Een klein detail: het zijn tickets voor Ibiza (Spanje), als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:49 schreef Orginial het volgende:
Jammer genoeg is Lizzy binnekort verleden tijd. Maare over Brazilie? Dat is dus pas opgenomen en de tickets zijn nu al in ONM te zien?
Wat moest ik dan doen? Ik voorzag dat Hugo, Joost, Niels, Stijn, Frommel en nog een paar van die oetlullen je hartje ook niet sneller doen kloppen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
sorry, maar van Gyman kan mijn fantasie niet echt op hol slaan
Dat dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een klein detail: het zijn tickets voor Ibiza (Spanje), als ik me niet vergis.
haha Deining hebben we hier gezamenlijk op het forum zitten volgen omdat Sven Isis caps wilde... halverwege werd het nog een leuke film ook dankzij Kitty Kitty Courboisquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja en half 2005 ook in de film "Deining II", samen met Isis Cabolet.
Ja, Teun de taxiboer wil met TARAntula naar Ibiza.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Een klein detail: het zijn tickets voor Ibiza (Spanje), als ik me niet vergis.
*opslaan als*quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
wie natuurlijk echt een topic verdiende...
[afbeelding]
Vind ik ook flauw.quote:Orginial, ik heb een gruwelijke hekel aan gejat zonder credits....
wanneer dringt dat nou eens tot je door
zou de ONM humor te subtiel worden voor Wup?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Iemand die de voorletters ATP heeft, wordt uitgestrooid over een golfbaan.
ik zag het voorstukje van maandag en ik dacht goh, precies datzelfde gesprek hebben ze toch al eens gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maandag 29 november
Ook al is Niels de neef van Joyce, toch stapt Iris op Joyce af omdat ze het zat is om Niels zondebok te zijn.
Da's recycling in het kader van de kostenbesparing. Die tickets naar Brazilië moeten ergens van betaald worden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
ik zag het voorstukje van maandag en ik dacht goh, precies datzelfde gesprek hebben ze toch al eens gehad?
als ze nu al in herhaling gaan vallen... ut lijntje moet nog beginnen.
nee,niemand daarquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris draait Niels de nek om als ze er achter komt dat hij op de pep zit. En terecht. Niels is niet in staat om zijn werk uit te voeren.
het salaris van Kim Pieters toch?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's recycling in het kader van de kostenbesparing. Die tickets naar Brazilië moeten ergens van betaald worden.
Nee, voor, of beter vanwege haar hoesten ze iets anders op, als haar paardenvijgen midden op de set liggen. Ach ja, zo lang ze haar haver en water krijgt en af en toe een peen is het haar om het even. Bij tijd en wijle wordt ze bereden en dan gaat ze weer op stal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:50 schreef Wup het volgende:
het salaris van Kim Pieters toch?
je denkt toch niet dat ze voor mevrouw Curie hetzelfde bedrag ophoesten?
En na het vertrek van Duuk hebben psychopaten vrij spel.quote:Op zondag 28 november 2004 00:01 schreef Wup het volgende:
ow en
personeelschef weg, juridische afdeling onbemand, wat maakt het ook uit, als de kleurtjes op de SEH maar mooi zijn:)
En Hilly op de Psychiatrie, maar daar is hij alleen, want supershrink Duuk is weg.quote:Op zondag 28 november 2004 00:01 schreef Wup het volgende:
ow en
personeelschef weg, juridische afdeling onbemand, wat maakt het ook uit, als de kleurtjes op de SEH maar mooi zijn:)
Duuk was zelf een psychopaat. Wie rabbelt er nou vrijwillig met die ouwe knar?quote:Op zondag 28 november 2004 00:05 schreef Iwan1976 het volgende:
En na het vertrek van Duuk hebben psychopaten vrij spel.
je haalt de zaken door elkaarquote:Op zondag 28 november 2004 00:18 schreef Orginial het volgende:
[dis]Iwan,het is wel Brazilie! Lees: www.onderwegnaarmorgen.nl[/dis]
Tonnie had 2 tickets voor Ibiza. (maar da's natuurlijk te gewoontjes voor de Van Walsums)quote:Op zondag 28 november 2004 00:18 schreef Orginial het volgende:
[dis]Iwan,het is wel Brazilie! Lees: www.onderwegnaarmorgen.nl[/dis]
Haloooo?quote:Op zondag 28 november 2004 00:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tonnie had 2 tickets voor Ibiza. (maar da's natuurlijk te gewoontjes voor de Van Walsums)
Dat geld heeft Toon mooi naar de kloten geholpen, want Snollebol van Walsum hobbelt weer gezapig achter de clan aan. Bovendien wiebelt ze liever met Ilyas.quote:Op zondag 28 november 2004 00:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie had 2 tickets voor Ibiza. (maar da's natuurlijk te gewoontjes voor de Van Walsums)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |