quote:
Op maandag 6 december 2004 10:32 schreef Paulsergio het volgende:Het wachten is op de patch.. en hopelijk pakt die patch ook die quitters aan door ze strafpunten te geven of zoiets.. want ik word er gek van ..
Ondertussen kunnen we gaan praten over taktieken en opstellingen en teams.. de laatste tijd speel ik altijd met barcelona met een 4 - 4 - 2 opstelling die heel aanvallend is ingesteld. Waardoor het eigenlijk man op man is als de tegenstander met 4 verdedigers speelt.
Ik zelf ben nog niet helemaal uit over die vrije trappen .. ik krijg er maar geen 1 in.. wel heb ik een manier gevonden om bijna altijd te scoren bij corners.. je moet met tegengestelde been de corners nemen zodat je hem naar binnen kan draaien, naar voren en de richting van goal indrukken. Keeper laat hem dan meestal gaan. Zo heb ik hem met gio van bronckhorst in 1 keer er in gedraaid tegen ac milan.
Jullie misschien nog wat tips?
kspeel zelf altijd 3-4-3, ook wel aanvallend. Das ook wel nodig, de tegenstander speelt namelijk (vooral in italië) vrij verdedigend. Soms staan ze met zn elven in het strafschopgebied
![]()
Vrije trappen krijg ik er ook nooit in. kheb 1x op de lat geschoten, en soms op de keeper, maar nooit in het doel. Corners scoor ik wel eens door em redelijk kort te doen, en dan bij de 1e paal binnen te koppen. kweet nog niet precies hoe dat nou moet, en of je ook op een bepaald met het schietknopje in moet drukken om niet te hoog te koppen....