http://www.autoweek.nl/vumdisp.php?ID=623&CAT=VerkeerswettenNiet alleen mag je geen rijlessen volgen, je mag ook niet op een bromfiets rijden. Dat wordt dus de fiets of het openbaar vervoer. De tijd van de ontzegging bepaald de Officier van Justitie. Je alcoholpromilage is ook zo hoog, dat ook dat boetebedrag door de Officier van Justitie zal worden vastgesteld. Het wordt dus gewoon afwachten tot je bericht krijgt over wanneer je moet voorkomen, want de bedragen zullen dus door de overheid worden bepaald. Rijden zonder rijbewijs kost je "maar"
¤180. Ik zou me maar meer zorgen maken over wat de Officier van Justitie je gaat vertellen als je moet voorkomen.
Ik snap alleen je verhaal niet. Heb je het huis van je ouders geramd? Dan is het op eigen terrein gebeurd en stukken minder erg, maar aangezien je je alcoholpromilage weet ga ik er vanuit dat de politie erbij is geweest en procesverbaal heeft opgemaakt. Dan ben je extra de lul, want de volgende keer, als je uberhaupt ooit nog je rijbewijs mag halen, zal je heel snel je rijbewijs weer en voorgoed kwijt raken, aangezien dit dus een geregistreerde (op naam) overtreding is, als de Officier van Justitie dit uberhaupt nog als overtreding. Denk dat je flink de lul bent als je moet voorkomen, vooral omdat het veel erger had kunnen uitpakken.
[ Bericht 13% gewijzigd door IntelliEye op 28-11-2004 19:09:23 ]