abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23634045
nu op tv op discovery erg interessant over de bijna totale uitroeing van cartago door de romeinen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_23634166
dank
Je weet wel zo'n rariteitenkabinet van de Ikea. Zelf inmekaar zetten. Rariteiten apart verkrijgbaar.
pi_23634302
ook in cultureel opzicht etc

de romeinse griekse tijd heb ik altijd al boeiend gevonden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_23638383
En, was het interessant? Ik heb het gemist omdat ik(en ik geef het eerlijk toe) naar de finale van Exp. Robbinson heb gekeken. Wel met de gedachet "Discovery herhaalt toch alles 10 keer" maar toch.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23638453
Op zich goeie docu, maar weinig nieuws als je beetje bekend bent met het onderwerp
Je weet wel zo'n rariteitenkabinet van de Ikea. Zelf inmekaar zetten. Rariteiten apart verkrijgbaar.
pi_23638674
Hm, een beetje bekend ben ik er wel mee ja.
Ach wat, ik kijk het toch wel een keer.
~Leonard Cohen
pi_23640122
waar ik van stond te kijken en meteen de vergelijking trok met iran en na wo1 duitsland waren de wapeninspecteurs wist niet dat er toen al zulke diplomatiekebanden waren maar ook de herstelbetalingen zette mij aan het denken.

ik wist trouwens maar bar weinig van de punische oorlogen
  maandag 29 november 2004 @ 12:30:21 #8
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23640819
Was wel interresant, zeker over die veldslagen van Hanibal.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23640851
Gaaf was die doku hè?

Voor de mensen die hem gemist hebben: hij is op dit moment op tv (ma 29-11 12:00-14:00 uur).
met blanke klewang
pi_23640930
Ben der paar maanden terug geweest, Carthago in Tunesie, ook wat van die ruines bezocht enzo. Hele bijzondere cultuur omdat ze zo veel andere culturen al ver voor waren, zelfs de romeinen.
pi_23641118
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben der paar maanden terug geweest, Carthago in Tunesie, ook wat van die ruines bezocht enzo. Hele bijzondere cultuur omdat ze zo veel andere culturen al ver voor waren, zelfs de romeinen.
Ik vind dat de romeinen sowieso al heel vaak crediet toegeschreven wordt terwijl ze niet eens zo enorm ver boven de andere volkeren stonden. Veel wat ze hadden was het betere jatwerk.
Maar wat een hoop mensen zeggen is vaak "Ja maar ze hebben echt enorm veel uitgevonden enzo, het aquaduct enzo...(enzo omdat ze niet meer weten).
Maar ach, Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
~Leonard Cohen
  woensdag 1 december 2004 @ 02:18:08 #12
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_23686208
De ruines die jij gezien hebt zijn van het Romeinse Carthago, niet van het Phoenicische Carthago... 't is maar een weetje.
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
  donderdag 2 december 2004 @ 00:59:17 #13
106856 MociN
Live your own legend
pi_23705350
Shit, helemaal gemist! Was het nog wat?
  woensdag 8 december 2004 @ 10:11:04 #14
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23827909
ja hoor.. hoewel de bewering dat Carthageners hun kinderen op zouden offeren in de eerste werd tegengesproken, werd dit in de docu die daarop volgde dit weer netjes aangehaald.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 8 december 2004 @ 13:39:16 #15
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_23831511
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam .
That's...Montgomery Clift, honey!
  donderdag 9 december 2004 @ 01:14:11 #16
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_23846958
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef Bismarck het volgende:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam .
En zo geschiedde het ...
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')