JP is altijd opvulling geweest en dat moet wat mij betreft zo blijven!!! Hij was errug toen hij aan de vrouw ging....quote:Op zondag 28 november 2004 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met JP, wat voegt hij nog toe?
JP voegt misschien niet veel toe inderdaad maar wat mij betreft mag hij ook blijven (al is 't dan alleen maar als opvulling indd!)quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef soapie het volgende:
[..]
JP is altijd opvulling geweest en dat moet wat mij betreft zo blijven!!!
Helemaal mee eens. Liever vandaag dan morgen weg met die gast!!!!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 21:03 schreef haagse_elfje het volgende:
als opvulling is hij idd wel goed. Het is inderdaad een soort meubelstuk...
als ik nu mag iemand kiezen die vanaf deze week mag oprotten stem ik voor STIJN!
Stijn gaat toch welquote:Op zondag 28 november 2004 21:03 schreef haagse_elfje het volgende:
als opvulling is hij idd wel goed. Het is inderdaad een soort meubelstuk...
als ik nu mag iemand kiezen die vanaf deze week mag oprotten stem ik voor STIJN!
precies!quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
[..]
Stijn gaat toch wel
van mij mogen Joost, Hugo & Tara per onmiddellijk weg
Tara wel Joost met zijn klunzigheid kan soms wel nog leuke dingen voort brengen met al zijn foutjes .Dat kan Hugo ook wel als hij met Niels gaat mee doen, hoe word ik binnen tien dagen een junk....quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
[..]
Stijn gaat toch wel
van mij mogen Joost, Hugo & Tara per onmiddellijk weg
Zou ik nog bijna vergeten: Laat hij ook gelijk Sanne meenemen.quote:Op zondag 28 november 2004 21:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Liever vandaag dan morgen weg met die gast!!!!!!!![]()
LOL, ik zou bijna zeggen wie is dat....quote:Op zondag 28 november 2004 21:08 schreef haagse_elfje het volgende:
Sanne mag ook van mij de boot terug pakken naar huis.
we kunnen bijna voor de hele cast plekken gaan reserveren op de boot van sinterklaas, hup allemaal in de zak!quote:Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, ik zou bijna zeggen wie is dat....
Ilyas mag ze meenemen
en pa Klein voegt ook niet erg veel toe
quote:Op zondag 28 november 2004 21:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Zou ik nog bijna vergeten: Laat hij ook gelijk Sanne meenemen.
Huppelt ook alleen maar een beetje overbodig te wezen daar in het AZB.
Precies.... En Marnix gaat binnenkort vreemd, geloof dat ik daar ook niet op zit te wachten!!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Ilyas mag ze meenemen
daarom, weg met die nieuwe cast!quote:Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Ilyas mag ze meenemen
nou neuh...quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Precies.... En Marnix gaat binnenkort vreemd, geloof dat ik daar ook niet op zit te wachten!!!!!
ja maar dat is nou juist het probleemquote:Op zondag 28 november 2004 21:11 schreef haagse_elfje het volgende:
we kunnen bijna voor de hele cast plekken gaan reserveren op de boot van sinterklaas, hup allemaal in de zak!
als dat als gevolg heeft dat Joyce weer meer pit gaat krijgen, mag 'ie van mij z'n best gaan doen!quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Precies.... En Marnix gaat binnenkort vreemd, geloof dat ik daar ook niet op zit te wachten!!!!!
in het fictieve huis van Niels?quote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vraag me af, heeft Joyce nou dat andere huis verkocht? Want waar gaat mevrouwtje anders wonen als hubbie haar dumpt....
Pa Klein mag weg als hij DOK (De Oude Knar) meeneemt. Renée mag een fikse hoefslag van Horsie David Bowien krijgen. Gyman zit binnenkort in de petoet. Joost, Hugo en Tara worden in Brazilië door een hongerlijdende moeder Do Carmo aan kannibalisme onderworpen. Sanne zakt uit schaamte letterlijk door de grond, de reden doet er niet toe. Stijn vergeet dat hij OP de trap moet lopen, hij loopt er per ongeluk NAAST. Niels vreet zich kapot aan pillen. Kyra gaat naar Den Haag om een relatie met Haagse_Elfje te beginnen. Lizzy en Iris komen bij mij wonen. Bettina runt een leeg hospitaal. Daarom begint ze een heftige lesbodriehoeksverhouding met Julie en die andere tikmiep.quote:Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
Ilyas mag ze meenemen
Denk dat huize Couwenberg nog wel van de familie is...quote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou neuh...
ik vraag me af, heeft Joyce nou dat andere huis verkocht? Want waar gaat mevrouwtje anders wonen als hubbie haar dumpt....
quote:Op zondag 28 november 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pa Klein mag weg als hij DOK (De Oude Knar) meeneemt. Renée mag een fikse hoefslag van Horsie David Bowien krijgen. Gyman zit binnenkort in de petoet. Joost, Hugo en Tara worden in Brazilië door een hongerlijdende moeder Do Carmo aan kannibalisme onderworpen. Sanne zakt uit schaamte letterlijk door de grond, de reden doet er niet toe. Stijn vergeet dat hij OP de trap moet lopen, hij loopt er per ongeluk NAAST. Niels vreet zich kapot aan pillen. Kyra gaat naar Den Haag om een relatie met Haagse_Elfje te beginnen. Lizzy en Iris komen bij mij wonen. Bettina runt een leeg hospitaal. Daarom begint ze een heftige lesbodriehoeksverhouding met Julie en die andere tikmiep.
ik zie het toch al joyce weer bij der zus intrekken....quote:Op zondag 28 november 2004 21:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Denk dat huize Couwenberg nog wel van de familie is...
Ik zie Joyce, Niels en Renee straks wel weer als happy familie in dat huis trekken.
Allemaal zielig en alleen... Joyce dumpt Marnix, Niels moet van de pillen af en Renee zit in een crisis omdat Gyman in de bak zit!!!!!
o ja die heeft ook een huis en als hij een overdosis krijgt kan ze hem zo overnemen....quote:Op zondag 28 november 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
[..]
in het fictieve huis van Niels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |