Euh...bedtijd?quote:Op maandag 29 november 2004 03:49 schreef darkhole het volgende:
Weet je wel hoe laat het is![]()
Ik vind het wel tijd voor een jointquote:Op maandag 29 november 2004 03:50 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh...bedtijd?
Ik hou het bij een shaggie.. Drugs doe ik niet meer aanquote:Op maandag 29 november 2004 03:51 schreef darkhole het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd voor een joint![]()
Beetje vroeg he, maar toch Goedemorgen voor iedereen die niet kan slapen.quote:Op maandag 29 november 2004 03:49 schreef darkhole het volgende:
Weet je wel hoe laat het is![]()
Ik ga voor deze. In de andere vond ik het een beetje moeilijk de gespreksdraad op te pikken met mn slaperige kop.quote:Op maandag 29 november 2004 03:52 schreef GotC het volgende:
zeg..ik welke thread zittne we nou?! in 2 topics op F5 drukken blijft leuk ja, zo vroeg..
* zwareshag heeft nog steeeeds teveel energie!
gewoon voor deze gaanquote:Op maandag 29 november 2004 03:53 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Ik ga voor deze. In de andere vond ik het een beetje moeilijk de gespreksdraad op te pikken met mn slaperige kop.
ik wissel nog beetje afquote:Op maandag 29 november 2004 03:53 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Ik ga voor deze. In de andere vond ik het een beetje moeilijk de gespreksdraad op te pikken met mn slaperige kop.
Nu ben ik er vanaf het begin bijquote:Op maandag 29 november 2004 03:54 schreef GotC het volgende:
[..]
ik wissel nog beetje af
denk je dat het in deze makkelijker wordt?![]()
* GotC wenst succesquote:Op maandag 29 november 2004 03:55 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Nu ben ik er vanaf het begin bij.
juegdtrauma's als zwarte pieten enzo?quote:Op maandag 29 november 2004 03:55 schreef darkhole het volgende:
Heeft iemand dan een leuk onderwerp?
Nee, sorry geen trauma's aan overgehoudenquote:Op maandag 29 november 2004 03:56 schreef wonko het volgende:
[..]
juegdtrauma's als zwarte pieten enzo?
been there, done that, got the T-shirtquote:Op maandag 29 november 2004 03:56 schreef wonko het volgende:
[..]
juegdtrauma's als zwarte pieten enzo?
samequote:Op maandag 29 november 2004 03:58 schreef zwareshag het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik me in een slowchat meng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |