quote:Op maandag 29 november 2004 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
Nou hier het verhaal![]()
Die verbrande pinda en ik waren afgelopen vrijdagavond wezen Karten bij Coronel in Huizen.
Nadat ik hem 2 keer heb vernederd door zijn tijden te verpulveren, wat overigens volledig is te wijten aan het feit dat zijn hoofd zo gestroomlijnt is als een Leopard tank, gingen we naar huis.
Brown reed. Ik geef toe.. na 2 heats is het altijd weer wennen dat je in een personenauto rijdt ipv een kart. Maar zoals een goede en rustige chauffeur betaamt, stel je je daar op in..
We waren nog niet koud de 1e bocht om richting huis en onze Mika dacht dat hij wel even een 360 kon maken op de natte straat (klinkers). Dus de HOOFDman trekt aan zijn handrem en gooit zijn stuur naar links. Door de gladde straat en een gebrek aan inzicht en stuurmanskunst gleed de auto richting stoep... STOEP.. STOEP
BOOOOOOEEEEEEEEEMMMMMMM.......... vol met zijn/mijn zijkant tegen een lantaarnpaal... :')
ik ben nogal een fan van de handremquote:Op maandag 29 november 2004 10:38 schreef Magneet het volgende:elk half jaar nieuwe banden ook, bij mij heeft het een jaar geduurd voor ik nieuwe voorbanden nodig had. Waarvan er 1 na een paar maanden de geest geeft en ik langs de snelweg stil stond
maar dan nog : Boeiuh het is toch lease
ik ook van jou lekkere airbag van mequote:Op maandag 29 november 2004 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hou van je groothoofd![]()
Gijs... zeker 50% van de terugreis moest ik proesten als ik hem aan keekquote:Op maandag 29 november 2004 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk verhaal weerDeed je het in je broek Surfer?
ik zou toch maar ff naar een garage gaan dan oid. En tegen de lease eikels zeggen dat je schade hebt maar dat je niet weet waardoor. ( zou ook net zo goed een winkelkar oid geweest kunnen zijnquote:Op maandag 29 november 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook van jou lekkere airbag van me![]()
heb wel weer gelachen hoor![]()
![]()
maar ik ben wel blij dat je op zich niks ziet.... maar ik hoor wel een raar geluid aan de rechterkant......
quote:Op maandag 29 november 2004 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... zeker 50% van de terugreis moest ik proesten als ik hem aan keek![]()
Zo geniaal... hahahahahaha
En af en toe maakte ik van de bewegingen met mijn hand in mijn nek... zoals de 2 moskowitzen in die reclame.......... vond mezelf zooo leuk die avond...
Whahahahahahaha wat doe je als blijkt dat je onderstel krom isquote:Op maandag 29 november 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook van jou lekkere airbag van me![]()
heb wel weer gelachen hoor![]()
![]()
maar ik ben wel blij dat je op zich niks ziet.... maar ik hoor wel een raar geluid aan de rechterkant......
Aan je donor hoofd heb ik in ieder geval niks... dat trekt zelfs mijn lichaam nietquote:Op maandag 29 november 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ook al ligt je hoofd naast dat dikke lichaam van je..... van mij krijg je niks
![]()
Gijs... echt niet... tenzij die winkelwagen een 110 pk motor zou hebben... maar anders... No way dat ze dat geloven..quote:Op maandag 29 november 2004 10:45 schreef Magneet het volgende:
( zou ook net zo goed een winkelkar oid geweest kunnen zijn)
dan is het toch iets meer dan Brown doet voorkomen. Brown heb je eigen risico of niet? zo nee niet moeilijk doen en zeggen dat je on de regen geslipt bent, zo ja wachten tot iemand je een keer geen voorrang geeft en hem de zijkant laten rakenquote:Op maandag 29 november 2004 10:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... echt niet... tenzij die winkelwagen een 110 pk motor zou hebben... maar anders... No way dat ze dat geloven..
quote:Op maandag 29 november 2004 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... zeker 50% van de terugreis moest ik proesten als ik hem aan keek![]()
Zo geniaal... hahahahahaha
En af en toe maakte ik van de bewegingen met mijn hand in mijn nek... zoals de 2 moskowitzen in die reclame.......... vond mezelf zooo leuk die avond...
quote:Maar het lachen hielt op toen we Kim Holland bij de Shell zagen... wat een vies lelijk wijf is dat zeg
![]()
150 euro betalenquote:Op maandag 29 november 2004 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha wat doe je als blijkt dat je onderstel krom is![]()
Total Loss...
nee gijs.... je ziet echt niks..... je moet echt heel goed kijken wil je wat zienquote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan is het toch iets meer dan Brown doet voorkomen. Brown heb je eigen risico of niet? zo nee niet moeilijk doen en zeggen dat je on de regen geslipt bent, zo ja wachten tot iemand je een keer geen voorrang geeft en hem de zijkant laten raken
Nee het is niet zijn deur maar de dorpel eronder die een flinke deuk heeft...quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan is het toch iets meer dan Brown doet voorkomen. Brown heb je eigen risico of niet? zo nee niet moeilijk doen en zeggen dat je on de regen geslipt bent, zo ja wachten tot iemand je een keer geen voorrang geeft en hem de zijkant laten raken
Misschien dat je band ook een flinke klap heeft gehad van de stoeprand ... iets krom of gebroken..quote:Op maandag 29 november 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
150 euro betalen![]()
maar ff serieus..... ik hoor tijdens het rijden iets, maar ik weet niet wat het is.... het heeft iets met het afrollen van mijn band te maken, want als ik sneller ga, dan gaat het geluid ook sneller.... en bij een bocht naar links hoor ik bijna niks.....
een paaltje niet gezien waardoor ene deuk in de deur is? dat geloven ze ook nooitquote:Op maandag 29 november 2004 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee het is niet zijn deur maar de dorpel eronder die een flinke deuk heeft...
Het enige wat je dan nog kunt zeggen is dat je een paaltje niet hebt gezien...
Als je verteld wat er echt is gebeurd geloven ze je nooooit...
inderdaad en dat er toen ook een paaltje in de weg stondquote:Op maandag 29 november 2004 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Misschien dat je band ook een flinke klap heeft gehad van de stoeprand ... iets krom of gebroken..
Ik zou het ff na laten kijken... zeg je gewoon dat het glad was ...
Jawel. Het is tijd voor Baten Kaitos.quote:Op maandag 29 november 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
nee ?
ik denk dat dat het is ja..... want ik heb wel een stoepje geraaktquote:Op maandag 29 november 2004 10:55 schreef Magneet het volgende:
Brown had je ook niet een stoepje geraakt? ZO ja dan is de kans groot dat je wiel nu compleet uit balans is waardoor je dat geluid hoortdat zou ik op zeker na laten kijken
Heb jij ToS al uit ?quote:Op maandag 29 november 2004 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Het is tijd voor Baten Kaitos.
Lagersquote:Op maandag 29 november 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
150 euro betalen![]()
maar ff serieus..... ik hoor tijdens het rijden iets, maar ik weet niet wat het is.... het heeft iets met het afrollen van mijn band te maken, want als ik sneller ga, dan gaat het geluid ook sneller.... en bij een bocht naar links hoor ik bijna niks.....
oehquote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lagers
Ze doen gelukkig nooit moeilijk over deuken, maar boeiequote:Op maandag 29 november 2004 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat deuken worden opzekers onderzocht... ik zou er niet om liegen. Gewoon vertellen dat je een fuckup gemaakt heb
Dat klinkt duurquote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lagers
Dat denk ik ook ja...quote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lagers
quote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt duur![]()
![]()
Gijs.... lease autoquote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja...![]()
![]()
Dat kost duur..
Heb je ook geen eigen risico ?quote:Op maandag 29 november 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
Gijs.... lease auto![]()
..... en ze kunnen niet zien dat het ergens door komt, dus dit valt nog mooi onder de garantie
![]()
Ja dat is het ookquote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt duur![]()
![]()
niet als het nog onder de garantie valt, net gebeld met de garage, probleem uitgelegd ik heb even verzwegen dat ik tegen een paaltje heb gezetenquote:Op maandag 29 november 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je ook geen eigen risico ?![]()
Die mazzel van jou ook altijdquote:Op maandag 29 november 2004 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niet als het nog onder de garantie valt, net gebeld met de garage, probleem uitgelegd ik heb even verzwegen dat ik tegen een paaltje heb gezeten, wordt met de volgende beurt opgepakt
en dat is over 2000 km, als het erger wordt, dan ff langskomen, garantiewerk
![]()
Gun je hem iets gruwelijks aan zijn wiel gijs?quote:Op maandag 29 november 2004 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is het ook![]()
Maar kan ook wel kapotte schokbreker zijn, ligt er aan, is het een geluid wat oploopt terwijl je rijdt met snelheid, dan zal het wel lager kunnen wezen.
Maar goed, zitten zoveel bewegende onderdelen achter een wiel.. je kan je voorstellen dat met een hard klap er tegenaan, altijd wel iets krom gaat staan.
Ik gun hem het nietquote:Op maandag 29 november 2004 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die mazzel van jou ook altijd![]()
Lekker hoor
quote:Op maandag 29 november 2004 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gun hem het nietDie zwarte moet payen !
Gun het hem wel jaquote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gun je hem iets gruwelijks aan zijn wiel gijs?![]()
Auto 2 weken kwijt ofzo
gijs.... vervangend vervoer is inbegrepenquote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gun je hem iets gruwelijks aan zijn wiel gijs?![]()
Auto 2 weken kwijt ofzo
quote:Op maandag 29 november 2004 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gun hem het nietDie zwarte moet payen !
wat een contrast trouwensquote:
ik moet in deze 4 jaar rijden dus doe ik het een beteje rustig aan. Heb wel een tijd in een Opel Combo gereden bij een vorige baas dat was altijd vol gas op drempels af e.d. Dat bedrijf was gewoon gewend aan 5 x schade per week terwijl ze 50 auto's rond hadden rijden oidquote:Op maandag 29 november 2004 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gun het hem wel ja
Ik reed ook altijd als een malloot in die leasebakken
whahahahahaquote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat een contrast trouwensdat dikke lichaam in een superman shirt
![]()
Donders mooi shirtquote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Geen idee iddquote:Op maandag 29 november 2004 11:39 schreef Bastard het volgende:
Wat is er nu weer met die FOK kut servers aan de hand
Amateursquote:Op maandag 29 november 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee iddHet zuigt weer eens !
Toch blijft het maar gratis hequote:Op maandag 29 november 2004 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Amateurs
Nope, die bereikbaarheid zuigt zo nu en dan zwaar.quote:Op maandag 29 november 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch blijft het maar gratis heNo waaay dat ik ervoor zou betalen trouwens
Heeft ie 2 lunches bedoel je?quote:Op maandag 29 november 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:
MuPu is trouwens ziek....... wordt een gratis lunch verzorgt door dhr. S.M.
Al laaaaaaaaaaaaaaangquote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij ToS al uit ?
Hahahaha ...quote:Op maandag 29 november 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Ze worden wel steeds slechterquote:Op maandag 29 november 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha ...
Wat deed jij gisteren in het bos trouwens
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha ...
Wat deed jij gisteren in het bos trouwens
[afbeelding]
Ze zijn zo slecht dat ik er keihard om moet lachenquote:Op maandag 29 november 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds slechter
quote:Op maandag 29 november 2004 11:51 schreef Magneet het volgende:
die paints ook van Slurferzelfs die van Quinny zijn nog beter
Dan doe ik het goed tochquote:Op maandag 29 november 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn zo slecht dat ik er keihard om moet lachen
quote:Op maandag 29 november 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net pas wakker ookquote:Op maandag 29 november 2004 11:53 schreef Fiona het volgende:
![]()
Whahahahaha idd.... ik heersquote:Op maandag 29 november 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds slechter
quote:Op maandag 29 november 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Net pas wakker ook![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2004 11:57 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
heerlijk geslapen ja... en jij, lekker aan het werk?
![]()
OMFG, wat een paintshopkwaliteiten!quote:Op maandag 29 november 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha idd.... ik heers
Moest zo lachen om die slechte paint gijs![]()
[..]
![]()
![]()
heeeelemaal mee eensquote:Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef exile0000 het volgende:
[..]
OMFG, wat een paintshopkwaliteiten!![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeelemaal mee eens
Nee, niet alles. Laat ook wat voor jou over.quote:Op maandag 29 november 2004 12:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]........ ja hoor... het is hier lekker rustig
... Ga je nu heel het huis schoonmaken
Ik heb vanavond al iets... Afspraak met Paper Marioquote:Op maandag 29 november 2004 12:11 schreef Fiona het volgende:
[..]
Nee, niet alles. Laat ook wat voor jou over.
Heb je vanavond ook nog wat te doen...![]()
heb ik al afgezegd voor je...quote:Op maandag 29 november 2004 12:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond al iets... Afspraak met Paper Mario
quote:Op maandag 29 november 2004 12:13 schreef Fiona het volgende:
[..]
heb ik al afgezegd voor je...![]()
hmmm misschien verkeerd gezegd maar ik kan moeilijk zeggen dat die van mij zelfs beter zijn want dat zijn ze niet en van andere Gijsjes heb ik nog geen paint kwaliteiten gezienquote:Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was het lekker?quote:Op maandag 29 november 2004 12:13 schreef Fiona het volgende:
[..]
zeg ik nietquote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het lekker?
hoiquote:Op maandag 29 november 2004 12:26 schreef Fiona het volgende:
[..]
hai![]()
oh en trouwens... beter heb je geen weddenschappen meer.quote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het lekker?
quote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef Fiona het volgende:
[..]
oh en trouwens... beter heb je geen weddenschappen meer.
zo gaat je zakgeld wel heel hard... en je weet het, op = op.
![]()
Heb zelfs een salade genomen......quote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
Hahahahahahaquote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahaha Surfer zit onder de plak
ja heerlijk zo'n dagje... beetje aanrommelen hier in huis enzo.quote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hoi
Lekker vrij vandaag?
Heerlijk
![]()
Nee ik wedde vanmorgen met hem dat MuPu ziek was. En dat was ze,....... nu heeft die een lunch moeten betalenquote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft ie 2 lunches bedoel je?
quote:Op maandag 29 november 2004 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelfs een salade genomen......en dat lust ik niet eens
![]()
Het is dat ik niet thuis ben... want daar is ze zoooo onderdanig...quote:Op maandag 29 november 2004 12:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2004 12:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ik ben jaloers!quote:Op maandag 29 november 2004 12:38 schreef Fiona het volgende:
[..]
ja heerlijk zo'n dagje... beetje aanrommelen hier in huis enzo.
bevalt mij wel![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:13 schreef Fiona het volgende:
[..]
Rightquote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is dat ik niet thuis ben... want daar is ze zoooo onderdanig...
Ze kruipt voor me thuis
quote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze kruipt voor me thuis
quote:Op maandag 29 november 2004 12:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Totale plaatje:quote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Right.... we zullen eens zien wie er vanavond kruipt!quote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze kruipt voor me thuis
quote:Op maandag 29 november 2004 12:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
laat die dikke lekker strijken ofzo
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totale plaatje:
2x luxe afbakbroodjes
1x kaassoufle
1x yoghurt drankje
2x luxe boter
1x luxe smeerworst
1x kip-sate salade
totale kosten 5.46 euro.....![]()
Rekening: Surfer![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 12:45 schreef Fiona het volgende:
[..]
ben express al mijn was aan het doen zodat er vanavond een hele hoop strijkgoed ligt.
quote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze kruipt voor me thuis
quote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
kwam hem weer tegen
Moet denk ik toch maar eens naar de plastischchirurgquote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
kwam hem weer tegen
quote:Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb gisteren leuke dingen over je gehoord![]()
Kosten: Chocoboquote:Op maandag 29 november 2004 12:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moet denk ik toch maar eens naar de plastischchirurg![]()
werk ze!!quote:Op maandag 29 november 2004 13:02 schreef O-Ren het volgende:
doei doei.....weer werken![]()
Hoe is Baten ?quote:Op maandag 29 november 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MWHAHAHAHA
Wat een site
quote:Op maandag 29 november 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is Baten ?
Uurtje onderweg ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al laaaaaaaaaaaaaaangAugustus ofzo
![]()
Baten Kaitos is echt suuuuuuper sfeervol, characters zijn wat houterig, maar oh oh, die omgevingen! Heb een tutorial gehad nu en de eerste vijanden verslagen, het is nog wat vreemd met die Magnus kaarten, dat moet ik ff goed doornemen
Muziek is goed, maar niet speciaal, voice-acting is wel aardig. Meer de komende week
Net wat Acid movies gekeken (MGS) voor de PSPquote:Op maandag 29 november 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Uurtje onderweg ofzoNiet veel tijd vandaag helaas
Ja, ben benieuwd wat dat voor game wordtquote:Op maandag 29 november 2004 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net wat Acid movies gekeken (MGS) voor de PSPWow man !! MGS als RPG op PSP !
Nee ik heb dat simpeler opgelost. Strol heeft deze optie genomenquote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef Magneet het volgende:
SCART-splitter met minimaal 2 RGB ingangen
cho jij had toch ook die joytech switchbox?
SCART-splitter met minimaal 2 RGB ingangenquote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef Magneet het volgende:
SCART-splitter met minimaal 2 RGB ingangen
cho jij had toch ook die joytech switchbox?
Hoe dan?quote:Op maandag 29 november 2004 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik heb dat simpeler opgelost. Strol heeft deze optie genomen
Nootquote:Op maandag 29 november 2004 14:29 schreef Magneet het volgende:
maar er was naast strol toch nog een andere Gijs die dat had? geen idee wie dat dan kan zijn
quote:Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot
nee hoor ( quote uit dat andere topic )quote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra ik hem in werking heb gezien maak ik de keuze of ik hem ga halen of niet
Wat een fuckupsquote:Op maandag 29 november 2004 14:40 schreef Marietje_ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ik heb dezelfde riemquote:Op maandag 29 november 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een fuckups![]()
Dat meisje is cool
Staat haar beter denk ikquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb dezelfde riem
Ik vind met name die Teckel cool.. teckels zijn gaafquote:Op maandag 29 november 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een fuckups![]()
Dat meisje is cool
Je krijgt met die riem bedoel jequote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb dezelfde riem
Ik word hier werkelijk misselijk van als ik er al naar kijk.quote:Op maandag 29 november 2004 14:52 schreef Marietje_ het volgende:
ff een hapje eten meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
[afbeelding]
Ik las tepelsquote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind met name die Teckel cool.. teckels zijn gaaf
waar het hart vol van is....quote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las tepels![]()
En ik dacht aan de jouwe trouwensquote:Op maandag 29 november 2004 15:16 schreef Fiona het volgende:
[..]
waar het hart vol van is....
quote:Op maandag 29 november 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ik dacht aan de jouwe trouwens![]()
Gisteren er ook zo lang naar gekeken !quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
Tepels zijn ook coolquote:Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las tepels![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren er ook zo lang naar gekeken !
mocht ie willenquote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Keken ze terug?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Keken ze terug?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:24 schreef Fiona het volgende:
[..]
mocht ie willen
quote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]Recht in mijn ogen Gijs
ja, in je dromen misschienquote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]Recht in mijn ogen Gijs
quote:Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga us weg!
DAMN!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Over borsten gesproken....
[afbeelding]
Lekker hequote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
DAMN!!!!!!!!!!!![]()
![]()
oeiquote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Over borsten gesproken....
[afbeelding]
Als je wat wil zeggen, ga je gang.quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef Marietje_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Oh ja die site bestaat ook nogquote:Op maandag 29 november 2004 15:41 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die nieuwe poll op games.fok.nl,.... van het pad hoor !!![]()
De basis van games is dat je een allesbepalende vrijheid hebt om keuzes te maken en Prince of Persia: Warrior Within is daarin exemplarisch omdat de game draait om het feit dat je tegen een bepaald noodlot vecht. In het echte leven bestaan er verschillende visies over de invloed die een mens heeft op zijn eigen leven en het succes dat daarbij hoort.quote:Op maandag 29 november 2004 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja die site bestaat ook nog
Ik las het net... na het lezen van die stelling had ik echt vraagtekens of ik wel op de juiste site zatquote:Op maandag 29 november 2004 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De basis van games is dat je een allesbepalende vrijheid hebt om keuzes te maken en Prince of Persia: Warrior Within is daarin exemplarisch omdat de game draait om het feit dat je tegen een bepaald noodlot vecht. In het echte leven bestaan er verschillende visies over de invloed die een mens heeft op zijn eigen leven en het succes dat daarbij hoort.
Hoe denk jij erover?
* Succes is in grote mate een keuze
* Het leven is een loterij en de menselijke wil is slechts één van de vele factoren
* Door te kiezen voor een religie zal ik altijd succes hebben (het paradijs bereiken)
* Ik weet het niet
* Geen mening
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ohja ik wilde nog wat zeggen: hoi sukkel
quote:Op maandag 29 november 2004 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja die site bestaat ook nog
Die poll.....quote:Op maandag 29 november 2004 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ohja ik wilde nog wat zeggen: hoi sukkel
Tis weer eens wat anders Gijsquote:Op maandag 29 november 2004 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poll.....
quote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef Knut het volgende:
*opgeruimd*
Behave everyone
Mee eens maar laat ze dan wat goeds bedenken Gijs,... check deze zin nou. Dit is toch pure onzinquote:Op maandag 29 november 2004 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders GijsAltijd "wat ga je gamen" of "welke characters is stoerder" enzo
Gijs, niet iedereen studeert voor filosoof hoor, trouwens de gegeven antwoorden waren te kort.quote:Op maandag 29 november 2004 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders GijsAltijd "wat ga je gamen" of "welke characters is stoerder" enzo
Die ballon opmerking blijft coolquote:Op maandag 29 november 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Maar Marietje het is wel leuk geweest nu. Hier heb je een lollie en een ballon. Zo en nu buiten spelen ok
Ja,... jij postte dat ooit,... is me altijd bij gebleven. Deed je bij Nadine geloof ik. Moest ik toen zo om lachenquote:Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ballon opmerking blijft cool
vecht jij nooit tegen je noodlot dan?quote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens maar laat ze dan wat goeds bedenken Gijs,... check deze zin nou. Dit is toch pure onzin
De basis van games is dat je een allesbepalende vrijheid hebt om keuzes te maken en Prince of Persia: Warrior Within is daarin exemplarisch omdat de game draait om het feit dat je tegen een bepaald noodlot vecht.
Gijs please ...........quote:Op maandag 29 november 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
vecht jij nooit tegen je noodlot dan?
ikke elke dag
nou jah ok dan. Niet elke dag, maar toch elke weekquote:Op maandag 29 november 2004 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs please ...........![]()
Noodlot. het klinkt ook zo destructief, waarom niet gewoon "kansen op je pad" noemen?quote:Op maandag 29 november 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
vecht jij nooit tegen je noodlot dan?
ikke elke dag
12 minutenquote:Op maandag 29 november 2004 16:48 schreef mr_Brown het volgende:![]()
nu moet ik nog 1,5 uur
zooo dan leef jij ook nogquote:Op maandag 29 november 2004 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Had de hele dag cursus, brokkenpiet.quote:Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef mr_Brown het volgende:
zooo dan leef jij ook nog![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had de hele dag cursus, brokkenpiet.![]()
Ergens in januariquote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
brokkenpiet oook
![]()
wanneer heb je hier nou cursus??
quote:Op maandag 29 november 2004 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens in januari![]()
20 dagenquote:Op maandag 29 november 2004 18:11 schreef mr_Brown het volgende:
de hele dag??
Ben benieuwd wie er dan sneller is, Brown met de files of jij met de NSquote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
20 dagen![]()
![]()
![]()
Boterham met salami en mayoquote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef Magneet het volgende:pizza
quote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
20 dagen![]()
![]()
![]()
Verder dan dit heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef GinaG het volgende:
Lieve, lieve Chibibo
quote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef GinaG het volgende:
Lieve, lieve Chibibomorgen doe ik het pakje echt op de bus, echt waar
![]()
Riiiiight.quote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef GinaG het volgende:
Lieve, lieve Chibibomorgen doe ik het pakje echt op de bus, echt waar
![]()
Die kruisjes van jouquote:Op maandag 29 november 2004 18:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Had ik al gezegd dat ik van je houquote:Op maandag 29 november 2004 18:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Verder dan dit heb ik niet gelezen.
Ik moet nog 2 levels van de SP.quote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
Die zien we dus ook niet meer op HALO2
Hoeveel bokbiertjes heb je op?quote:Op maandag 29 november 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou![]()
![]()
watiseraandehand?quote:Op maandag 29 november 2004 19:13 schreef ChOas het volgende:
Oh oh oh wat zuigt dit....
Ben helemaal nuchterquote:Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoeveel bokbiertjes heb je op?
Jij en magneet niet zo gemeen doenquote:Op maandag 29 november 2004 19:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Riiiiight.
Ok .. jou gemiddelde post hier:quote:Op maandag 29 november 2004 19:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij en magneet niet zo gemeen doen![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok .. jou gemiddelde post hier:
Goeiemorgen
Chibibi, je pakketje doe ik op de bus
vanavond na friendsquote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Af en toe moet ik werken en ook nog studeren en ook nog sporten. Ooh ja en heel veel halo spelen![]()
Nee ?quote:Op maandag 29 november 2004 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
__________O__________
Dat spel had ik na deel 1 wel gezien...quote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef kepler het volgende:
[..]
vanavond na friends
eerst viewtiful joe uitspelen. Net zo frustrerend als Ninja Gaiden![]()
Ninja Dogquote:Op maandag 29 november 2004 19:33 schreef kepler het volgende:
eerst viewtiful joe uitspelen. Net zo frustrerend als Ninja Gaiden![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ninja Dog![]()
Ben nuchterquote:Op maandag 29 november 2004 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
watiseraandehand?![]()
Die jaloezie.quote:Op maandag 29 november 2004 19:23 schreef Bastard het volgende:
Ok .. jou gemiddelde post hier:
Goeiemorgen
Chibibi, je pakketje doe ik op de bus
ik kom vanavond welquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zien we dus ook niet meer op HALO2
En een paar flinke bommen zo te zienquote:Op maandag 29 november 2004 20:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kom vanavond wel![]()
met m'n rocketlauncher
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat spel had ik na deel 1 wel gezien...
GODVERDOMMEquote:Op maandag 29 november 2004 20:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kom vanavond wel![]()
met m'n rocketlauncher
[afbeelding]
dat was maar 1 levelquote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ninja Dog![]()
Ja hoor, ik wil 'm wel in de fik steken en dan de restjes uitpissenquote:Op maandag 29 november 2004 21:13 schreef kepler het volgende:iemand Halo2 kopen?
9 van de 10 keer kom ik niet in een game.... vanwege netwerkproblemen ofzo
OOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
quote:Op maandag 29 november 2004 21:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Huhquote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd zwaar genegerd word. Geeft niet! Het is alleen een beetje kinderachtig.
Als er wat is of ik heb een verkeerde opmerking gemaakt. Of ik praat te veel over Daan. Zeg dat dan gewoon, maar negeren vind ik echt kinds![]()
Tis een gevoel en ik kan er ook naast zitten. Maar het valt mij gewoon de laatste tijd op.quote:Op maandag 29 november 2004 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huh
Door wie danquote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis een gevoel en ik kan er ook naast zitten. Maar het valt mij gewoon de laatste tijd op.
quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd zwaar genegerd word. Geeft niet! Het is alleen een beetje kinderachtig.
Als er wat is of ik heb een verkeerde opmerking gemaakt. Of ik praat te veel over Daan. Zeg dat dan gewoon, maar negeren vind ik echt kinds![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 22:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Door wie dan
Hou nog wel van je hoor![]()
Volgens mij zit je er naast hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 22:24 schreef Quinny het volgende:
Tis een gevoel en ik kan er ook naast zitten. Maar het valt mij gewoon de laatste tijd op.
O.a. door jou en Strol. Maar zo zie je maar dat het vrouwelijke gevoel er ook wel eens naast kan zittenquote:Op maandag 29 november 2004 22:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Door wie dan
Ben er niet zoveel de laaste weken, druk op werk enzo
Hou nog wel van je hoor![]()
Zoals ik al zei het is een gevoelquote:Op maandag 29 november 2004 22:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er naast hoor.Ik zou nl. niet weten waarom iemand je zou negeren.
quote:Op maandag 29 november 2004 22:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
O.a. door jou en Strol. Maar zo zie je maar dat het vrouwelijke gevoel er ook wel eens naast kan zitten![]()
Dacht eerst dat Sjo zat te kutten onder jouw accountquote:Op maandag 29 november 2004 22:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een gevoel. Ik poste het misschien een beetje grof maar zo ben ik nou eenmaal een beetje.
Ook al ben je af en toe een irritant ventjequote:Op maandag 29 november 2004 22:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
Neeeeeeeee![]()
![]()
meen je niet. Sorry schaaaaatje. Dacht juist dat je mij nooit zag staan.![]()
W
Dan zou hij niet zoiets posten hoorquote:Op maandag 29 november 2004 22:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dacht eerst dat Sjo zat te kutten onder jouw account
Misschien grof, maar in ieder geval duidelijk. Beter dan het opkroppen.quote:Op maandag 29 november 2004 22:36 schreef Quinny het volgende:
Zoals ik al zei het is een gevoel. Ik poste het misschien een beetje grof maar zo ben ik nou eenmaal een beetje.
Ik wilde het gewoon weten.quote:Op maandag 29 november 2004 22:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Misschien grof, maar in ieder geval duidelijk. Beter dan het opkroppen.
Maar ik denk dat Halo 2 op dit moment veel tijd opslokt bij veel Eendjes Gijsjes.
Je zit er helemaal naast Quinnyquote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
Nee hoor wijfie. Je mag van mij zoveel over Daan kletsen als je maar wilt.quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2004 23:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon weten.
Ik wil liever dat mensen gewoon eerlijk tegen mij zijn. En kreeg het gevoel dat ik door een of andere reden genegeerd werd. En als dit zou aanhouden dan is het voor mijfok. Heb thuis genoeg andere dingen aan mijn hoofd
. Daarom wilde ik gewoon duidelijkheid hebben.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eendjes, wtf. Zeker weer een leuke FOK! grap![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 22:32 schreef Quinny het volgende:
O.a. door jou en Strol. Maar zo zie je maar dat het vrouwelijke gevoel er ook wel eens naast kan zitten![]()
Kwaak Kwaak.quote:Op dinsdag 30 november 2004 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh trouwens Gijsjes.![]()
En ie-de-reen moet het grappig vinden ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 06:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ow god, het Eendenforum. Die humor![]()
pikquote:Op dinsdag 30 november 2004 06:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Murning
Wie ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:12 schreef kepler het volgende:
[..]
de enige die we negeren is Brown
Leuke garpjes heersen. En het is nog niet eens 1 aprilquote:Op dinsdag 30 november 2004 06:43 schreef Bastard het volgende:
En ie-de-reen moet het grappig vinden ook.
Ik mis dequote:Op dinsdag 30 november 2004 08:57 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen, chibibo je pakje gaat vandaag op de post (heb het eindelijk meegenomen)
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:08 schreef Magneet het volgende:
mogguh O-Ren
Haiquote:Op dinsdag 30 november 2004 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben gewoon niet meer zoveel in het topic. Ik lees wel terug hoor, maar ik voel me een beetje dom als ik 's avond metreageer op een post van een aantal uur geleden.
![]()
Ik vind je nog steeds erg aardig hooren ik geniet altijd van de verhalen over Daan!
![]()
Was me er echt niet van bewust.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef Quinny het volgende:
Hai
Het gebeurde niet alleen als jullie er niet waren, maar ook als jullie er wel waren. Maar geloof dat ik spoken heb gezien.
die heb ik al gedeletequote:Op dinsdag 30 november 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was me er echt niet van bewust.
Maar als je een beetje aandacht wilt kun je ook gewoon de “douchefoto” plaatsen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:30 schreef Quinny het volgende:
die heb ik al gedelete![]()
kwestie van vol lullenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
NIet dat ze even de titel weer terug veranderen
Nee over Daan kan je nooit te veel zeggen ik weet wat ouder liefde is en een kind kan door niets overtroffen worden dat is het mooiste en puurste gevoel. You go mama.quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef Quinny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |