Gelukkig maarquote:Op zondag 28 november 2004 15:44 schreef niksan het volgende:
[..]ik ben niet de enige!!!
De echte SC-ers zijn er nog hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 18:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben het wel mee eens dat het oude SC groepje er niet meer is en dat er veel kutnewbies rondhuppelen.
Maarja dat vinden jullie ook van mij dusja.![]()
Hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zondag 28 november 2004 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De echte SC-ers zijn er nog hoor.. Ze vallen alleen minder op tussen het gebagger van sommigen.
En jij bent een newbie ja. En nog een kutnewbie ook..
Maar in plaats dat je een normale newbie probeert te worden ga je alleen maar meer baggeren.quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen.![]()
Waarom zit je dan zo dom te posten in SOP?quote:Op zondag 28 november 2004 18:55 schreef RedGuy het volgende:
Hey, dat SOP is nog best leuk.
Zal ik hier maar weer vaker komen, jullie hebben behoefte aan een old school SC'er..
quote:Op zondag 28 november 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
Als jij Orginial weg weet te krijgen, graag ja..
Z'n posts in SOP zijn juist wel vermakelijk..
Mag best hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik noemde geen namen..
The last generation moet er natuurlijk voor zorgen dat the next generation het niet verprutst. Dat is echter niet gemakkelijk...quote:Op zondag 28 november 2004 18:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En de last generation dan?
Begin nu wel benieuwd te worden naar in welke newbiecategorie ik val...quote:Op zondag 28 november 2004 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar in plaats dat je een normale newbie probeert te worden ga je alleen maar meer baggeren..
Jij zit nog in je proeftijd.quote:Op zondag 28 november 2004 18:57 schreef bar_rel het volgende:
Wat voor newbie ben ik ?![]()
![]()
En het personage van dokter Konijn heeft veel potentie!quote:Op zondag 28 november 2004 18:57 schreef BVO het volgende:
Als jij Orginial weg weet te krijgen, graag ja..
Z'n posts in SOP zijn juist wel vermakelijk..
In de 14.gif categorie.quote:Op zondag 28 november 2004 18:58 schreef Zhenar het volgende:
Begin nu wel benieuwd te worden naar in welke newbiecategorie ik val...![]()
Juist.quote:Op zondag 28 november 2004 19:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En het personage van dokter Konijn heeft veel potentie!
Me proeftijd van 2 maanden is al verlopen hoorquote:Op zondag 28 november 2004 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zit nog in je proeftijd..
Je SC-proeftijd he.quote:Op zondag 28 november 2004 19:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Me proeftijd van 2 maanden is al verlopen hoor![]()
Yeah, 14.gif!quote:Op zondag 28 november 2004 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
In de 14.gif categorie..
Zal door je leeftijd komen..
Dan moet ik nog 2 maanden wachtenquote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Je SC-proeftijd he..
De enige die met recht een kut newbie word genoemt ben jijquote:Op zondag 28 november 2004 18:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben het wel mee eens dat het oude SC groepje er niet meer is en dat er veel kutnewbies rondhuppelen.
Maarja dat vinden jullie ook van mij dusja.![]()
+6quote:Op zondag 28 november 2004 19:01 schreef RedGuy het volgende:
Hoeveel respect krijg ik als dat pubertje Orignal weg gaat?
14.gif = http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif =quote:Op zondag 28 november 2004 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah, 14.gif!![]()
Wassdat? Iets met een plaatje neem ik aan...
quote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De enige die met recht een kut newbie word genoemt ben jij
Ik en Arielle zijn gewoon oud users met een nieuwe naam
Zhenar ,Suusy , Toetatoet & Bar-el zijn gewoon aanwinsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |