abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1642959
Xinoehpoel, je weet wel, die gast die zogenaamd de WTC crashes op een forum van Google.com voorspelde, is gisteravond laat gearresteerd door de FBI.
Het nieuws was te zien op Euronews TV:

===========================================================
Breaking news on Euronews TV: one of the individuals using the nickname "Xinoehpoel" was traced and arrested about one hour ago. His brother put himself in the spotlight by revealing information about the terrorist attacks before the event, using the same nickname. FBI agents who normally work undercover on the internet pretending to be
youngsters baiting and tracing pedophiles started online discussions
with the suspect to get as much as possible information out of them while other officials were tracing the IP addresses used by the suspect. Euronews also revealed some very bizarre information which confirms what some of you in here already suspected: the initial "Xinoehpoel" is likely to be involved in the terrorist attacks. The
nickname "Xinoehpoel" has been used by two different individuals. First by the main suspect, who seems to have "vanished" on Tuesday (!), then by his brother, who now got arrested. During the online
discussions it was already clear to the FBI that they were dealing with 2 different individuals, due to the different styles of communicating. Several messages posted by the initial "Xinoehpoel" were later cancelled by his brother, the other "Xinoehpoel", probably being concerned that too much information had been revealed. Euronews didn't mention where the arrest took place, but I am sure that will be
in the news later. I find it extremely shocking finding out I've been reading messages from one of the terrorists, making this whole thing more bizarre than it already was. What a sick world we live in...:r
============================================================
text van: chellecam.com

Zo zie je maar weer: rampen voorspellen is iets voor psycho'z

pi_1642981
beterz!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1642985
En zo zie je maar weer dat ze via je IP nummer je zo te pakken hebben.

Volgens mij was er nog iemand op Fok! die de url naar de FBI had gemaild. Zullen wel een paar 1000 man wereldwijd hebben gedaan moet je rekeken

Staat in ieder geval in een ander topic hierover

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1642989
Ben erg benieuwd waarom die meneer (of 2 dus) zo nauwkeurig deze aanslag wist te voorspellen, al kan ik niet geloven dat de daders even lekker in een newsgroup gaan opscheppen over wat ze allemaal gaan doen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 15 september 2001 @ 15:34:28 #5
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1642991
Ik hoop in ieder geval dat dit meer duidelijkheid zal scheppen..
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1642996
Woo, heb die teksten van Xinoehpoel ook gelezen, nooit gedacht dat ze hem echt zouden arresteren.....
  FOK!fossiel zaterdag 15 september 2001 @ 15:36:01 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1643021
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:36 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand quotes van wat ze geschreven hebben op dat forum???
Umm ja..
http://groups.google.com/groups?hl=en&as_drrb=b&as_mind=29&as_minm=3&as_miny=1995&as_maxd=10&as_maxm=9&as_maxy=2001&frame=right&th=54ab4d241c34e0cc&seekm=3b8fd177%40monitor.lanset.com#link1

Als je op zijn naam klikt (Xinoehpoel - oftewel: Leo Phoenix), dan kan je al zijn posts lezen...

pi_1643029
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Xinoehpoel, je weet wel, die gast die zogenaamd de WTC crashes op een forum van Google.com voorspelde, is gisteravond laat gearresteerd door de FBI.
Het nieuws was te zien op Euronews TV:
(..)
Het bericht stond vrijdagochtend al in topic Dader waarschuwde in newsgroup?:
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 01:20 schreef FuTilE het volgende:
Breaking news on Euronews TV: one of the individuals using the
nickname "Xinoehpoel" was traced and arrested about one hour ago. His
brother put etc....
EuroNews TV? Chellecam.com?? Beetje vage bronnen denk ik.
Volgens mij is het gewoon een bericht uit een newsgroup!
pi_1643032
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:33 schreef R@b het volgende:

Volgens mij was er nog iemand op Fok! die de url naar de FBI had gemaild. Zullen wel een paar 1000 man wereldwijd hebben gedaan moet je rekeken

Gevonden
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:32 schreef Jeromar het volgende:
Voor het geval ze er iets mee kunnen heb ik t toch maar even verstuurd naar de FBI op:
https://www.ifccfbi.gov/complaint/terrorist.asp
Dader waarschuwde in newsgroup?
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1643039
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:36 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand quotes van wat ze geschreven hebben op dat forum???
Zie ook: Dader waarschuwde in newsgroup?
pi_1643043
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:34 schreef Jarno het volgende:
Ben erg benieuwd waarom die meneer (of 2 dus) zo nauwkeurig deze aanslag wist te voorspellen, al kan ik niet geloven dat de daders even lekker in een newsgroup gaan opscheppen over wat ze allemaal gaan doen.
Nou, terroristen doen dingen zoals dit wel vaker: ze zetten de FBI (NSA/CIA-whatever) op een dwaalspoor...De FBI weet dit natuurlijk ook wel.
Maar omdat die broers (beide onder de nickname Xinoehpoel) precies wisten wat er zou gebeuren hebben ze dus waarschijnlijk wel contact met de kapers en/of andere mensen gehad die er mee te maken hebben.

J.

pi_1643052
Kozzmic, het echte bericht staat op Euronews.net.
Maar die site is nu tijdelijk onbereikbaar. Het bericht wat ik heb gepost is een interpertatie van het Euronews TV bericht.
En eeh, Euronews is zeg maar 10 x groter dan alle Nederlandse Televisie stations bij elkaar
pi_1643081
Naar wat speurwerk begin ook wat aan m'n 'bron' te twijfelen...

hmmm..

pi_1643093
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kozzmic, het echte bericht staat op Euronews.net.
Ik heb gisteren al op EuroNews.net gekeken, n.a.v. hetzelfde bericht in Dader waarschuwde in newsgroup?. Ten eerste heb ik dat bericht daar niet teruggevonden, ten tweede ziet de website er niet uit alsof het een grote nieuwszender betreft. Ik heb er iig nog nooit van gehoord, maar ja, dat hoeft niets te betekenen natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')