quote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen? Wat is er met Dizer? Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)? Waarom heb ik topic #100 gemist? Heeft iemand mij gemist?
Hoi mensen
Nou, beter dan kranten lopen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
alsof dat niet laag is
Hoiquote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen? Wat is er met Dizer? Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)? Waarom heb ik topic #100 gemist? Heeft iemand mij gemist?
Hoi mensen
Een hoop baggeraars die niet aanquote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen?
Iets met z'n werk...quote:Wat is er met Dizer?
Ja, ik wist het ook allang.quote:Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)?
De topics worden tegenwoordig volgebaggerd.quote:Waarom heb ik topic #100 gemist?
Uiteraard.quote:Heeft iemand mij gemist?
quote:
Hooiii Christine.quote:Hoi mensen
quote:Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Folders he geen kranten.
Met kranten zijn de mensen teminste nog blij
Wat wil je nou?quote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:. Christine.
.
.
H. is tof..
Een haat-liefde verhouding.quote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef Christine het volgende:
Wat wil je nou?-smilies of
-smilies?
Ik breng ze allebei rond.quote:Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Folders he geen kranten.
Met kranten zijn de mensen teminste nog blij
quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een haat-liefde verhouding..
Dat levert de beste seks op. Zegt men.quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Christine het volgende:
Met jou altijd![]()
![]()
Word je daar niet gek van?quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik breng ze allebei rond.
Nee, huis-aan-huis-kranten.quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef bar_rel het volgende:
Word je daar niet gek van?
Je loopt s'ochtends?
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat levert de beste seks op. Zegt men.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, huis-aan-huis-kranten.. Op zaterdag.
Hoiquote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Christine,
Ik ben Bupatih.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...Ik eis uitleg
Ik heb niet, ik herhaal niet met BlaatschaaP geneukt.quote:Op maandag 29 november 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...Ik eis uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |