Geloof dat ik dan toch maar voor Merel ga.....quote:Op zondag 28 november 2004 18:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nou kijk, ze ze is nog uitvindster ook....... da's altijd handig bij een psycho:)
in dat opzicht was Merel Mancini the one and only psycho niemand kan haar ook evenaren, zij was zo gaaf in die goede oude tijd.....quote:Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Geloof dat ik dan toch maar voor Merel ga.....
ow ik stem onmiddellijk voorquote:Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef soapie het volgende:
Geloof dat ik dan toch maar voor Merel ga.....
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2004 18:57 schreef Airelle het volgende:
Ik vind al die overlopers maar verwarrend.
quote:Op zondag 28 november 2004 18:57 schreef Airelle het volgende:
Ik vind al die overlopers maar verwarrend.
hahaquote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
vooral omdat ze dan gelijk zo een totaal ander iemand gaan spelen
Het zou pas echt verwarrend worden als de personages van de ene soap naar de andere overlopen.quote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
vooral omdat ze dan gelijk zo een totaal ander iemand gaan spelen
ja duh! Maar het zou wel iedereen verbazen als dat zou gebeuren....hahahaquote:Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Het zou pas echt verwarrend worden als de personages van de ene soap naar de andere overlopen.
Das waar!!! Het is over het algemeen geen vooruitgang die overstap, volgens mij nemen ze alles aan omdat ze toch niks beters te doen hebben.....quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja duh! Maar het zou wel iedereen verbazen als dat zou gebeuren....hahaha
wat ik wou zeggen was, in de ene soap speelde ze onwijs gaaf leuk karakter voor een hele lange tijd en dan in de andere soap krijgen ze echt zo een duf stom achtelijk rolletje dat je echt zo iets heb van bah![]()
![]()
Yvonne Valkenburg speelde haar. Ze speelde een verpleegster.quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef tybalt2 het volgende:
WIe was Irene ook alweer? Ik keek toen wel, maar weet het niet meer... wie speelde haar?
Ben jij helemaal van de ratten besnuffeld? Ik begin Katarina steeds lekkerder en knapper te vinden! Bedje Duinkonijn hoef ik niet in huis te hebben. Ik dacht dat je smaak had, maar nu begin ik er aan te twijfelen.quote:Op zondag 28 november 2004 18:53 schreef haagse_elfje het volgende:
kunnen we zeggen dat is het voor integratie project tussen soaps dan ruilen we Betje Koolhaas tegen Katarina Justic. Lijkt me toch een leuke deal!
gaaf! thank youquote:Op zondag 28 november 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
het was even zoeken....
Yvonne Valkenburg als Irene de Vries
ONM 1994-1996 [? weet ik niet helemaal zeker daar hebben Iwan voor]
[afbeelding]
!
Nou? Misschien komen ze Mama Luisa Do Carmo tegen en walst ze Hugo plat? Laat Carmen Do Carmo maar opdraven. Die zag er heel wat leuker uit.quote:Op zondag 28 november 2004 18:11 schreef Wup het volgende:
Brazilie verheug ik me echt helemaal niks op ...
Ze ziet er inderdaad wel jummiequote:Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de ratten besnuffeld? Ik begin Katarina steeds lekkerder en knapper te vinden! Bedje Duinkonijn hoef ik niet in huis te hebben. Ik dacht dat je smaak had, maar nu begin ik er aan te twijfelen.
er komt wel een nieuwe actrice in de serie in Brazilië ik ben haar naam kwijt ik weet wel dat die helemaalquote:Op zondag 28 november 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou? Misschien komen ze Mama Luisa Do Carmo tegen en walst ze Hugo plat? Laat Carmen Do Carmo maar opdraven. Die zag er heel wat leuker uit.
Ze is maar voor eenmalig gebruik, hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze ziet er inderdaad wel jummieuit alleen dat gegil ik moet zeggen die bijna ontmaagding van bram heeft haar ook goed gedaan maar toch is het niet echt mijn type....ze is te etnisch daar hou ik niet van.....maar ja smaken verschillen
quote:doe mij maar dan Tanja of Petra, Nikkie ja of alle drie twee.....hehehehe
ik neem tanja wel van je over....quote:Op zondag 28 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is maar voor eenmalig gebruik, hoor.![]()
[..]
Right!
Gina terug in ONM, ik stem voor!quote:Op zondag 28 november 2004 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die speelde Gina Rodriguez (sorry voor de spel fouten) een neurologe die samen met Victor werkte aan gedrags veranderende operaties. Kreeg toen iets met Rene, dat ging uit omdat Gina naar Seattle vertrok.
van mij mag ze gelijk weer terug komen want ik vond haar geweldig!
I do not Fok! horses.quote:Op zondag 28 november 2004 20:34 schreef haagse_elfje het volgende:
ik neem tanja wel van je over....
same here!!quote:Op zondag 28 november 2004 18:11 schreef Wup het volgende:
Brazilie verheug ik me echt helemaal niks op ...
en er moet snel weer flink te lachen zijn... ik mis dat zo
aaaahhh dat is niet lief!!quote:Op zondag 28 november 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
I do not Fok! horses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |