Alsof iemand 24 uur per dag alleen maar met politiek moet bezig zijn. Zij hebben ook nog (in haar geval helaas niet meer) vrije tijd.quote:Op maandag 29 november 2004 11:35 schreef Loedertje het volgende:
Waarom neemt ze geen ontslag en zoekt ze een baan die beter bij haar past?
ik zou het niet beter kunnen brengenquote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Inderdaad, Kom op Ayaan , laat je niet de mond snoeren en strijd voor wat jij nodig vindt,
Diep respect
Als ze dat daadwerkelijk zou doen dan had ze nu niet ondergedoken hoeven zitten nietwaar?quote:Op maandag 29 november 2004 11:38 schreef evert het volgende:
[..]
als we een tolerant land waren hoefde ze geen ontslag te nemen en kon ze gewoon haar 2e kamer werk blijven doen.
maar nee, verdedig maar de mensen die haar het gewoon werken onmogelijk maken.![]()
Waarom zou ik mijn mening niet mogen geven? Is iemand ziek dan kan iemand thuis gaan zitten, is iemand door een bepaalde situatie gedwongen onder te duiken dan ontkom je daar niet aan.quote:en wat ze naast haar gewone werk doet, moet ze vooral zelf weten. geen wet die verbiedt dat een kamerlid in haar eigen tijd ook dingen doet. en zij heeft hier voor gekozen, diep respect. het was veel makkelijker om gewoon je mond maar te houden.
Zie mijn post van 11.42. Iedereen moet lekker vooral doen waar ze zelf zin in hebben. Maar dan niet achteraf gaan lopen janken!!!quote:Op maandag 29 november 2004 11:44 schreef pooier het volgende:
[..]
en
[..]
en
[..]
Deze reakties zijn pas diep triest! Van jullie mogen we dus ook geen mening meer uiten. Bang voor de gevolgen hier van. Kom op zeg! Zijn jullie nu al uitgeschakeld? zitten jullie al in jullie bunkers?
Dus na de moord op Theo moeten we maar onze mond houden? Want dat is beter zo, dan hebben we geen gezeik meer... (steek je kop maar in het zand)
quote:Op maandag 29 november 2004 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Het is toch zot dat zij een fors salaris krijgt en helemaal niets voor *de burgers* in NL doet?
Jij mag blijkbaar wel een oordeel vellen zonder dat je het meegemaakt hebt...quote:Op maandag 29 november 2004 11:45 schreef GewoneMan het volgende:
DAN mag jij een oordeel vellen ok ???
quote:Op maandag 29 november 2004 11:48 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Jij mag blijkbaar wel een oordeel vellen zonder dat je het meegemaakt hebt...![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 11:48 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Jij mag blijkbaar wel een oordeel vellen zonder dat je het meegemaakt hebt...![]()
Hoe goedkoop om het over deze boeg te gooien. Maak je druk om duizenden andere geldverslindende mislukkingen, kansloze subsidies en uitgerangeerde 1-dags politici die een forse uitkering ontvangen. Deze vrouw is gewoon een politica en deze film is niet uit mijn portemonnee gemaakt.quote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zij wil graag naar buiten treden met al haar ideetjes en creatieve uitspattingen, prima, maar dan niet op kosten van de burgers die hier geen ruk mee kunnen.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen waar zij nu mee bezig is. Vanuit welke functie spreekt zij, als lid van het parlement of als de persoon Hirsi Ali?quote:Op maandag 29 november 2004 11:21 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik vind het geweldig dat ze dit doet!
Wat nou, bedreigingen enzo? Ayaan gaat door! Dat zal ze leren, die middeleeuwse kneuzen!
Lieve schat, het zou toch wat zijn als alle vrouwen in NL die in hun jeugd sexueel zijn misbruikt of slachtoffer zijn geweest van ernstige mishandeling zich gaan bezig houden met het maken van allerlei films terwijl zij eigenlijk hun WERK zouden moeten doen?quote:Op maandag 29 november 2004 11:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
weet je wat nadat jij besneden bent als meisje en onderdrukt door een achterlijk geloof. en op het moment dat je er een film over maakt om de mensen te laten zien hoe achterlijk het is en je wordt met de dood bedreigd en moet tijden lang onderduiken omdat je anders ritueel geslacht wordt.
DAN mag jij een oordeel vellen ok ???
Het maken van een film op kosten van de burgers? Wie heeft Submission betaalt? De overheid soms? Is ze minder in de Kamer geweest toen Submission 1 gemaakt werd? Heeft ze minder gewerkt?quote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zij wil graag naar buiten treden met al haar ideetjes en creatieve uitspattingen, prima, maar dan niet op kosten van de burgers die hier geen ruk mee kunnen.
Voegt het voor JOU persoonlijk iets toe als zij zich voor de volle 100% gaat bezighouden met het maken van filmpjes dan?
Onderschat de tijd namelijk niet die dit vergt, dat gaat écht niet om een lullige vrijetijdsbesteding Evert.
Hoezoquote:Op maandag 29 november 2004 11:53 schreef err het volgende:
[..]
Hoe goedkoop om het over deze boeg te gooien.
Wie zegt jou dat ik mij daar niet aan erger en er niet op reageer?quote:Maak je druk om duizenden andere geldverslindende mislukkingen, kansloze subsidies en uitgerangeerde 1-dags politici die een forse uitkering ontvangen.
Als persoon Hirsi Ali natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2004 11:54 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen waar zij nu mee bezig is. Vanuit welke functie spreekt zij, als lid van het parlement of als de persoon Hirsi Ali?
Ze heeft dus ervaring met de islam...quote:Persoonlijk: Ayaan Hirsi Ali wordt op 13 november 1969 geboren in Mogadishu in Somalië. Haar vader heeft vijf dochters en een zoon bij vier vrouwen. Omdat haar vader een politieke tegenstander is van de Somalische dictator Mohamed Siad Barre vlucht de familie via Saoedi-Arabië en Ethiopië naar Kenia.
Hirsi Ali krijgt een orthodox-islamitische opvoeding en wordt - zonder enige verdoving - besneden. Wanneer Hirsi Ali hoort dat ze zal worden uitgehuwelijkt aan een neef in Canada vlucht ze via Duitsland naar Nederland. Daar komt ze aan in 1992. Sinds 1997 is ze genaturaliseerd tot Nederlandse.
wie zit er achteraf te janken? juist omdat ze doorgaat heeft ook Ayaan schijt aan eventuele belagers.quote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zie mijn post van 11.42. Iedereen moet lekker vooral doen waar ze zelf zin in hebben. Maar dan niet achteraf gaan lopen janken!!!
Respect voor theo want die had van te voren al schijt aan zijn eventuele belagers.
quote:Op maandag 29 november 2004 11:58 schreef Falco het volgende:
Top dat ze nog steeds zo eigenwijs is!
Goed, gaan we daarover verder.quote:Op maandag 29 november 2004 11:58 schreef evert het volgende:
Heeft ze minder gewerkt?
Zolang ze haar gewone werk doet
Ze heeft ervaring met een islam.quote:Op maandag 29 november 2004 11:59 schreef pooier het volgende:
Ze heeft dus ervaring met de islam...
Ik vind je een lafaard als je t lef hebt om een hele grote smoel te hebben (maar dan wel op een stiekem geheim plekje wat niemand weet te vinden) omdat er anders wel eens boze mannen kunnen komen. Want oh oh oh, je zal toch eens ter verantwoording worden geroepen.quote:Op maandag 29 november 2004 11:59 schreef evert het volgende:
[..]
wie zit er achteraf te janken? juist omdat ze doorgaat heeft ook Ayaan schijt aan eventuele belagers.
als het niet koste gaat van haar werk is het gewoon een onzin reactie. Als ik de 40 uur per week bij mijn baas volmaak, mag ik daarna 40 uur besteden aan wat anders.quote:Op maandag 29 november 2004 11:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lieve schat, het zou toch wat zijn als alle vrouwen in NL die in hun jeugd sexueel zijn misbruikt of slachtoffer zijn geweest van ernstige mishandeling zich gaan bezig houden met het maken van allerlei films terwijl zij eigenlijk hun WERK zouden moeten doen?
Ik zie het al voor mij dat de basisschool directrice niets bij draagt aan hetgeen er in haar schooltje speelt maar wél filmpjes gaat maken onder invloed van een trauma uit het verleden?
Snap je ook wat ik wil zeggen eigenlijk?
Hirsi moet vooral doen wat zij wil maar niet vanuit haar huidige functie.
Daar zijn de geleerden t nog niet over eens. De ene keer roept ze extreem linkse dingen en de andere keer extreem rechtse... Niemand die t weet volgens mij...quote:Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Goed, gaan we daarover verder.
Wat doet zij eigenlijk ?
je draait het om! Een 'grote smoel' hebben zou moeten kunnen in nederland. maar de extreme islam heeft lange tenen en kan niet accepteren dat iemand in nederland zegt wat zij denkt.quote:Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vind je een lafaard als je t lef hebt om een hele grote smoel te hebben (maar dan wel op een stiekem geheim plekje wat niemand weet te vinden) omdat er anders wel eens boze mannen kunnen komen. Want oh oh oh, je zal toch eens ter verantwoording worden geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |