Een week of 2 a 3 zal hij open blijven.quote:Op maandag 29 november 2004 13:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wanneer sluit dit topic, dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om na te denken?

Hij gaat dicht wanneer overal de "juiste mensen" bovenaan staan.quote:Op maandag 29 november 2004 14:56 schreef GFP het volgende:
[..]
Een week of 2 a 3 zal hij open blijven.
Ik zal vantevoren nog aangeven wanneer hij nog een week open blijft.

En de organisatie is op geen enkele wijze te beinvloedenquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij gaat dicht wanneer overal de "juiste mensen" bovenaan staan.

Dan eis ik die fruitmand terug.quote:Op maandag 29 november 2004 15:17 schreef GFP het volgende:
[..]
En de organisatie is op geen enkele wijze te beinvloeden![]()

Pas op jij...quote:Op maandag 29 november 2004 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan eis ik die fruitmand terug.

Misschien weet je vriendin er wel raad meequote:Op maandag 29 november 2004 16:11 schreef GFP het volgende:
en ik lust geen bananen,dat had ik duidelijk gezegd![]()

die is goed in bananenvlaquote:Op maandag 29 november 2004 16:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien weet je vriendin er wel raad mee![]()
![]()

En ik heb er nog wel niet eens de meestequote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef Sai het volgende:
Gordon Gekko-Award - Hare (je kunt nog zoveel DVD's aanschaffen, Hare's giftset-gekte is moeilijk te overtreffen)

quote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef Sai het volgende:
Brad Pitt-Award - Hare (mits zak over het hoofd)

Ik geef het niet graag toe, maar ik ben jaloersquote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef Sai het volgende:
Gordon Gekko-Award - Hare (je kunt nog zoveel DVD's aanschaffen, Hare's giftset-gekte is moeilijk te overtreffen)

Altijd dus...quote:Op maandag 29 november 2004 19:57 schreef Hare het volgende:
Luke, I Am Your Father-Award - Nooit geen last van gehad

Ik doe volgens mij toch iets verkeerd :')quote:Op maandag 29 november 2004 21:43 schreef Wie niethet volgende:
Harry Mens-Award - Hare

Ik zou niet weten watquote:Op maandag 29 november 2004 22:10 schreef Hare het volgende:
Ik doe volgens mij toch iets verkeerd![]()

Ach ja, zolang ik nog het vertrouwen van jou hebquote:Op maandag 29 november 2004 22:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat

waar heb ik dat aan te danken??quote:Op maandag 29 november 2004 20:50 schreef Eluc het volgende:
Audrey Tautou-Award - Liefste user - Timo20

zal t morgen doen,ok??quote:Op maandag 29 november 2004 22:52 schreef kinky_queen het volgende:
Komop [afbeelding] [afbeelding] jullie moeten ook nog ff stemmen
![]()

jij bent toch geen mod?quote:Op maandag 29 november 2004 22:57 schreef Timo20 het volgende:
zal t morgen doen,ok??

daar heb je een puntquote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij bent toch geen mod?

Moeten mods ook stemmen?quote:Op maandag 29 november 2004 22:52 schreef kinky_queen het volgende:
Komop [afbeelding] [afbeelding] jullie moeten ook nog ff stemmen
![]()

Dit is het moment van het jaar om te laten zien dat mods ook gevoelens hebbenquote:Op maandag 29 november 2004 23:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Moeten mods ook stemmen?
Moeten die niet neutraal blijven?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |