Klopt, da's een urban legend.quote:Op zondag 28 november 2004 19:30 schreef RedGuy het volgende:
Die smile legende is een broodje aap. Tot nu, want dat ga ik nu dus elke dag bij onschuldige maagden doen.
Please doe Sjors eerst!quote:Op zondag 28 november 2004 19:30 schreef RedGuy het volgende:
Die smile legende is een broodje aap. Tot nu, want dat ga ik nu dus elke dag bij onschuldige maagden doen.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, da's een urban legend.
En jij kent blijkbaar de urban legend niet van de onschuldige maagd met kannibalistische neigingen die het voorzien heeft op smiley-kerels. Anders zou je wel oppassen...
Ja ze was toch al op haar 14de ontmaagd ,van wie had ik dat nou?quote:Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Please doe Sjors eerst!
Ook al bestaat ze niet echt en is ze eigelijk geen maagd meer
Ik diste jou meteen? Dacht dat ik daar toch wel even mee had gewacht.quote:Op zondag 28 november 2004 19:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,maar je kwam binnen in SC en diste me meteen.
Dat is in BVO`s-taal: Petje af.![]()
Van mij stond in Break Out.quote:Op zondag 28 november 2004 19:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ze was toch al op haar 14de ontmaagd ,van wie had ik dat nou?![]()
Jouw jaquote:Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Van mij stond in Break Out.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef Dizer het volgende:
Ik voel me zwaar kut en ik ben erg verdrietig.
Ik heb in tijden niet zo gevoeld als nu.
GODVERDOMME!
sorry, dat moest eruit
Ja vertelquote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er loos, Dizer?
(en hoi trouwens)
quote:Fouzia: Het is niet veilig in Rotterdam en niet in het oude Noorden
Want de smiley boys lopen rond. Dat zijn jongens die met een mes je wang open scheuren. Dat is gebeurd bij een kind van vijf jaar.
quote:Ik heb gehoord dat de smileyboys helemaal niet bestaan en dat het een verzinsel is. Dat was op televisie.
Mensen vinden het leuk om elkaar af en toe bang te maken met enge verzinsels
bron:debatladderquote:smiley boys
hey mensen als jully nou effe ophouden met die verzinsels ze bestaan niet hier in nederland maar alleen maar in buiten landen daarom doen dat haast alleen buiterlanders niet om dat wij nederlanders zijn want nederlandse mensen doen dit ook wel maar er moet nou niet met zulke verzinsels ophouden want ze bestaan niet dus mensen kinderen wees niet bang
Hoi Zhenar, mijn nieuwe een van de favo fokkersquote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er loos, Dizer?
(en hoi trouwens)
Ben ik ff blij dat ik Noord Holland woonquote:Op zondag 28 november 2004 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
bron:debatladder
Dus als ze bestaan zijn ze ook in Rotterdam
quote:Op zondag 28 november 2004 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
bron:debatladder
Dus als ze bestaan zijn ze ook in Rotterdam
het is uit me je vriendinquote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Zhenar, mijn nieuwe een van de favo fokkers
Ik wil er niet echt over praten...maar aan mijn icoon en ondertitel kan je een stukje begrijpen.
Blijf....?quote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil er niet echt over praten...maar aan mijn icoon en ondertitel kan je een stukje begrijpen.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:34 schreef Dizer het volgende:
Ik voel me zwaar kut en ik ben erg verdrietig.
Ik heb in tijden niet zo gevoeld als nu.
GODVERDOMME!
sorry, dat moest eruit
Nu ga ik allemaal dingen in mijn hoofd halen. Maar ik denk dat ik het enigszins begrijp.quote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2004 19:40 schreef Orginial het volgende:
Nog zoiets over maagden.Een vriend van mij is net 14 en heeft het gister gedaan.
Te jong?Of wat vinden jullie?![]()
Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent.quote:Op zondag 28 november 2004 19:40 schreef Orginial het volgende:
Nog zoiets over maagden.Een vriend van mij is net 14 en heeft het gister gedaan.
Te jong?Of wat vinden jullie?![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 19:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blijf....?
Je bent blijven zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |