Inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2004 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat Niels Iris gedoe begint zich nu wel een beetje te herhalen....
men nemen een glas water met veel zeep....quote:Op maandag 29 november 2004 22:45 schreef babette21 het volgende:
zeg ga jij 's ff je mond spoelen....
aaaahhh jij bent pro Niels......dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 29 november 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
ja dat kan ze doen maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
conclusie: Iris moet gewoon weg.... Nielsje blij, Babetje blij....
Moeten we Babette eens een lesje leren?quote:Op maandag 29 november 2004 22:55 schreef haagse_elfje het volgende:
aaaahhh jij bent pro Niels......dat verklaart een hoop...![]()
Dat ze 'm maar eens eens het stof uit zijn hersens klopt! Ik snap sowieso niet dat Niels zich om zo'n verlepte sloerie als Claire druk maakte.quote:Op maandag 29 november 2004 22:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Iris moet gewoon een kei-harde schop geven aan Niels of een klap in zijn bek zo krijgt hij hopelijk zijn gevoel voor realiteit terug...
Laat Hillard alsjeblieft het karwei afmaken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan! PANG!!!!!!!!!!!!!! Als je zo over mijn Iris denkt!
Wat een slechte rip off van een CDA - slogan uit 1981: Laat Lubbers het karwei afmaken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat Hillard alsjeblieft het karwei afmaken.![]()
En wie was dat?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:19 schreef Wup het volgende:
en zijn ze weer aan het bezuinigen want er mocht vandaag maar 1 gifmengster komen opdraven
da's niet goed genoeg natuurlijk......
Wat is er? Moet je weer klappen? Ik zie liever 10 Irissen dan 1 zo'n hufter van een Niels. Kwaad dat zijn hoertje is vermoord en dat dan op Iris afschuiven!quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:04 schreef Wup het volgende:
.... en als bonus mag Iris mee:)
Wat kreeg Teun daar in zijn reet?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:32 schreef Wup het volgende:
en het acteerwondertje mocht na een weekje Tonnie vandaag weer als Tonny op de aftiteling...
make up your mind.......
sja ik zie het verschil niet dus het is bij deze een prijsvraag.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wie was dat?
Hoe moet ik nou weten dat jij die haviksneuzen "gifmengers" noemt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:42 schreef Wup het volgende:
sja ik zie het verschil niet dus het is bij deze een prijsvraag.....
Jut of Jul?
tssss..... dat schorem had Claire vergiftigd........quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe moet ik nou weten dat jij die haviksneuzen "gifmengers" noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |