quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.
Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
Uhh ja....quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.
Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
btje sexueel gefrustreerd?quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
btje sexueel gefrustreerd?
quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken..
Remember my words... bar_RELquote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken..
why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?quote:Op zondag 28 november 2004 20:06 schreef Luiss het volgende:
Kan ik mee doen ?
Als het mag, ik wil Piet zijn die een bordeel bezit .
Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,quote:Op zondag 28 november 2004 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?![]()
ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....quote:Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,
Zhenar.quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er al plannen gemaakt voor maandag?
Hoi,quote:Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zhenar.![]()
Leuk.quote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi,
Vanavond ben ik er bij hoor.
preciesquote:Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....
Woelliequote:Op maandag 29 november 2004 16:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
precies![]()
Houd je '''mond''quote:Op maandag 29 november 2004 16:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
OMG,Slijmbal!![]()
![]()
Ik ben geen appel,ben geen peer.Kan niet rotten,spijt me zeer.quote:Op maandag 29 november 2004 16:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je '''mond''![]()
Oke,leuk.Sorry dat ik in het Award-topic zo naar tegen je deed.Maar je nomineerde me overal voor wat slecht is.Nogal laag van je.quote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik doe mee
Jongen... denk nou eens een keer na voor datje post.quote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke,leuk.Sorry dat ik in het Award-topic zo naar tegen je deed.Maar je nomineerde me overal voor wat slecht is.Nogal laag van je.![]()
Ik had even zin in eenquote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ben ik zo leuk![]()
haha,, okequote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had even zin in eensmiley
![]()
Maar je ben wel lief hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, oke
haha,,,quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar je ben wel lief hoor![]()
voor sinterklaas of ga je op vakantionequote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef Airelle het volgende:
Ik ben er niet
(inpakken)
Tja we hebben orgie nodig...quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer worden de verhaallijnen bekend gemaakt?
Ze had beloofd.quote:Op maandag 29 november 2004 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komt nano ook ? alleen dan doe ik mee anders heb ik weer geen functie.
Moet je op MSN komen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef digispeed het volgende:
wat gaat er vanavond gebeuren
Uhhmm,anders dan ben jij een van die gasten die geld wil van Ralf?quote:Op maandag 29 november 2004 20:41 schreef Zhenar het volgende:
Wat is mijn functie in de aflevering vanavond?
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?quote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhhmm,anders dan ben jij een van die gasten die geld wil van Ralf?
Jah en je wilt geld van Ralf.Maar je moet op MSN komen daar voeren we de regie.quote:Op maandag 29 november 2004 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?
Leuk me broertjequote:Op maandag 29 november 2004 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?
Ralf kijkt zijn vader aan. Vervolgens doet hij de kluis dicht en loopt naar zijn vader. Hij kijkt hem aan zonder iets te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
Ralf,waar denk jij dat je mee bezig bent?
Ralf,kijk me aan als ik tegen je praat.Waar was jij mee bezig?Heeft het met dat geld te maken?quote:Op maandag 29 november 2004 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt zijn vader aan. Vervolgens doet hij de kluis dicht en loopt naar zijn vader. Hij kijkt hem aan zonder iets te zeggen.
Ralf zegt niks en loopt gewoon voorbij pa, de kamer uit.quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ralf,kijk me aan als ik tegen je praat.Waar was jij mee bezig?Heeft het met dat geld te maken?
Hou je mond jij.Er zijn al genoeg problemen,kom mee we moeten iets verzinnen om Joost terug te krijgen,ik wed dat dat kreng van Tellegen erachter zit.quote:Op maandag 29 november 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
''Nou pa,wat was dat nou weer voor een lompe actie zeg''
''Ik dacht dat we iets gingen uitvinden in de uitvinderskamer om Joost terug te krijgen,loop je opeens weg.ZIt ik daar weer een half uur alleen.''
''Maar pa,wat was er dan? waarom bleef je zo lang weg..je hebt tog niet...?''quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond jij.Er zijn al genoeg problemen,kom mee we moeten iets verzinnen om Joost terug te krijgen,ik wed dat dat kreng van Tellegen erachter zit.
..Lopen naar de werkkamer van huize Kolthof..
Ssst,ik probeer een zakenpartner van me te bereiken.Mischien kan hij ons helpen..quote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Maar pa,wat was er dan? waarom bleef je zo lang weg..je hebt tog niet...?''
''Want ik vertrouw dit niet zo, net liep er een dame langs de weg met een pistool in haar zak.Ik kreeg zo wat een hartverzakking.''
het is de ober, met een briefje op een dienblad, aan de bar zit een jongen te wachten die voor haar komtquote:Op maandag 29 november 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
Ondertussen zit Ralf aan de bar van het hotel. Hij zit naar zijn glas cola te staren, wat hij zich nog net kon veroorloven. Hij zucht diep...
''zin om te skaten ? Anders gaan we bij jou thuis je skates halen ik ken een geweldige plek ''quote:Op maandag 29 november 2004 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzy vindt hem meteen erg aardig en vertelt over de school
jij heb echt interactie met de andere mensen hequote:Op maandag 29 november 2004 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody was een beetje aan het skaten op de straat als hij opeens Lizzy voorbij ziet lopen ''Het is nu of nooit'''Dacht hij bij zich zelf. en hij liep op haar af ''Hi '' Mijn naam is Cody Lebeau volgens mij ben ik nieuw op jou school'' Sprak hij.
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?quote:Op maandag 29 november 2004 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
het is de ober, met een briefje op een dienblad, aan de bar zit een jongen te wachten die voor haar komt
En wie ben jij dan wel? Ik kan me niet voorstellen dat je iets voor me kunt doen. Het enige wat ik nu nodig heb is geld.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?
Ondertussen ziet Winston een leuke meid....ze is nieuw hier.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?
Cody pakt Lizzy haar hand en ze skaten naar een verlaten bouwterein.quote:Op maandag 29 november 2004 21:14 schreef Nano het volgende:
Ok zegt Lizzy.En ze gaan naar het huis van Lizzy.Lizzy pakt snel haar skates en gaat mee.
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?quote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel? Ik kan me niet voorstellen dat je iets voor me kunt doen. Het enige wat ik nu nodig heb is geld.
Ja, hoe weet jij dat dan??quote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ondertussen ziet Winston een leuke meid....ze is nieuw hier.
''Hoi',ik ben Winston,Jij ben toch die Tara?''
Richard schrikt op uit zijn Pringles-gedachten wanneer hij het woord 'geld' hoort en besluit af te luisteren wat Esmee en Ralf bespreken...quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?
Haha. Je denkt toch niet dat ik iets ervoor ga doen. Ik vind wel iemand die het me kan lenen. Maarja, ik ben te onbetrouwbaar. Zelfs mijn eigen vader wil me geen geld lenen. Haha! Wie wil Ralf Kolthof nou geld lenen?! Ralf lacht een beetje spottend...quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?
''Nou ja kijk,ik hou je al een tijdje in de gaten.Tenminste ik kijk altijd naar je, je hebt gewoon van die ontzettend mooie lippen. Niet dat ik je daarom leuk vind...oh shit...nu praat ik me mond voorbijquote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat dan??
Wie ben jij?
''Natuurtalent '' Denkt Cody als hij Lizzy een beetje aankijkt '' Zullen we eens racen?'' Vraagt Cody en hij gaat er al vandoor ''Wie als eerste bij die beton molen is ''schreeuwt hij.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Nano het volgende:
Lizzy kijkt Cody verliefd aan.Hij is wel heel erg aardig.Ze vindt het bouwterrein te gek en haalt een paar gekke stunts uit.
En ze zijn niet alleen mooi, ze zijn ook ergens heel goed in.quote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Nou ja kijk,ik hou je al een tijdje in de gaten.Tenminste ik kijk altijd naar je, je hebt gewoon van die ontzettend mooie lippen. Niet dat ik je daarom leuk vind...oh shit...nu praat ik me mond voorbij''
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichtenquote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha. Je denkt toch niet dat ik iets ervoor ga doen. Ik vind wel iemand die het me kan lenen. Maarja, ik ben te onbetrouwbaar. Zelfs mijn eigen vader wil me geen geld lenen. Haha! Wie wil Ralf Kolthof nou geld lenen?! Ralf lacht een beetje spottend...
''Oh,nou.''quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
En ze zijn niet alleen mooi, ze zijn ook ergens heel goed in.
Hmm... Dat is nou interessant. Ik kijk er al tijden naar uit om die zak te pakken. Wat stel je precies voor?quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichten
dat vertel ik je later, ik moet nu terug naar mijn afspraak,quote:Op maandag 29 november 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Hmm... Dat is nou interessant. Ik kijk er al tijden naar uit om die zak te pakken. Wat stel je precies voor?
Richard herkent de stem van Esmee... Vage herinneringen komen boven:quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichten
Ik weet het niet''Antwoord Cody ''Ik ben anders nooit zo snel met meisjes maar het voelt goed''quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef Nano het volgende:
Lizzy zoent terug en staat opeens op.Kan dit wel?Jij en ik?
Ralf verlaat het hotel, zonder zijn vader of zijn zus te zienquote:Op maandag 29 november 2004 21:25 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat vertel ik je later, ik moet nu terug naar mijn afspraak,
maaruh mondje dicht ! if not, dan ben je ze zo dood
Babette en Arthur besluiten aan een tafeltje te gaan zitten.Winston kom erbij!En neem je prachtige meisje mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Neee....
Cody zoent terug ''Zou ik je naar huis brengen?''quote:Op maandag 29 november 2004 21:27 schreef Nano het volgende:
Lizzy trekt Cody nog een keer naar zich toe.Het voelde wel goed ja!Ze zoent hem weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |