ik vond het echt jammer toen Julika weg ging uit ONM ze was een van de leuikste vriendinnetjes die Rene had......quote:Op zondag 28 november 2004 20:37 schreef MirSus het volgende:
[..]
Gina terug in ONM, ik stem voor!![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vond het echt jammer toen Julika weg ging uit ONM ze was een van de leuikste vriendinnetjes die Rene had......
Renée en leuk.... en dat in één zinquote:Op zondag 28 november 2004 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vond het echt jammer toen Julika weg ging uit ONM ze was een van de leuikste vriendinnetjes die Rene had......
quote:Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Deal! Ik wil niets waar jij aan hebt gezeten, hahahahahahahahahahahaha!
(Meligheidsaanval # 37, vandaag! )
quote:Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb een naam ze gaat julia spelen en ze heet in het echt Yolante Cabeau
hihiquote:Op zondag 28 november 2004 20:42 schreef Airelle het volgende:
Renée en leuk.... en dat in één zin.
op zich vind ik echt niets mis aan het karakter Rene, ze ziet er niet slecht uit voor haar leeftijd...Het karakter vind ik gewoon saai er moet meer spanning en diepgang enzo in....dat mis ik...quote:Op zondag 28 november 2004 20:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Renée en leuk.... en dat in één zin.
thank you wupquote:Op zondag 28 november 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yolanthe van Kasbergen dus...
ze doet me ernstig denken aan die doos uit Goudkust die Irene I speelde, Josefine van Asdonk... brrrrr
een van de karakters die ze bij de grote schoonmaak hadden moeten meenemenquote:Op zondag 28 november 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
op zich vind ik echt niets mis aan het karakter Rene, ze ziet er niet slecht uit voor haar leeftijd...Het karakter vind ik gewoon saai er moet meer spanning en diepgang enzo in....dat mis ik...
heb ik teveel gezegd? is zequote:Op zondag 28 november 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
* haagse_elfje wist kwijl van scherm.
caroline de bruijn (janine gtst) is ong even oud (misschien nog wel ouder) maar dat is wel een mooie vrouw.quote:Op zondag 28 november 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op zich vind ik echt niets mis aan het karakter Rene, ze ziet er niet slecht uit voor haar leeftijd...Het karakter vind ik gewoon saai er moet meer spanning en diepgang enzo in....dat mis ik...
Precies! Gun Bettina Berger ook wel meer dan wat ze op dit moment (naja, al een behoorlijke tijd!) moet spelen!quote:Op zondag 28 november 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Het karakter vind ik gewoon saai er moet meer spanning en diepgang enzo in....dat mis ik...
ik vond wel dat ze mocht blijven dat komt ook alleen maar omdat ze a. een lesbisch speelt en b. dat ik wist dat Tanja haar vriendinnetje ging spelen....quote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
een van de karakters die ze bij de grote schoonmaak hadden moeten meenemen
ik gun Renee een enkele reis naar de uitgang.......quote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef MirSus het volgende:
Precies! Gun Bettina Berger ook wel meer dan wat ze op dit moment (naja, al een behoorlijke tijd!) moet spelen!
Bettina Berger vind ik echtquote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef MirSus het volgende:
[..]
Precies! Gun Bettina Berger ook wel meer dan wat ze op dit moment (naja, al een behoorlijke tijd!) moet spelen!
quote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ik gun Renee een enkele reis naar de uitgang.......
dat heb ik dus met JP, wat voegt hij nog toe?quote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ik gun Renee een enkele reis naar de uitgang.......
Renee is oke!!!!! Zeker samen met Gina was top......quote:Op zondag 28 november 2004 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Bettina Berger vind ik echt![]()
niks maar hij valt ons gelukkig ook niet meer lastig met een overbodig zoontje...quote:Op zondag 28 november 2004 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
dat heb ik dus met JP, wat voegt hij nog toe?
quote:Op zondag 28 november 2004 20:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Renee is oke!!!!! Zeker samen met Gina was top......Ik gun haar ook wel weer wat leuks.
quote:Op zondag 28 november 2004 20:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Renee is oke!!!!! Zeker samen met Gina was top......Ik gun haar ook wel weer wat leuks.
Nee vrij weinig.quote:Op zondag 28 november 2004 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met JP, wat voegt hij nog toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |