ja ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
hoe kan je corners het best scoren?
moet je op een bepaald moment de schietknop indrukken? ik kop namelijk bijna altijd over...
Dan speel ik wel weer met Von Mistelraumquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:53 schreef truSteh het volgende:
Me download is nu klaar, heb er zo'n beetje 7 uur over gedaan
Er zit idd geen options file in, maar die kan je dus blijkbaar apart downloaden, maar die site is down/bandbreedte op/download staat er niet meer op whatever.. maar die options file is dus ff niet beschikbaar
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
je kan die namen tog ook allemaal handmatig veranderen?
dat kost volgens mij minder moeite dan al die vage patches e.d. te downen...
Dat zou ik wel willen.. weet je hoe gigantisch veel namen er verkeerd zijn? Dat allemaal uitzoeken plus veranderen kost je wel ffquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
je kan die namen tog ook allemaal handmatig veranderen?
dat kost volgens mij minder moeite dan al die vage patches e.d. te downen...
Warez hoerquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:02 schreef truSteh het volgende:
Ik speel nooit met het nederlands eftal![]()
Ik ook op de PC van elk land en de clubteams.... toen kreeg ik de 1e patch erover heen. Bleek dat alle namen weer gereset werdenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb alle namen van spelers bij clubteams + Ned. Elftal en Classic teams allemaal met de hand veranderd op de PS2![]()
Dat kan tenminste nog met een toetsenbordquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook op de PC van elk land en de clubteams.... toen kreeg ik de 1e patch erover heen. Bleek dat alle namen weer gereset werden.
niet dus, je doet het net zoals op de ps2quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat kan tenminste nog met een toetsenbord
Dat mocht ik willenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat kan tenminste nog met een toetsenbord
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen
Yupquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand nog tips hoe je makkelijk kan scoren?? (tussen die bos van verdedigers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |