abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 12:22:39 #76
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23625824
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ze gaat er wel uit.Jammer want Bettina Berger wil graag trouwen in plaats van die liefdes die altijd overgaan.Maare als ze lesbo is,hoe komt ze dan aan Gyman?

Sorry,ik keek het toen nog niet.
ze had toen een relatie met Irene, ze wou heel graag kinderen eerst wou Irene dat niet. René had toen een pleeg broer die heette ook Gyman. Uiteindelijk had René Irene overgehaald en werd Gyman een sperma donor. René werd zwanger van Gyman. Die kregen op een gegeven moment geloof ook nog eens gevoelens voor elkaar, toen ging Irene flippen en weg. Gyman werd heel erg ziek en ging dood. Toen waren victor en ed bang dat het ongeboren kind van Rene ook ziek werd en hebben toen een remedie gevonden en het kind werd gezond geboren.

dat is ongeveer wat ik nog weet
don't give me that fucking bullshit
pi_23625835
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:22 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ze had toen een relatie met Irene, ze wou heel graag kinderen eerst wou Irene dat niet. René had toen een pleeg broer die heette ook Gyman. Uiteindelijk had René Irene overgehaald en werd Gyman een sperma donor. René werd zwanger van Gyman. Die kregen op een gegeven moment geloof ook nog eens gevoelens voor elkaar, toen ging Irene flippen en weg. Gyman werd heel erg ziek en ging dood. Toen waren victor en ed bang dat het ongeboren kind van Rene ook ziek werd en hebben toen een remedie gevonden en het kind werd gezond geboren.

dat is ongeveer wat ik nog weet
Caps?
  zondag 28 november 2004 @ 12:23:53 #78
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23625842
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ze gaat er wel uit.Jammer want Bettina Berger wil graag trouwen in plaats van die liefdes die altijd overgaan.Maare als ze lesbo is,hoe komt ze dan aan Gyman?

Sorry,ik keek het toen nog niet.
ik vind het ook jammer dat Tanja niet langer gaat spelen mja, daarvoor nemen we het nu op
  zondag 28 november 2004 @ 12:25:01 #79
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23625864
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Caps?
heb ik niet sorry, ik heb gelukkig nu sommige aflv van toen kunnen krijgen...

misschien iemand anders?
pi_23625907
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:25 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

heb ik niet sorry, ik heb gelukkig nu sommige aflv van toen kunnen krijgen...

misschien iemand anders?
Iwan?
  Moderator zondag 28 november 2004 @ 12:39:47 #81
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_23626137
Pamela Teves = Bettina Wertheimer zoals ik al typte daar
en Gyman (broer) kreeg inderdaad een ongeneeslijke spierziekte.

Weet je, ik mis Bob (Simons) ... nooit heeft Claire noch Daphne (ook niet op de begrafenis van Claire) het daar over gehad, dat soort dingen mis ik dan toch... De klap moet harder zijn voor Daphne want ze had haar broer al eens verloren...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_23626205
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
Pamela Teves = Bettina Wertheimer zoals ik al typte daar
en Gyman (broer) kreeg inderdaad een ongeneeslijke spierziekte.

Weet je, ik mis Bob (Simons) ... nooit heeft Claire noch Daphne (ook niet op de begrafenis van Claire) het daar over gehad, dat soort dingen mis ik dan toch... De klap moet harder zijn voor Daphne want ze had haar broer al eens verloren...
Oke nou vat ik er niks meer van.Ik dacht dat Bob de vader van Gyman was,die is toch buitenlands?En Gyman niet?
  zondag 28 november 2004 @ 12:45:10 #83
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23626241
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:42 schreef Orginial het volgende:

[..]

Oke nou vat ik er niks meer van.Ik dacht dat Bob de vader van Gyman was,die is toch buitenlands?En Gyman niet?
Gyman jr. is vernoemd naar zijn vader Gyman

snap je het nog?
  zondag 28 november 2004 @ 12:54:24 #84
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23626383

zie hier een foto van de dode papa van Gyman

met dank aan www.baantjer.net
pi_23626385
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Gyman jr. is vernoemd naar zijn vader Gyman

snap je het nog?
  zondag 28 november 2004 @ 12:54:52 #86
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23626390
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:54 schreef Orginial het volgende:

[..]

pi_23627169
quote:
Op zondag 28 november 2004 09:40 schreef Wup het volgende:
nope dat blijft een groot mysterie........
Lizzy gaat aan de (Kees &) Coke... Ze ziet het witte goedje, dat Tonnie bij de etenswaren heeft verstopt, aan voor poedersuiker, waar ze haar oliebollen flink mee bepoedert. Ze raakt in een delirium waarbij ze het zo warm krijgt dat ze (speciaal voor WIV) in haar rosa ondergoed door het beeld huppelt... en uiteindelijk tragisch ten val komt. Afhankelijk van haar contract raakt ze in een tijdelijke/eeuwige coma, maar dat blijft voorlopig nog een groot mysterie.
  zondag 28 november 2004 @ 13:48:50 #88
98133 Joyce_en_Roxylovertje
Liefde is blind.Ik niet;)
pi_23627259
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
picje voor wiv
Wup wil ook vrienden;)
[afbeelding]
ik begin je met de dag aardiger te vinden
pi_23627447
quote:

Sabine speelt de rol van Yvonne Hulst. En dat is geen lieverdje. Ze vertelt: "Yvonne heeft vijf jaar lang in een inrichting gezeten met TBS. Ze heeft ook een moord op haar geweten. Het is een vrouw die, als ze zich in het nauw gedreven voelt, behoorlijk agressief uit de hoek kan komen. Maar ze heeft ook wel een zachte kant."

Hoe lang Sabine te zien zal zijn in ONM, weet ze nog niet. Maar het is in ieder geval maar tijdelijk. "Het is geen vast rol," aldus de actrice.

Sabine speelt ook in de kindersoap Zoop! Haar werk voor de kinderserie komt niet in gevaar door ONM. Sabine is dan ook gewoon in de film van Zoop! te zien. "Ja, tot nu toe nog wel ja. Nee, ik zit er gewoon in."

Er gaan ook geruchten dat Sabine rond kerst even terugkeert in 'Goede Tijden Slechte Tijden'. Ze zegt hierover: "Ik kan daar geen commentaar op geven. Ik kom niet terug in GTST. In ieder geval niet op die manier."

BRON: soap4u2.punt.nl
Ze gaat dus een soort Merel Mascini spelen... Ik ben benieuwd of ze ons kan overtuigen met haar spel. Ik hoop dat ze aan Hugo gekoppeld gaat worden, want Niels zou te voorspelbaar zijn. Qua lengte past ze ook beter bij Hugo... komen die kabouterjasjes ook weer van pas:)
pi_23627506
quote:
Op zondag 28 november 2004 14:05 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ze gaat dus een soort Merel Mascini spelen... Ik ben benieuwd of ze ons kan overtuigen met haar spel. Ik hoop dat ze aan Hugo gekoppeld gaat worden, want Niels zou te voorspelbaar zijn. Qua lengte past ze ook beter bij Hugo... komen die kabouterjasjes ook weer van pas:)
  zondag 28 november 2004 @ 15:40:05 #91
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23627578
quote:

[..]

Merel
  zondag 28 november 2004 @ 15:56:36 #92
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_23627953
quote:

precies...
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_23628016
Het 'vernieuwde' ONM lijkt steeds meer op een remake van 'Onderweg Naar Morgen'...
  zondag 28 november 2004 @ 16:08:28 #94
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23628213
quote:
Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Het 'vernieuwde' ONM lijkt steeds meer op een remake van 'Onderweg Naar Morgen'...
ja eigenlijk wel....
pi_23628772
quote:
vond ik dus ook... familiegrafje was wel zo stijlvol geweest.....
pi_23628828
quote:
LOL, ja ze al al net zo een minimensje als Shirina
wat jammer dat ze Sabine Koning voor die rol hebben gevraagd...
ik vind haar helemaal niet leuk
en een Merel dat kan ONM natuurlijk wel gebruiken
Merel moet gewoon terug, weg met die Sabinetrol........
pi_23629106
Tanja Jess hoeft voor mij niet zo nodig weg maar ik ben bepaald niet onder de indruk van haar tot nu toe.....
en aangezien ze nou niet echt aan veelbelovende tegenspelers gekoppeld wordt, vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren....
  zondag 28 november 2004 @ 17:58:46 #98
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23629364
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef Wup het volgende:

[..]

LOL, ja ze al al net zo een minimensje als Shirina
wat jammer dat ze Sabine Koning voor die rol hebben gevraagd...
ik vind haar helemaal niet leuk
en een Merel dat kan ONM natuurlijk wel gebruiken
Merel moet gewoon terug, weg met die Sabinetrol........
ze konden beter gewoon de echte merel terug laten komen
pi_23629386
quote:
Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef Iwan1976 het volgende:
dat ze een aantal karakters uit de serie schrijven omdat ze of hun langste tijd gehad hebben of omdat ze niks toevoegen kan ik begrijpen, sterker nog, ik ben er voorstander van.
maar om ze nou te gaan vervangen door een rij kleurloze types die nog veel minder toevoegen, da's behoorlijk zinloos.....irritant eerder.
en waar blijven de verhaallijnen:(
* Wup roept ONM seizoen 12 uit tot het het seizoen van de dode vogeltjes
  zondag 28 november 2004 @ 18:00:07 #100
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23629391
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
Tanja Jess hoeft voor mij niet zo nodig weg maar ik ben bepaald niet onder de indruk van haar tot nu toe.....
en aangezien ze nou niet echt aan veelbelovende tegenspelers gekoppeld wordt, vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren....
De rol wat ze tot nu toe speelt is inderdaad niet echt sterk nee, maar ja het blijft toch
Tanja Jess , ik hoop wel dat haar rol een beetje meer diep gang gaat krijgen want ze kan het wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')