je bent wel snel, oké ik geef je wel gelijk. Tot nu toe is het inderdaad nogal saai, het enige wat ik nu natuurlijk naast Tanja leuk vind is het karakter Chris.....De verhaallijnen zijngewoon saai, zit geen diepgang in. Ben benieuwd naar hun grote brazilië project.....quote:Op zondag 28 november 2004 17:59 schreef Wup het volgende:
[..]
dat ze een aantal karakters uit de serie schrijven omdat ze of hun langste tijd gehad hebben of omdat ze niks toevoegen kan ik begrijpen, sterker nog, ik ben er voorstander van.
maar om ze nou te gaan vervangen door een rij kleurloze types die nog veel minder toevoegen, da's behoorlijk zinloos.....irritant eerder.
en waar blijven de verhaallijnen:(
* Wup roept ONM seizoen 12 uit tot het het seizoen van de dode vogeltjes
Keuze van Sabine Koning snap ik ook echt niet helemaal, ik vond haar in gtst al een doos en ze zal hier ook vast een doos zijn.Dan konden ze beter Isa Hoes nemen die vind ik namelijk wel cool die kan denk ik ook best wel psycho spelen!quote:Op zondag 28 november 2004 18:11 schreef Wup het volgende:
Brazilie verheug ik me echt helemaal niks op ...
zo een Yvonne Hulst klinkt dan dus wel weer veelbelovend en dan zetten ze er iemand op waar ik een hekel aan heb:(
maar ja dat kunnen zij natuurlijk ook niet weten....
maar goed dat kan nog misschien wel wat worden, ONM heeft nou eenmaal psycho nodig on ONM te zijn:)
en er moet snel weer flink te lachen zijn... ik mis dat zo
ze hadden een hele goede: Sandy Kandau...quote:Op zondag 28 november 2004 18:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Keuze van Sabine Koning snap ik ook echt niet helemaal, ik vond haar in gtst al een doos en ze zal hier ook vast een doos zijn.Dan konden ze beter Isa Hoes nemen die vind ik namelijk wel cool die kan denk ik ook best wel psycho spelen!
Het enige waar ik nog wel om kon lachen was die hysterica die dacht dat Joost Britney in haar nek gooide....quote:Op zondag 28 november 2004 18:11 schreef Wup het volgende:
zo een Yvonne Hulst klinkt dan dus wel weer veelbelovend en dan zetten ze er iemand op waar ik een hekel aan heb:(
maar goed dat kan nog misschien wel wat worden, ONM heeft nou eenmaal psycho nodig on ONM te zijn:)
die kon ook, ze speelde eral in net zo makkelijk haar verhaal verder uitschrijven net zo makkelijk maar ja zo denken ze daar niet, nee want hun nemen die snol van een Sabine lellenbellenKoningquote:Op zondag 28 november 2004 18:19 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hadden een hele goede: Sandy Kandau...
ze hadden haar die rol van psycho moeten geven...
dat had ik toen met Chris Jolles ik was gewend dat zij een moeilijke bitch speelde, ging ze in ONM een onwijs tegenovergesteld typetje spelen, ik ergerde me zo dood aan haar toen ze in ONM zat. GTST was ze toen zoveel beter als ze nou zo een rol toen in ONM zou krijgen....plus dat haar haar opeens donker was en dat vond ik ook weer niks....quote:Op zondag 28 november 2004 18:21 schreef soapie het volgende:
[quote]Op zondag 28 november 2004 18:11 schreef Wup het volgende:
[/quote
Het enige waar ik nog wel om kon lachen was die hysterica die dacht dat Joost Britney in haar nek gooide....Kan je nagaan!!!!!
En ik denk dat ik Sabine Koning steeds ga vergelijken met Anita Dendermonde, heb ik dus ook niet zulke hoge verwachtingen van.... (en ik irriteer me altijd aan haar neus!!)![]()
wat is er eigenlijk met haar neus dan?quote:Op zondag 28 november 2004 18:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Het enige waar ik nog wel om kon lachen was die hysterica die dacht dat Joost Britney in haar nek gooide....Kan je nagaan!!!!!
En ik denk dat ik Sabine Koning steeds ga vergelijken met Anita Dendermonde, heb ik dus ook niet zulke hoge verwachtingen van.... (en ik irriteer me altijd aan haar neus!!)![]()
Luciel was ook het oertype duffe doos!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat had ik toen met Chris Jolles ik was gewend dat zij een moeilijke bitch speelde, ging ze in ONM een onwijs tegenovergesteld typetje spelen, ik ergerde me zo dood aan haar toen ze in ONM zat. GTST was ze toen zoveel beter als ze nou zo een rol toen in ONM zou krijgen....plus dat haar haar opeens donker was en dat vond ik ook weer niks....
quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Luciel was ook het oertype duffe doos!!!!
Veel te groot!!! (ja ik weet het ze kan er niks aan doen dat ze die heeft!!)quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met haar neus dan?
een echte jodinquote:Op zondag 28 november 2004 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Veel te groot!!! (ja ik weet het ze kan er niks aan doen dat ze die heeft!!)
Wat was de rol van die Julika ookalweer?quote:Op zondag 28 november 2004 18:42 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Ik kan hier niet echt vrolijk van worden!!!!
Excuses voor het jatwerk.
die speelde Gina Rodriguez (sorry voor de spel fouten) een neurologe die samen met Victor werkte aan gedrags veranderende operaties. Kreeg toen iets met Rene, dat ging uit omdat Gina naar Seattle vertrok.quote:Op zondag 28 november 2004 18:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat was de rol van die Julika ookalweer?![]()
inderdaad zeg die neus is best groot.....quote:Op zondag 28 november 2004 18:42 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Excuses voor het jatwerk.
kunnen we haar niet ruilen voor Betje Koolhaas?quote:Op zondag 28 november 2004 18:42 schreef soapie het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2004 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
kunnen we haar niet ruilen voor Betje Koolhaas?
Mee eens!!!!!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
van mij mag ze gelijk weer terug komen want ik vond haar geweldig!
Betje Koolhaas speelt Suzanne al in GTST.quote:Op zondag 28 november 2004 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
das toch die van de uitvinding van het prijsstickertje....quote:Op zondag 28 november 2004 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
nou kijk, ze ze is nog uitvindster ook....... da's altijd handig bij een psycho:)quote:Op zondag 28 november 2004 18:50 schreef soapie het volgende:
das toch die van de uitvinding van het prijsstickertje....![]()
kunnen we zeggen dat is het voor integratie project tussen soaps dan ruilen we Betje Koolhaas tegen Katarina Justic. Lijkt me toch een leuke deal!quote:Op zondag 28 november 2004 18:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Betje Koolhaas speelt Suzanne al in GTST.![]()
ben je multi getalenteerdquote:Op zondag 28 november 2004 18:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nou kijk, ze ze is nog uitvindster ook....... da's altijd handig bij een psycho:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |