*is blij voor Marietje_quote:Op maandag 17 januari 2005 23:42 schreef Marietje_ het volgende:
Ok de dubbele bbm van de lidl is echt geweldig!
dat heb ik gister voor het eerst gedaan in de bbm,het leek niet erg op een cake ,doe het de volgende keer gewoon weer in de oven,dan weet ik zeker dat ut lukt.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:47 schreef Poepoog het volgende:
Vandaag een cake gebakken, wat een eenvoud...
Heb ik ook een keer geprobeerd ja, cake in de bbm. Was ook niet echt een succes. Nauwelijks gerezen, kleffe hap en zo.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef glossy het volgende:
dat heb ik gister voor het eerst gedaan in de bbm,het leek niet erg op een cake ,doe het de volgende keer gewoon weer in de oven,dan weet ik zeker dat ut lukt.
ik haal altijd bij welkoop mijn broodmix,vind alleen de witbrood er van lekker,erg luchtig en lekker knapperig korstje.quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:57 schreef Poepoog het volgende:
Ik heb nu een pak van 5 kilo bij de makro gehaald. Ik hoop dat het een beetje smaakt, anders zit ik weer met die zooi.
Die witbrood mix van koopmans is trouwens echt vlut
Maar smaakt die ook even lekker als die uit de winkel?quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:42 schreef glossy het volgende:
[..]
ik haal altijd bij welkoop mijn broodmix,vind alleen de witbrood er van lekker,erg luchtig en lekker knapperig korstje.
het wit brood wat ik heb smaakt anders dan die van bv de bakker of uit de supermarkt en zelf vind ik het lekkerder mijn eigen gebakken broodquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:51 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar smaakt die ook even lekker als die uit de winkel?
Ik heb het idee dat als ik witbrood wil dat ik beter naar de winkel kan gaan...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:26 schreef glossy het volgende:
[..]
het wit brood wat ik heb smaakt anders dan die van bv de bakker of uit de supermarkt en zelf vind ik het lekkerder mijn eigen gebakken brood
Walnoten-bananenbrood?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:12 schreef Droeke het volgende:
Hai Iedereen,
Ik heb ook eindelijk een BBM en ik kan echt niet meer zonder. Vooral mijn walnoten-bananen-brood is hier op mijn werk erg geliefd (wanneer ik zelf bij me heb, wil iedereen een stuk proeven) Met als gevolg dat ik de afgelopen dagen steeds maar een klein stukje heb gehad. Ach is niet zo heel erg. Bovendien is een BBM en mijn baksels heel goed te combineren met afvallen
Dus leve de BBM
![]()
Natrena vloeibaar, is dat een beetje betaalbaar, aangezien het thuisfront zit te zeiken over hun vetheid...quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:28 schreef Droeke het volgende:
100 gram kristalsuiker (ikzelf doe ipv de suiker vergelijkbaar met 50 gr suiker natrena vloeibaar bij de melk - is echt zoet genoeg!)
Nou ja, ik geloof dat je voor een "klein" potje (waar ik overigens bijna een jaar mee gedaan heb!) bij de AH iets van 4,10 euro kwijt bent. Ik vind dat niet duur. Het voordeel is dus dat je ook maar erg weinig nodig hebt voor je gerechten, het is dus veel zoetter dan suiker (op het dopje kun je aflezen: vergelijkbaar met ... gram suiker). Maar mijn ervaring is wanneer ik 1 op 1 doe dat ik het veel te zoet vind dus ik gebruik ongeveer de helft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Natrena vloeibaar, is dat een beetje betaalbaar, aangezien het thuisfront zit te zeiken over hun vetheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |