Dat krijg je als je spoilers 2 weken vooruit leest... dan weet je niet meer wat er in de laatst uitgezonden aflevering gebeurd is:)quote:Op zondag 28 november 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
je haalt de zaken door elkaar
Bij nader inzien wil ik me excuses aanbieden en vragen of we vrienden kunnen worden?quote:Op zondag 28 november 2004 00:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je spoilers 2 weken vooruit leest... dan weet je niet meer wat er in de laatst uitgezonden aflevering gebeurd is:)
Het DIS-sen laat ik aan Joyce en 'Adriaan van' over.quote:Op zondag 28 november 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haloooo?Ik distte je hoor!
Hmmm,zou je dan toch aardig zijn?
Toch wacht ik nog steeds op de terug-dis.![]()
Alles kan.quote:Op zondag 28 november 2004 00:27 schreef Orginial het volgende:
Bij nader inzien wil ik me excuses aanbieden en vragen of we vrienden kunnen worden?
Najah op FOK dan.![]()
Dag vriend.quote:Op zondag 28 november 2004 00:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Alles kan.
Najah op FOK dan.![]()
Een Goudkust-cap helpt altijd. Dank je Wup.quote:Op zondag 28 november 2004 01:03 schreef Wup het volgende:
oei als zelfs Iwan aan het klagen slaat wordt het tijd voor het grote ONM klaag topic #1:)
om je op te vrolijken:
De Vrouw die haar Vliegtuig maar blijft missen samen met Betje...
[afbeelding]
ps: komt er geen herhaling, ik heb HGH bij nader inzien toch wel op DVD [LP]
ben je jaloers?quote:Op zondag 28 november 2004 01:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet die stinkmuts naast Aafke nou elke dag nog voorbij komen?
toen kon ze nog lachen....quote:Op zondag 28 november 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
picje voor wiv
Wup wil ook vrienden;)
[afbeelding]
volgens mij idd. 6 maanden maar ik weet echt niet meer waar ik die info vandaan heb ...quote:Op zondag 28 november 2004 09:29 schreef haagse_elfje het volgende:
nog ff snel over dat intervieuw ik ben een btje laat maar hoe lang blijft Tanja dan is ONM spelen.Daar staat weer 6 maanden en ergens staat wee dat het nog niet bekend is dus nu ben ik een btje confused![]()
we merken het vanzelf wel want opeens is ze weg....quote:Op zondag 28 november 2004 09:32 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij idd. 6 maanden maar ik weet echt niet meer waar ik die info vandaan heb ...
waarschijnlijk van hier.... Svens Nieuwsdienst ?
nope dat blijft een groot mysterie........quote:Op zondag 28 november 2004 09:37 schreef haagse_elfje het volgende:
het zelfde geld voor die info over lizzy haar vertrek dat kan je namelijk ook nergens vinden...
Lizzy vertrekt wel hoor,Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 28 november 2004 09:40 schreef Wup het volgende:
[..]
nope dat blijft een groot mysterie........
omdat ze shirina moet helpen die een zenuweninzinking begint te krijgen...quote:Op zondag 28 november 2004 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lizzy vertrekt wel hoor,Dat weet ik zeker.![]()
Waarom is ze anders niet in Brazilie?![]()
En ze gaat toch ook vast uit ONM,volgens WIV.quote:Op zondag 28 november 2004 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Pamela Teves (Bettina) speelt in een Sinterklaasfilm die op 5 december op de regionale omroepen te zien is! Ze speelt natuurlijk een bad woman
Is wel de moeite waard om eens te zien
zie een promofilmpje
of de site: http://www.sinterklaaspromotie.nl/film.php (tevens uitzendschema)
en van mij mag die Tanja Jess wel eerder weg
quote:Op zondag 28 november 2004 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Pamela Teves (Bettina) speelt in een Sinterklaasfilm die op 5 december op de regionale omroepen te zien is! Ze speelt natuurlijk een bad woman
Is wel de moeite waard om eens te zien
zie een promofilmpje
of de site: http://www.sinterklaaspromotie.nl/film.php (tevens uitzendschema)
en van mij mag die Tanja Jess wel eerder weg
wie Pamela Teves?quote:Op zondag 28 november 2004 12:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ze gaat toch ook vast uit ONM,volgens WIV.![]()
Ze gaat er wel uit.Jammer want Bettina Berger wil graag trouwen in plaats van die liefdes die altijd overgaan.Maare als ze lesbo is,hoe komt ze dan aan Gyman?quote:Op zondag 28 november 2004 12:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Tanja Jess moet blijven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |