ja precies, dat was mijn gedachte ookquote:Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef yup het volgende:
Grappig die reacties.
Volgens mij verwacht niemand dat zo een ding 450 pk heeft.
Serieus leuk ding lijkt me om de snelwegen onveilig mee te maken.
Kom je met je 343 pk M3 tegen dit apparaat sporten, zit je stoer te denken "die haal ik wel in is vast een sjon-mobiel met zijn 2 uitlaten in het midden", en voordat je kan gassen is het ding al 30 wagenlengtes weg.
denk alleen dat met zon licht autootje en zoveel vermogen the keyword would be...quote:Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef yup het volgende:
Serieus leuk ding lijkt me om de snelwegen onveilig mee te maken.
ja je kan ook voor 10k een E30 M3 kopen en voor 40 of zelfs 90k gaan tunen. Zo kan je dingen bedenkenquote:Op maandag 29 november 2004 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Voor 50k heb je een Supra die em flink voor schut kan zetten. (30k aanschaf, 20k tuning)
Inderdaad, je bent als eerste weg op de parkeerplaatsquote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef MociN het volgende:
Leuk boodschappenwagentje!
Zoals bij de meeste extreme porducten in deze marktquote:Op maandag 29 november 2004 15:28 schreef Ultimora het volgende:
dit is echt meesterlijkdenk alleen dat er weinig klanten hiervoor zijn...
vertrouw me maar, ik zou nooit grote vleugels, neon lichten en lachgas spullen op een M3 zettenquote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef PeuRac het volgende:
Diegene welke een E30 M3 verneukt moeten ze levenslang opsluiten
Wat een ontzettende bullshit.quote:Op zondag 28 november 2004 13:28 schreef Bogusje het volgende:
onveilig zit in de bestuurder niet in de auto. Een 600 nog wat wegend golfje met een audio v5 er in is ook onveilig als je hem aan de eerste beste mongool mee geeft die net 2 minuten zijn rijbewijs heeft.
M3 V8 (zelfde blok als in deze 1serie) van Hamannquote:Op maandag 29 november 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste extreme porducten in deze marktk vraag me af hoeveel exemplaren ze van die M3 V12 met vleugel deuren hebben verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |