tsja, ze snijden zichzelf uiteindelijk in de vingers natuurlijkquote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
allemaal het gevolg van de wet van de remmende voorsprong die op vrouwen van toepassing isquote:op dinsdag 30 november 2004 15:53 schreef b-flip het volgende:
-meisje raakt al haar vrienden en vriendinnen kwijt en is aangewezen op haar oudere partner...
(waar ze in de eerste instantie niet eens de fout van inziet)
-meisje raakt al haar interesses kwijt, en neemt de interesses en mening van de oudere partner
over...(waar ze alweer de fout niet van in ziet)
-meisje wordt gebruikt en gekwetst en geindoctrineerd en als ze eenmaal wakker wordt moet ze
helemaal overnieuw beginnen, soms zelfs met kind... (waar ze te laat de fout van inziet)
dat komt omdat mannen in 'hogere' leeftijdscategorien nog wel in trek zijn, maar de dames niet. na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.quote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
jezus, en ik vind 15 al te jongquote:op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef kijana het volgende:
op het moment vind ik iemand leuk die 23 is, alleen denk ik niet dat het kan gezien de omstandigheden + ik weet ook niet of ie mij leuk vind..![]()
en ík vind 23 al te oud...quote:op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
jezus, en ik vind 15 al te jong
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
hoiquote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
oudzakquote:op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef fulcrum_x het volgende:
[..]
hoi![]()
valt mee ben bijna 20quote:op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
oudzak![]()
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
op uitzonderingen na geldt dit wel qua lichamelijke verschijning voor de meeste meiden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |