaald)

Loedertje, ik heb je nog nooit druk zien maken om zijn nevenfuncties en de tijd die dit kost....
(voor alle duidelijkheid: een willekeurig voorbeeld. kijk maar eens op tweedekamer.nl en per kamerlid kun je zien wat ze allemaal naast het kamerwerk doen)
pi_23640478
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:11 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ik leg de schuld bij niemand neer. Wat ik probeer te zeggen is: als je de ballen hebt om grote dingen te roepen, moet ze ook de ballen hebben om de grote consquenties te accepteren. Meer onder het mom van: If you can't stand the heat, keep out of the kitchen...
DIT SLAAT ALLES. Dus als ik tegen iemand anders zeg dat die gene lomp bezig is moet ik maar accepteren dat ik klappen kan krijgen dan wel niet een kogel omdat die gene het daar niet mee eens is.

Zie Pim en theo, we moeten dan ook maar accepteren dat zijn de kogel kregen. (Dan moesten zij maar hun mond houden)
copyright 2006
  maandag 29 november 2004 @ 12:20:49 #58
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23640566
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:16 schreef pooier het volgende:

[..]

DIT SLAAT ALLES. Dus als ik tegen iemand anders zeg dat die gene lomp bezig is moet ik maar accepteren dat ik klappen kan krijgen dan wel niet een kogel omdat die gene het daar niet mee eens is.

Zie Pim en theo, we moeten dan ook maar accepteren dat zijn de kogel kregen. (Dan moesten zij maar hun mond houden)
Nee nee nee, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel niet dat ze moet accepteren dat ze de kogel gaat krijgen ofzo. Ik bedoel meer te zeggen dat: als ze t er niet mee eens is, er niet met de botte bijl door moet gaan maar in discussie gaan met de mensen waar ze t niet mee eens. Dit klinkt heel idealistisch ik weet 't. Maar zeg nou zelf: als ze misstanden binnen de Islam aan de kaak had willen stellen had dit misschien ook iets genuanceerder gekund dan Submission Part I niet?
Lang leve mij! *O*
  maandag 29 november 2004 @ 12:25:07 #59
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640668
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:20 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nee nee nee, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel niet dat ze moet accepteren dat ze de kogel gaat krijgen ofzo. Ik bedoel meer te zeggen dat: als ze t er niet mee eens is, er niet met de botte bijl door moet gaan maar in discussie gaan met de mensen waar ze t niet mee eens. Dit klinkt heel idealistisch ik weet 't. Maar zeg nou zelf: als ze misstanden binnen de Islam aan de kaak had willen stellen had dit misschien ook iets genuanceerder gekund dan Submission Part I niet?
maar is de film geen manier om in discussie te gaan?
en was submission 1 nu echt zo met de botte bijl?
  maandag 29 november 2004 @ 12:27:35 #60
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23640734
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef evert het volgende:

[..]

maar is de film geen manier om in discussie te gaan?
en was submission 1 nu echt zo met de botte bijl?
De discussie is er zeker nu
Ik vond het em niet zo schokkend maar mensen met een andere geloofsovertuiging blijkbaar wel.
Lang leve mij! *O*
pi_23640743
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:42 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Toen dat gebeurde had ze zich toch moeten realiseren dat ze zich een hoop problemen op de hals heeft gehaald. En nee, ik vind het niet laf dat ze ondergedoken is. Dat zou ik zelf ook gedaan hebben. Maar dat ze vanaf dat onderduik adres verder gaat met mensen beledigen, dat vind ik stronteigenwijs. Of kappen met die onzin, onderduiken en hopen dat t overgaat. Of je hebt echt schijt aann je vijanden en je gaat midden op de dam een toneelstukje a la submission opvoeren.
Niet dat halfslachtige gezeik van: ik heb schijt aan ze maar ik duik voor de zekerheid wel onder.
Ik blijf bij mijn standpunt: Eigenwijs kreng.
dus ze moet haar mond maar houden en net doen alsof haar neus bloed ? want anders vraagt ze om ritueel geslacht te worden

NOOIT toegeven aan terroristen of extremisten. en ik ben juist blij dat ze niet de kop in het zand steekt! zo kunnen we de strijd aangaan tegen deze extremisten
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2004 @ 12:28:06 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23640754
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef evert het volgende:
Precies.
Én hoofdtaken .
pi_23640766
En wat voor iets gaat het dit keer worden?
Gaat ze weer een filmpje maken waar ze er voor zorgt dat de manier waarop ze het doet al de religie beledigt, zelfs al is het onderwerp wel nuttig om ter discussie te brengen?

Dat is net zoiets als een filmpje maken waar een Jesus lookalike door een paus-lookalike wordt afgezogen, vervolgens klaar komt op een Bijbel, en dat dan proberen te gebruiken om homosexualiteit bespreekbaar te maken onder SGPers.
  maandag 29 november 2004 @ 12:30:35 #64
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_23640826
Wanneer ze deze film uit eigen zak betaald gaat ze haar gang maar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_23640852
Is er dan al eens iemand binnen de islamitische gemeenschap opgestaan voor een debat?
copyright 2006
pi_23640859
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:20 schreef Echo99 het volgende:

[..]

yeah right en hoe had jij je dat voorgesteld ? vergeet niet dat in de islam een vrouw niet veel bijzonders is en een niet gelovige (dat is ze nu) volgens de sharia HOOGSTENS een 2e rang burger is. denk jij nou werkelijk dat ze in dialoog kan gaan met die mensen ???

oh wacht even ze heeft de islam afgestoten en daar staat de doodstraf op

[ Bericht 7% gewijzigd door GewoneMan op 29-11-2004 12:36:54 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 29 november 2004 @ 12:31:48 #67
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_23640863
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef evert het volgende:
Op zich is een nevenfunctie niet bezwaarlijk zolang dit niet conflicteert met de eigenlijke functie. In het geval van Hirsi Ali is dat op zijn minst een twijfel geval.

Het is overigens nog maar de vraag of deze film die nog gemaakt moet worden ooit zal worden uitgezonden. Welke omroep zal zich hiervoor lenen?
  maandag 29 november 2004 @ 12:32:43 #68
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640884
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Precies.
Én hoofdtaken .
en waar baseer je je mening op dat Ayaan haar hoofdtaken verwaarloost door het maken van een film en Koenders door zijn nevenfuncties niet?
je probeert een 'schijn op te wekken/haar zwart te maken' zonder enige bewijsvoering. en dat stoort me in jouw redenatie.
Jouw persoonlijke aversie tegen haar probeer je te staven met een argumentatie die niet op feiten gebaseerd is.
  maandag 29 november 2004 @ 12:33:37 #69
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23640900
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:28 schreef Skyclad het volgende:
Gaat ze weer een filmpje maken waar ze er voor zorgt dat de manier waarop ze het doet al de religie beledigt, zelfs al is het onderwerp wel nuttig om ter discussie te brengen?

Dat is net zoiets als een filmpje maken waar een Jesus lookalike door een paus-lookalike wordt afgezogen, vervolgens klaar komt op een Bijbel, en dat dan proberen te gebruiken om homosexualiteit bespreekbaar te maken onder SGPers.
LOL, my point exactly
Lang leve mij! *O*
  maandag 29 november 2004 @ 12:33:41 #70
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640902
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:28 schreef Skyclad het volgende:

voor je geheugen, de boeken van reve en hermans in de jaren 50 en 60 waren niet anders hoor! en hebben wel zeker meegeholpen aan de Verlichting!
  maandag 29 november 2004 @ 12:35:17 #71
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23640933
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:31 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Op zich is een nevenfunctie niet bezwaarlijk zolang dit niet conflicteert met de eigenlijke functie. In het geval van Hirsi Ali is dat op zijn minst een twijfel geval.
Feiten? Waarom conflicteert dit? is haar mening als politica een andere dan haar mening als kamerlid?
Je kan op geen enkele manier jouw posting onderbouwen.
  maandag 29 november 2004 @ 12:36:13 #72
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23640960
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

yeah right en hoe had jij je dat voorgesteld ? vergeet niet dat in de islam een vrouw niet veel bijzonders is en een niet gelovige (dat is ze nu) volgens de sharia HOOGSTENS een 2e rang burger is. denk jij nou werkelijk dat ze in dialoog kan gaan met die mensen ???
Beetje fundamentalist denkt er wel zo over ja. De moslims die ik ken zijn eigenlijk gewoon net mensen met wie je ook kan praten enzo.
Lang leve mij! *O*
pi_23640981

Wat gaat hirsi ali aan wat Islaam is
dit valt niet onder meningsuiting maar Belediging van een geloof

ik dacht dat ze na Theo beter ging nadenken wat ze allemaal doet
er zijn gestoorden die Hirsi ali willen vermoorden

en hiermee maakt ze het erger
terugsturen die hirsi , want ze maakt het hier erger
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 29 november 2004 @ 12:37:32 #74
44699 err
pi_23640982
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:27 schreef Echo99 het volgende:

[..]

De discussie is er zeker nu
Ik vond het em niet zo schokkend maar mensen met een andere geloofsovertuiging blijkbaar wel.
en dus praat je die mensen maar na? Heb je zelf geen mening?
pi_23640995
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:37 schreef Meki het volgende:

Wat gaat hirsi ali aan wat Islaam is
dit valt niet onder meningsuiting maar Belediging van een geloof
Heb je de film al gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')