Goeie tip, DinoPK, bedankt!quote:Op zondag 17 april 2005 09:36 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb het hier overigens nog niet gelezen, maar de V&D heeft ook een behoorlijk lekkere broodbakmix. Panini wit, bruin en meergranen als ik mij niet vergis. Ik heb het zelf tijdens een aanbieding gekocht, 2 kilo mix voor 2.50 euro als ik mij niet vergis. Ik weet helaas niet de normale prijs, maar het staat me wel bij dat het behoorlijk meeviel.
En de smaak van het brood? Heerlijk, je moet er wat olie aan toevoegen wat het brood altijd net ff wat lekkerder maakt.
Yessss, het is zover!quote:Scootmobiel - maandag 8 november 2004 @ 17:03
Een oven heb ik niet, dus ik moet het brood volledig in de BBM bakken, maar als m'n magnetron ooit nog eens de pijp uit gaat koop ik in ieder geval een combi-magnetron, zodat ik het afbakken ook daarin kan doen.
Ja, dat laatste heb ik ook gemerkt inderdaad, dat is blijkbaar een kwestie van uitproberen. Aan Soezie kom ik hier moeilijk, dus ik ga het binnenkort eens met Soubry uittesten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:33 schreef glossy het volgende:
ik heb wel is bolletjes gemaakt en later afgebakken.
had toen frans krokant van soezie ,eerste keer was het erg klef en de 2de keer erg zout .
heb het ook wel is gedaan met soezie mix voor luxe brood en dat beviel beter.
je moet alleen er wel bij blijven vind ik als je ze in de combi doet want hoe lang ze er in moeten moet je ff schatten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik had dit topic nog nooit gezien (poep in mn ogen, denk ik)
thuis hebben we ook een broodbakmachine, van princess (al 2 jaar) . dingetje doet het altijd goed, alleen lijkt het brood nooit goed te rijzen (kriijgen een soort plofbrood) pas geleden van de molen spullen gehaald en dat brood lukt wel helemaal goed (en is echt heerlijk) snap niet hoe dat komt.
over een halfjaar ga ik het huis uit en dan neem ik zelf ook een broodbakmachine. heerlijk![]()
Die hebben wij ook. Ook bij Marskramer in de aanbieding gekocht. Heel wat maanden geleden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik heb de mijne nu ruim een jaar, en na bijna 100 broden doet-ie het nog steeds als nieuw. Echt een aanradertje.![]()
Dit is 'm:
[afbeelding]
Ik heb deze ook, werkt perfect! nog nooit iets mee mislukt en is makkelijk in gebruikquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef Scootmobiel het volgende:
Hoi Reintje. Zelf heb ik heel goede ervaringen met de BM-2 van AFK... Echt een geweldig machientje. Veel mogelijkheden, het brood lukt altijd goed en hij kwam ook als beste uit de test bij Kassa.
In vergelijking met andere broodbakmachines, die vaak niet eens betere resultaten geven, is hij ook nog eens een van de goedkoopste, dus wat dat betreft is dat voor jou óók ideaal lijkt mij.
Bij de Marskramer hebben ze hem doorlopend, ook als-ie niet in de folder staat. Momenteel kost-ie daar 49,95 euro, maar soms hebben ze ook een aanbieding, dan is-ie meestal 10 euro goedkoper. Je hebt er daar ook altijd 2 jaar garantie op.
Bij Trekpleister hebben ze 'm weleens gehad voor 29,95 geloof ik, en soms hebben andere winkels (o.a. Makro) hem ook in de aanbieding. Je moet maar even kijken waar hij momenteel het voordeligst is.![]()
Ik heb de mijne nu ruim een jaar, en na bijna 100 broden doet-ie het nog steeds als nieuw. Echt een aanradertje.![]()
Dit is 'm:
[afbeelding]
Natuurlijk is dit niet de enige goeie, er zijn uiteraard zat gebruikers die heel tevreden zijn over hun BBM... Maar met deze weet je in ieder geval zeker dat je een prima apparaat hebt voor een heel redelijke prijs.![]()
Succes met je keuze in ieder geval!
Wij hebben vorige week die AFK voor ¤ 32,00 gekocht bij Mediamarkt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:16 schreef Reintje het volgende:
Culinaire medepeepz!
Ik ben ook van plan een broodbakmachine aan te schaffen. Bij de molen in Terheijden, een dorpje naast Breda, heb ik al een paar keer wat mixen gekocht en gemaakt in de oven. (Waaronder ook echt súperlekkere eierkoeken!)
Als altijd arme student () wil ik natuurlijk wel de goedkoopste met de meeste en beste funkties. Weet iemand toevallig een aanbieding die nu loopt? Van een huisgenoot zou ik evt. een makropas kunnen lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |