Schwarzwalder | zondag 28 november 2004 @ 20:30 |
ik ben vorige week vrijdag geslaagd voor mijn A-tje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik snap dat het niet het beste weer is om te gaan rijden nu, maar wachten tot maart zie ik ook niet zitten dussss waar het om gaat: ik zoek wat hulp bij het zoeken van een motor, ik ben sinds donderdag 21 dus ik heb maar 1 week 25kw hoeven rijden, dus ik mag nu gewoon vol vermogen rijden. ik ben wel op zoek naar iets sportiefs, van dat gecruise houd ik niet -max 6000 euro -niet al te duur in onderhoud -moet sportief ogen ik had zelf al een paar motoren in gedachte: namelijk, gsx-600-r uit 99 of een oudere honda 900 wat denken jullie? volgens mij lopen hier best wel wat motorrijders met ervaring rond Hoooooi ![]() | |
Captain_Chaos | zondag 28 november 2004 @ 20:33 |
Koop als eerste een motorfiets die je een paar keer uit je handen kan laten vallen zonder dat je meteen voor duizenden euro's kapot gooit. Niet teveel kuipdelen dus. Een Yamaha Diversion of een telg uit de Honda NTV lijn zijn goede opties. | |
Rietvaerder | zondag 28 november 2004 @ 20:38 |
Ik wil geen roet in je eten gooien hoor..... maar jij moet gewoon nog 2 jaar 25kw rijden ![]() Is dat je niet uitgelegd? Als je 20 bent moet je 25kw lessen en afrijden om vervolgens 2 jaar 25kw te rijden..... ook al ben je 21. Check de datum op je rijbewijs maar.... Enne een Honda 900, oftewel een Fireblade, is niet aan te raden om te beginnen ![]() ![]() Succes.... | |
ploderus | zondag 28 november 2004 @ 20:47 |
quote:Gefeliciteerd! Maar als je 25kW afgereden hebt, mag je nog geen vol vermogen rijden hoor! Of eerst 2 jaar ervaring opdoen, of opnieuw afrijden, maar dan op vol vermogen.. Je mag niet binnen een week vol vermogen rijden.. Als je nu al veel kilometers wil maken zou ik niet beginnen op een sportfiets en al helemaal niet op een 900cc. De winter staat voor de deur, dus het wordt weer een hele periode van pekel op de weg. Zo'n sportfiets roest onder je reet vandaan.. (flinke waardevermindering) Ik zou eerst tot aan de lente iets van een pekelfiets ofzo nemen.. (goedkope toermotor) Verder is de overstap van lesmotor naar 600cc wel te doen, maar dat zou ik niet direct aanraden met de lage temperaturen van het asfalt. Highsider is snel gemaakt, zeker gezien je opmerking: 'van dat gecruise houd ik niet'.. Zo'n 900cc heeft al zoveel koppel en vermogen dat het zeker geen aanrader is en al helemaal niet als je 25kW gelest hebt en verder nog niet tot nauwelijks ervaring hebt. Daarbij noem je ook nog 'niet al te duur in onderhoud'; dit gaat niet samen met een sportfiets. Een sportfiets is nu eenmaal duurder in onderhoud en verzekering enz.. In ieder gevaal veel rijplezier en succes met zoeken ![]() | |
ploderus | zondag 28 november 2004 @ 20:48 |
quote: ![]() ![]() | |
Vlinder | zondag 28 november 2004 @ 20:52 |
Ik heb nog een Suzuki 400 te koop staan, uitstekend als beginners motor en een goeie pekelfiets. Hij is van '83. | |
Rietvaerder | zondag 28 november 2004 @ 20:52 |
Er was eens........ Een gozer op een Fireblade die met koude banden stevig optrok bij het stoplicht en zn achterwiel gleed weg........ let wel: dit was gewoon met droog weer en een graad of 15... Slippertje is dus zo gemaakt, en die gast had zo'n 30.000km ervaring met supersports... foutje is dus zeer snel gemaakt. Ik zou je idd aanraden om op een goedkoop fietsje te rijden tot t voorjaar, vanaf half maart word het meestal weer een beetje weer.... CB500 ofzo? GS500, ER5 ![]() ![]() | |
Schwarzwalder | zondag 28 november 2004 @ 20:56 |
klote!!!!!!! zie het dus net op mijn rijbewijs! 25kw tot 19-11-2006 ![]() ![]() ![]() ik baal nu echt STEVIG!!!!!!! had ik maar effe een week gewacht met afrijden dan ![]() ![]() ![]() ![]() nu zit ik aan die kutregel vast! bij de rijschool zeiden ze ook niks!!!!!! had misschien beter mijn huiswerk moeten doen ![]() ![]() ![]() ![]() maar goed, vlindur, wat moet ie kosten | |
Makster | zondag 28 november 2004 @ 20:56 |
quote:Dan ben je ff goed genaaid door je instructeur zeg hee !!! ![]() ![]() | |
Maxxride62 | zondag 28 november 2004 @ 20:57 |
Suzuki sv650s ![]() ![]() maar het oude model is ook om te smullen en voor zon 3 a 4 duizend euro een erg mooi model te bemachtigen heerlijke fiets om te leren en om mee door de bochten te smijten en kwa vermogen niet te veel en ook niet te weinig wel in 3.2 sec op de 100 tegen over de 3.4 sec van bv een yamaha r6 en een geluid om van te smullen | |
yup | zondag 28 november 2004 @ 20:59 |
quote:Sorry maar als ze niks hebben gezegd is dat een naaistreek. Of ze gingen ervanuit dat je dat al wist, maar dat lijkt me sterk ![]() | |
Maxxride62 | zondag 28 november 2004 @ 21:01 |
quote:ik had vorig jaar ook mn 25 kw rijbewijs gehaald en van de zomer na dat ik 21 werd een examen gedaan voor groot rijbewijs 250 euro lichter maar 25 kw rijker ![]() | |
Vlinder | zondag 28 november 2004 @ 21:01 |
Oh, technisch foutje, het is geen 25 KW, ik vroeg het even na bij mijn vriend maar het is een 'volwassenen' motor, helaas.. veel suc6 met verder zoeken. Mijn broertje van 19 heeft een YamahaXT 400. die is geweldig zegt ie, kannie lekker op crossen enzo | |
hermandeperman | zondag 28 november 2004 @ 21:01 |
quote: ![]() | |
ploderus | zondag 28 november 2004 @ 21:10 |
quote:En hoe vaak haal je dat in de praktijk? ![]() | |
ploderus | zondag 28 november 2004 @ 21:16 |
quote:Slecht van de rijschool, maar ook niet echt slim van jezelf ![]() Ik zou persoonlijk tot komende lente lekker 25kW rijden. Eerst ervaring opdoen voordat je meer vermogen gaat rijden. Er is niets erger dan een supersportrijder met schaamranden van 5cm aan beide kanten ![]() ![]() ![]() Dan in de lente voor vol vermogen afrijden en dan in de lente/zomer een sportievere fiets nemen ![]() Dat is ongeveer hoe ik het zou doen denk ik. | |
pieter_pontiac | zondag 28 november 2004 @ 21:17 |
wat kost een gemiddeld rijbewijs A hedentendage nou? | |
Herr.Flick | zondag 28 november 2004 @ 23:38 |
Ga eens op zoek naar een Div600 of een ER500 ect. Leuke beginnerfietsen die op 25 KW kunnen,en hier kun je aardig je grenzen mee leren kennen. Ik zou niet te grof beginnen,een 25 KW is echt geen opgefokte brommer. ![]() | |
yup | zondag 28 november 2004 @ 23:41 |
quote:* yup mompelt iets over schuurpapier enzo ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 november 2004 @ 23:57 |
quote:Stoer toch, als er een 25kw naked naast je staat die geen randen meer heeft ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 november 2004 @ 23:58 |
quote:Tja..... wie houd je dan voor de gek, alleen jezelf. Dat is net zoiets als over de straat gaan liggen rollen om je sliders te beschadigen ![]() | |
yup | zondag 28 november 2004 @ 23:59 |
quote:Daarom de " ![]() | |
Rietvaerder | zondag 28 november 2004 @ 23:59 |
quote:Ik betaalde 37.50 voor 60min en 180 euro voor een examen..... ![]() Enne Herr Flick, ik zou een Bandit600 nemen ![]() | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 00:03 |
quote:25kw SV in 3.2 sec op de 100? R6 op 25kw ![]() Ga poepe man ![]() Een SV zal best een R6 best bij houden tot de 100 maar daarna is het toch echt dag SV en hallo R6.... | |
ploderus | maandag 29 november 2004 @ 05:53 |
quote: ![]() Ook bruikbaar voor kneesliders ![]() | |
ploderus | maandag 29 november 2004 @ 05:55 |
quote:Hoe vaak zie je dat nou? ![]() ![]() | |
errorken | maandag 29 november 2004 @ 08:18 |
Goede raad, koop hem nu (die had je zelf al wel door blijkbaar) in de winter kan je koopjes doen. Wat de moto betreft (uitgaande je voor een supersport gaat): - Je eerste moto verkoop je vroeg of laat toch, dus pieker niet te hard over je 'zin' te vinden. Het is pas na dat je een moto hebt dat je de nadelen er zelf van ondervindt. Koop gewoon wat jou het mooiste/beste lijkt. Laat je niet afleiden door andere, wat voor een ander nadelig is, is misschien niet nadelig voor jou. Als jij een zixxer 750 wil, koop je die gewoon. - Probeer iets rond de 600/700 cc te kiezen. - Laat je niet verleiden door 900/1000 cc fietsen (supersports dan toch) Wat het geld betreft: -Als je, na 2 jaar het ding verkoopt en niet te veel verlies wilt hebben koop dan tactisch. Koop er één met lage km's, geen krassen en geen model van de afgelopen 3 jaar. Als echter geld niet zo een issue is (maakt je niet uit dat je binne 2 jaar 2000/3000 euro moet laten vallen) koop je best een nieuwer model -Koop niet te vlug, er is mommenteel keuze te over. Probeer vooral af te pingenlen. Anyway, ik heb mijn 600tje in september verkocht en vorige maand heb ik zulks lekker ding gekocht: http://www.sportsbikeworl(...)blade-2002/front.jpg http://www.motoplanete.com/honda/cbr954RR.jpg Natuurlijk wel mét akrapovic ondertussen ![]() | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 10:05 |
Cool ding erroken ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 10:06 |
quote:Uh, tja? Zat? ![]() | |
errorken | maandag 29 november 2004 @ 10:37 |
hehe, saai zeg je. hangt ervan af, ik heb men A rijbewijs nu nog geen jaar (en al mijn 2de moto toe hehe) maar ben best blij met het 'rustige' karakter van de 954. Geeft geen verschil met mijn cbr600f , je zit precies op een 600 ... zolang je het gas niet meer dan 1/4 opendraait ![]() | |
Klouwie | maandag 29 november 2004 @ 11:06 |
Nice TS. Alleen beetje jammer dat je zo genaaid bent door je rijschool. Maar wat kost zo'n kreng eigenlijk in onderhoud (vergeleken met een auto bijv) gemiddeld? Heb er geen idee van, maar zou t wel eens willen weten.. | |
yup | maandag 29 november 2004 @ 12:46 |
quote:Wat voor auto. Een Kadett zal ALTIJD goedkoper zijn dan WELKE motor dan ook. Al zit de halve front van je Kadett inmekaar, je gaat gewoon naar de sloop last een ander voorkant erop en klaar is kees ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 12:50 |
quote:Heb t over karakter..... De oudere Blade wou nog weleens naar t baasje bijten... | |
errorken | maandag 29 november 2004 @ 13:10 |
Dat wil ik dus zeggen hé.... Ik heb nog niet veel ervaring, maar wou toch van het 600 gevoel af. Vooral het koppel in de lage toeren begon op mijn zenuwen te werken. Verder doet de F zich voor als een wanabe supersport, het is eerder iets tussen in. Vond ik ook al storend. De 954 vind ik super geil en kan ook goed bereden worden door minder ervaren motorrijders zonder dat je er met schrik moet afkomen. Heb nog even getwijfeld tussen de sp1/sp2, maar al bij al vond ik dat vierkant draaien toch niet alles en is de sp2 boven mijn budget. De sp1 zou wel gaan, maar dan spreken we toch van een moto die ondertussen 5 jaar oud is en die nagenoeg nogal veel kost... (deze 954 had ik goedkoper dan een sp2 terwijl die van '02 is) Trouwens, als je speciaal een moto koopt omdat je wilt dat die wat bijt ben je ofwel ervaren ofwel stom... [ Bericht 93% gewijzigd door errorken op 29-11-2004 13:16:55 ] | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 13:12 |
Ok hè ![]() | |
errorken | maandag 29 november 2004 @ 13:17 |
heb het nog wat aangepast, had wat rap op 'invoeren' geduwd ![]() | |
Klouwie | maandag 29 november 2004 @ 14:35 |
quote:K bedoelde een normale 2e hands auto ![]() Neem bijvoorbeeld een mazda 323 uit 97 oid. Maar wat ik bedoelde was vooral hoe zit t met verzekering en wegenbelasting en die rompslomp? Want dat belet me er nu van een auto te kopen.. (samen met t feit dat ik nog geen vast inkomen heb ![]() | |
Rietvaerder | maandag 29 november 2004 @ 15:49 |
quote:Dan zal ik wel stom zijn ![]() | |
Patrick281 | maandag 29 november 2004 @ 23:47 |
quote: ![]() Wat is er mooier dan een motor echt moeten "mennen" tijdens het rijden. Weten dat er iets gigantisch fout kan gaan als je iets fout doet. Daar mee om leren gaan, dat is geweldig! ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 30 november 2004 @ 07:30 |
Ik denk dat ik de eerste 50 rondjes op de Ring toch liever een wat lievere motor heb ![]() ![]() Ik moet t/m zaterdag tot van 09:00 tot 21:00 werken ![]() | |
Danielson | dinsdag 30 november 2004 @ 09:56 |
quote:Een GSX-R 600 is echt een prima motor ![]() ![]() ![]() Ik zou voor een GSX-R gaan maar pas super goed op in het begin!!! | |
Herr.Flick | dinsdag 30 november 2004 @ 12:28 |
quote:Ik heb met m'n max nog nooit gemend,wa is da ![]() | |
205_Lacoste | dinsdag 30 november 2004 @ 12:32 |
quote:Uit de paardensport dus ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 30 november 2004 @ 13:07 |
quote: ![]() Het gashandle is hier de leiband zo je wilt, en motortjes kunnen aardig kwispelen hoor. ![]() En wat dacht je van een highsider.. Via de achterpoten wordt je afgeworpen door het verkeerd gemende paard. ![]() Motorrijden komt toch aardig overeen met paardrijden vind ik.. ![]() Als had ik die vergelijking niet direct getrokken. Je bent wel degelijk met mennen bezig = voor mij aftasten hoe ver je kan gaan en een bepaalde controle hebben over de -van-bijna-vlees-en-bloed-machine. Mits je een beetje lekker en serieus bezig bent natuurlijk. ![]() | |
205_Lacoste | dinsdag 30 november 2004 @ 13:11 |
Ik weiger verder dan 10 graden te kantelen in bochten ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 30 november 2004 @ 13:14 |
quote:Je moet ook niet meer te hard rijden als je een spijker in je achterband gehad hebt. ![]() | |
yup | dinsdag 30 november 2004 @ 13:27 |
quote:Mietje mietje geef mij maar een ZX10r voor op de ring ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 30 november 2004 @ 14:46 |
quote: ![]() 1998 had ik ook een rotmaand in december, was flink verrot. Maar er bleek wel 1.000 piek extra binnen te komen. ![]() En dan ben je alles weer vergeten.. | |
Rietvaerder | dinsdag 30 november 2004 @ 17:55 |
quote:Ben serieus benieuwd hoeveel bochten je heel doorkomt......... 1 misschien? | |
Patrick281 | dinsdag 30 november 2004 @ 19:18 |
quote:Met geluk misschien .. omdat hij in-3-versnellingen-te-hoog-en-daardoor-te laag-in-toeren-zit. ![]() | |
brokkenpiloot | donderdag 2 december 2004 @ 13:41 |
Ik rij intussen al 3 jaar op een GS500E. Eerst als 25kW, later heb ik de carburateurs origineel gemaakt en toen ging ie nog aardig wat harder. Ik rij er nog steeds op aangezien ik geen geld heb om een betere motor te kopen maar het boeit mij niet eens zo erg eigenlijk. Je kunt lekker vaak onbezorgd het gas vol opendraaien zonder dat je meteen 180 gaat, de onderdelen zijn goedkoop en in de stad is ie erg handig omdat hij overal tussendoor past. Het enige nadeel is dat je geen windbescherming hebt en dat is lastig als je lang op de snelweg zit. Zonder begrenzing zit je in 5.5 sec. op de 100 en de top is 190 als je plat op de tank ligt. Ik zou er eens naar kijken. ze zijn goedkoop en als je em laat vallen kost het maar 30 euro ofzo omdat alleen het spiegeltje kapot gaat. | |
Faithz | donderdag 2 december 2004 @ 13:45 |
Wat dacht je van een CB-1? ![]() Een ZX6r kun je trouwens ook op 25kw zetten dacht ik. | |
Patrick281 | donderdag 2 december 2004 @ 15:06 |
quote:Topicstarter kan en wil max. 6.000 euro uitgeven dus dan heeft hij denk ik andere optie's in gedachten. ![]() Voordeel van zo'n GS is inderdaad dat de gebruikskosten over het algemeen (zonder pech wat je met alles kan hebben) ook enorm laag kunnen liggen. Dat is waar de meeste mensen niet bij stil staan. ![]() quote:En die vind ik dan net even wat mooier dan een GS-500. ![]() Maar ik weet niet wat TS verder wil .. perse een supersport uiterlijk ? Denk dan aan een Kawasaki ZXR400 of een ZZR-250. De eerste is de meest hardcore. ![]() ZX6 en andere 600's afknijpen op 25 kw vind ik not done en bovenstaande fietsen sturen ook net even wat beter / lichter en gemakkelijker te controleren in het leerproces die iedere motoridioot meemaakt. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 2 december 2004 @ 16:28 |
quote: ![]() ![]() | |
super_honda | donderdag 2 december 2004 @ 18:10 |
iemand al aan de SV650 gedacht? relatief goedkope superfiets! (wou dat ik hem zelf kon betalen.....) | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 18:40 |
Heeft ie zichzelf al om een boom gevouwen ? | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 9 december 2004 @ 18:42 |
25kw is voor mietjes ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 18:49 |
En auto's voor josties? | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 9 december 2004 @ 19:03 |
quote:Nee, voor mietjes, die niet tegen regen en kou kunnen ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 19:05 |
Dus je lult jezelf klem.... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 9 december 2004 @ 19:07 |
quote:eigenlijk is iedereen een mietje. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 19:08 |
eigenlijk moeten alle koekblikken gewoon dood ![]() | |
yup | donderdag 9 december 2004 @ 19:15 |
quote:Nee alleen Toyota's laat alle andere blikken d'rbuiten ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 19:16 |
Waar is Zwartwouter ![]() | |
Patrick281 | donderdag 9 december 2004 @ 21:35 |
quote:Geschrokken denk ik, of hij bestaat niet. ![]() quote: | |
Rietvaerder | donderdag 9 december 2004 @ 23:13 |
Of geheim nummer ![]() ![]() | |
yup | donderdag 9 december 2004 @ 23:24 |
Knallen met die ballen. Hoe hard kan een ZX-10 eigenlijk 80-120 ? 1 seconden? 0.5 seconden? | |
Rietvaerder | vrijdag 10 december 2004 @ 07:56 |
Huur er 1 | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 08:52 |
quote:Een ZX-10 kan vrij weinig zonder een goede bestuurder. ![]() | |
Faithz | vrijdag 10 december 2004 @ 10:12 |
quote: ![]() Maar met een hele goede bestuurder haalt ie de 150 wel in 0,2 sec he Patrick? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 10:33 |
quote: ![]() Maar opgave van 80 naar 120 kan 6 verschillende tijden geven, want het ding kan die snelheden in alle versnellingen kwijt. Wat ik met een goede rijder bedoel is diegene die er ook kan uithalen wat er in zit. ![]() Gemiddeld zal de motorrijder in een veel te hoge versnelling zitten om er zelfs met een ZX-10 een leuke tijd mee neer te zetten. ![]() Nog afgezien van de vraag of het een interessant onderwerp is. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 10 december 2004 @ 12:26 |
feli ![]() een Blade uit 98 ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 13:05 |
quote: ![]() ![]() Jammer dat je geld aan die carshit uitgeeft anders had je hem al lang kunnen kopen. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 10 december 2004 @ 13:27 |
quote:Hij geeft t zelf aan… ![]() ![]() quote:Yep, met inruil van mijn zxr en de 200 euro die ik uitgeef aan carshit heb ik een hele mooie Blade uit 98 ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 14:13 |
quote:Je komt een heeeel eind -zo niet gelijk, samen met die vorige ZXR erbij die je maar ongeveer 3-4 maandjes hebt gehad en waar je wat op hebt moet verliezen. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 10 december 2004 @ 14:20 |
quote:Heeft he-le-maal niks te maken met carshit ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 14:57 |
quote:Doe ik niet, maar jij kan het ineens niet meer volgen natuurlijk. ![]() Maar laten we er maar over ophalen voordat het te serieus wordt. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 10 december 2004 @ 18:51 |
Nee jij dan Pepijn..... R1100S willen verkopen voor een Fiero ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 10 december 2004 @ 18:52 |
quote:En hap jij es niet zo man...... ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 19:08 |
quote:Correctie: KTM. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 10 december 2004 @ 19:11 |
Dat zeg je nu.... maar je had de plannen wel dus je bent net zo kansloos ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 19:29 |
quote: ![]() Ik koos inderdaad eerder voor de Fiero dan voor de Beemer om te houden. ![]() Maar ja die zocht ik ook al meer dan een jaar. Goede exemplaren zijn wat zeldzamer. Voel mij toch stoerder met een auto dan met een motor. ![]() ![]() ![]() Misschien omdat je dan geen helm op hebt en gezien kan worden. ![]() En ook nog eens een passagier makkelijk kan oppikken. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 10 december 2004 @ 19:59 |
quote:je bent een halve dag te laat om te rellen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 21:22 |
![]() ![]() | |
Fulcrum_X | zaterdag 11 december 2004 @ 00:04 |
Hey man van harte met je rijbewijs A! Ik wou dat ik mijn motorrijbewijs al had ![]() Maar ben bijna 20 dus wacht toch nog even een dik jaartje (bovendien heb ik dan een bedragje voor een leuk 2e hands sportmotortje) Wens je veel plezier op de motor ![]() | |
Alcyone | zaterdag 11 december 2004 @ 04:44 |
Ik plons ook ff wat in het water. Yamaha SR500. Veel plezier met de keuzes (Ik heb niet het hele topic doorgelezen). | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 09:57 |
quote:Sommige mensen hebben geen computer op hun werk ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 09:57 |
quote:Ik laat jullie graag in de waan ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 11 december 2004 @ 10:00 |
quote:sure ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 10:01 |
Als jij nou ff gaat uitvissen waar we afspreken ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 11 december 2004 @ 10:03 |
quote:idd ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 10:41 |
Weet je het al ![]() | |
Evil_Jur | zaterdag 11 december 2004 @ 11:03 |
Een maat van mij heeft 2 jaar geleden zijn A rijbewijs gehaald, sindsdien heeft hij nooit meer op een motor gezeten ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 11:32 |
Net zoiets dus als 800 euro in de sloot gooien | |
Evil_Jur | zaterdag 11 december 2004 @ 11:43 |
eeen beetje wel, als ie even had gewacht had ie meteen ook zwaardere motors kunnen rijden. | |
Rietvaerder | zaterdag 11 december 2004 @ 11:44 |
Als je een echte motorfreak bent wil je rijden, op wat voor manier dan ook... en 25kw is echt geen straf. |