50 duizend euro ben benieuwd of daar nog belasting vanaf gaatquote:Op zondag 28 november 2004 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
welk geldbedrag heeft Frank nou gewonnen?
Tja als het alleen om "het spel" gaat, kan de serie net zo goed in een huis worden opgenomen. Volgens mij staat er in Almere nog wel eentje leegquote:Op maandag 29 november 2004 02:55 schreef Bus watcher het volgende:
Het maakt mij niet uit wie wint. Het er mij om hoe het spel gespeeld wordt. Van mij had Marjolein mogen winnen of anders Matthias omdat zij het spel echt spelen en niet zichzelf zitten te zijn of Robinson proberen te zijn.
[knip]
ze sprak ook een beetje raar, misschien was ze ziek ofzo?quote:Op maandag 29 november 2004 08:50 schreef mrkanarie het volgende:
ik vond marjolein er lelijker opgeworden met die make-up en haar jukbeenderen waren ook veel dikker...
Jah ik vond het raar lijken, maar dat komt waarschijnlijk doordat je zo op het eiland ziet wanneer ze wat vermagerd zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 08:50 schreef mrkanarie het volgende:
ik vond marjolein er lelijker opgeworden met die make-up en haar jukbeenderen waren ook veel dikker...
blijkbaar wordt jezelf zijn hoger gewaardeerd. Je hoeft er geen fuck voor te doen, maar men stemt er wel op. Met jezelf zijn win je geen veldslagen helaas. Een groot strateeg wel. Bovendien heeft Mat het nooit echt sneaky gespeeld. Ook al was hij tactisch, hij heeft mensen niet echt genaaid volgens mij.quote:Op maandag 29 november 2004 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar goed, Frank terechte winnaar, al zaten ze wel telkensssss te hameren op het feit dat hij zoo geweldig was en dat Matthias een 'strateeg' was
quote:Op maandag 29 november 2004 08:50 schreef mrkanarie het volgende:
Er zaten inderdaad knips in. Ik denk -misschien naïef en ten onrechte- dat het programma te goeder trouw semi-live was om eventuele live-uitbarstingen te voorkomen. M.a.w. dat het eerder op de avond was opgenomen. Vandaar ook Ariane in een andere studio en vooral ook 'dat ze de tussenstanden geheim hield om de jury niet te beïnvloeden', zo hoefde men in de studio niet te reageren op de standen die ze nog niet zouden kunnen weten.quote:Op maandag 29 november 2004 08:31 schreef Xrenity het volgende:
Finale ER doorgestoken kaart?
Op het eerste gezicht onzin waarschijnlijk, maar mij viel het knipwerk ook wel op...
Het lijkt erop dat ze een punt hebben.
nóg lelijker, bedoel je, neem ik aan.quote:Op maandag 29 november 2004 08:50 schreef mrkanarie het volgende:
ik vond marjolein er lelijker opgeworden
inderdaad, mn moeder is ook helemaal weg van dr, terwijl het een het gewoon een kutwijf is dat een portie rare hersenkronkels heeft, maar dit vertaalt als: excentriekquote:Op maandag 29 november 2004 10:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo goed aan klaar vind, ik vind der maar een dom kutwijf.
quote:Op maandag 29 november 2004 10:11 schreef Verbal het volgende:
Klaar heerscht. Punt.
V.
Tekenend was de oprechte verbazing van de presentatrice. Ze dacht dat Frank ver voor zou staan en keek vreemd op toen Mat ineens een paar procent voorliep. Ze zei ook iets in die trant...quote:Op maandag 29 november 2004 09:43 schreef Verbal het volgende:
De eerste standen waar Mat en Frank nog behoorlijk gelijk opliepen lijken mij doorgestoken kaart. Allereerst was het voor mijn gevoel niet reëel dat ze gelijk zouden staan, en daarnaast om dan van 50/50 naar 75/25 te gaan zou ineens praktisch niemand meer op Mat moeten hebben stemmen, wat gezien de eerdere 'nek-aan-nek-race' statistisch bijzonder onwaarschijnlijk zo niet praktisch onmogelijk is.
Dat vond ik ook al vreemd. Ze leek idd oprecht verbaasd dat Mat voor stond!quote:Op maandag 29 november 2004 10:58 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tekenend was de oprechte verbazing van de presentatrice. Ze dacht dat Frank ver voor zou staan en keek vreemd op toen Mat ineens een paar procent voorliep. Ze zei ook iets in die trant...
ondanks alles vond ik het een btje doorgestoken kaartquote:Op maandag 29 november 2004 11:07 schreef Juweel het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd. Ze leek idd oprecht verbaasd dat Mat voor stond!
Ik denk dat een groot gedeelte eerder die dag was opgenomen tot aan de stemming van de studio-raad of tot aan de uitslag.quote:Op maandag 29 november 2004 08:31 schreef Xrenity het volgende:
Finale ER doorgestoken kaart?
Op het eerste gezicht onzin waarschijnlijk, maar mij viel het knipwerk ook wel op...
Het lijkt erop dat ze een punt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |