Nou, idd, in Pakistan was Newsweek al uitverkocht voor het uit de schappen kon worden gehaald omdat de authoriteiten het wilde verbieden.quote:Op maandag 29 november 2004 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vergeet kennelijk dat koranteksten op blote lichaamsdelen ook voor de gematigde moslims knap beledigend is.
Wat een BS ! Haar vermoorde vriend had het zeker weten prima gevonden dat ze nu met deel 2 zou komen. En er is geen beter moment om met het vervolg te komen dan NU! De discussie is zeer actueel en daarom zal er veel over gesproken worden en zal het veel aandacht krijgen. Dat is precies wat Hirsi Ali wil natuurlijk!quote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Imo maakt Ayaan misbruik van de situatie (zo kort na de moord en de nasleep ervan) om juist nu haar deel II te gaan aankondigen.
Door het juist nu te doen geeft een golf van publiciteit, en dat wil ze blijkbaar graag, ookal is dit over de rug van haar pas vermoorde vriend.
Dat is idd precies wat ze wil, maar ik vind het weinig respectvol, niet alleen tegenover Theo van Gogh die min of meer het leven heeft moeten laten voor Part I, maar gezien Ayaan opkomt voor de onderdrukte moslims (en vrouwen in het bijzonder) is dit niet bepaald het juiste moment, er zijn genoeg spanningen om even geen olie op het vuur te gooien wat mij betreft.quote:Op maandag 29 november 2004 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Wat een BS ! Haar vermoorde vriend had het zeker weten prima gevonden dat ze nu met deel 2 zou komen. En er is geen beter moment om met het vervolg te komen dan NU! De discussie is zeer actueel en daarom zal er veel over gesproken worden en zal het veel aandacht krijgen. Dat is precies wat Hirsi Ali wil natuurlijk!
Het probleem is meer dat de hooligans die je schijnbaar met je film wil raken er nog minder van onder de indruk zijn dan jij, aangezien die film vol zit met hooligans met teksten uit het wedstrijdreglement op hun lichaam, waar iedereen alleen maar een beetje naar zit te staren, maar wat nergens over gaat.quote:Op maandag 29 november 2004 19:03 schreef err het volgende:
Ik voel me als voetbalsupporter toch ook niet persoonlijk beledigd als het gedrag van een stel hooligans aan de kaak worden gesteld, of zelfs belachelijk worden gemaakt, voor zover daar in Sumbission al sprake van zou zijn?
Daarnaast is het gewoon lame om een film te maken en niet op de premiere te verschijnen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Imo maakt Ayaan misbruik van de situatie (zo kort na de moord en de nasleep ervan) om juist nu haar deel II te gaan aankondigen.
Door het juist nu te doen geeft een golf van publiciteit, en dat wil ze blijkbaar graag, ookal is dit over de rug van haar pas vermoorde vriend.
Eindelijk weer een verstandige uitspraak.quote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef robh het volgende:
[..]
Daarnaast is het gewoon lame om een film te maken en niet op de premiere te verschijnen.
nee die hooligans gaan niet het licht zien, die illusie heb ik niet, maar aan de andere kant zijn er geen bevolkingsgroepen die voetballiefhebber zijn die er hevige aanstoot aan nemen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat de hooligans die je schijnbaar met je film wil raken er nog minder van onder de indruk zijn dan jij, aangezien die film vol zit met hooligans met teksten uit het wedstrijdreglement op hun lichaam, waar iedereen alleen maar een beetje naar zit te staren, maar wat nergens over gaat.
Als je denkt hooligans het licht gaan zien met zo'n filmpje ben je wel heel wat naiever dan gelovigen die volgens de makers zogenaamd naief zijn.
lame? Lame is dat ze niet op die premiere kan verschijnen omdat sommigen haar willen afslachten. Haar eigen leven is haar wat meer waard dan de opinie van enkelingen zoals jij, dunkt me.quote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef robh het volgende:
[..]
Daarnaast is het gewoon lame om een film te maken en niet op de premiere te verschijnen.
Klopt, alleen misschien een paar extremen die sowieso al licht ontvlambaar zijn en willen rellen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:28 schreef err het volgende:
[..]
nee die hooligans gaan niet het licht zien, die illusie heb ik niet, maar aan de andere kant zijn er geen bevolkingsgroepen die voetballiefhebber zijn die er hevige aanstoot aan nemen.
Sarcasm is wasted on people like youquote:Op maandag 29 november 2004 20:29 schreef err het volgende:
[..]
lame? Lame is dat ze niet op die premiere kan verschijnen omdat sommigen haar willen afslachten. Haar eigen leven is haar wat meer waard dan de opinie van enkelingen zoals jij, dunkt me.
Ach joh, dat mense moet een keer een psycholoog opzoeken en haar jeugdtrauma's lekker in Ethiopie gaan verwerken.quote:Op maandag 29 november 2004 20:29 schreef err het volgende:
lame? Lame is dat ze niet op die premiere kan verschijnen omdat sommigen haar willen afslachten. Haar eigen leven is haar wat meer waard dan de opinie van enkelingen zoals jij, dunkt me.
alleen roept nu iedereen dat "een hele bevolkingsgroep" wordt beledigd, zie je het verschil?quote:Op maandag 29 november 2004 20:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Klopt, alleen misschien een paar extremen die sowieso al licht ontvlambaar zijn en willen rellen.
grappig dat mensen vanuit de linkse hoek nu allemaal roepen dat ze het land uit moetquote:Op maandag 29 november 2004 20:32 schreef robh het volgende:
[..]
Ach joh, dat mense moet een keer een psycholoog opzoeken en haar jeugdtrauma's lekker in Ethiopie gaan verwerken.
De rechtse kerk zou precies hetzelfde zeggen wanneer Hirsi Ali niet hun straatje zou lullen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef err het volgende:
[..]
grappig dat mensen vanuit de linkse hoek nu allemaal roepen dat ze het land uit moetDa's ook voor het eerst
ja natuurlijk, de rechtse kerk wil alle allochtonen het land uitschoppen, toch? Dus dat is niks nieuwsquote:Op maandag 29 november 2004 20:40 schreef schatje het volgende:
[..]
De rechtse kerk zou precies hetzelfde zeggen wanneer Hirsi Ali niet hun straatje zou lullen.
Mooi moment hèquote:Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef err het volgende:
grappig dat mensen vanuit de linkse hoek nu allemaal roepen dat ze het land uit moetDa's ook voor het eerst
quote:Op maandag 29 november 2004 20:41 schreef robh het volgende:
[..]
Mooi moment hè![]()
Nu kunnen we het samen roepen!![]()
'Allemaal', ookquote:Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef err het volgende:
[..]
grappig dat mensen vanuit de linkse hoek nu allemaal roepen dat ze het land uit moet
Als je de verschillende threads over haar leest, zul je zien dat het verassend vaak geroepen wordt, door diegenen die zich graag als "links" manifesteren.quote:Op maandag 29 november 2004 20:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Allemaal', ook
V.
Ja, het was me inderdaad al niet opgevallen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:47 schreef err het volgende:
[..]
Als je de verschillende threads over haar leest, zul je zien dat het verassend vaak geroepen wordt, door diegenen die zich graag als "links" manifesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |