Meer, juistquote:Op zondag 28 november 2004 01:52 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Kan je garanderen dat je hier heel wat minder zult vloeken
Mmm, ik heb net met ADO tegen PSV gespeeld, gestaakt in de 63e minuut.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Whhe, laat ik net met psv in de eredivisie tegen ado spelen. 1-0.
Juist niet, die frustratie als de tegenstander 1-0 scoort in de 89e minuutquote:Op zondag 28 november 2004 01:52 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Kan je garanderen dat je hier heel wat minder zult vloeken
In bepaalde periodes, onderhandelingen periode's(net als in het echt).quote:Op zondag 28 november 2004 12:29 schreef Rahl het volgende:
wanneer kan je btw. spelers kopen in d emaster league?
op je kalender, waar 2 van die schuddende handen staan, kun je onderhandelenquote:Op zondag 28 november 2004 12:29 schreef Rahl het volgende:
wanneer kan je btw. spelers kopen in d emaster league?
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Grapisch is meer dan mooie textures vind ik, en ik vind in het geheel PES er mooier uitzien. Straalt meer sfeer uit, bewegingen zijn veel mooier en vloeiender etc.
Ik ook twee dagen geledenquote:Op zondag 28 november 2004 12:32 schreef HomerJ het volgende:
En Bartje Twi, ik speel eigenlijk alleen maar tegen lui uit mijn friendslist, geen quitters enzo
quote:Op zondag 28 november 2004 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook twee dagen geledenMaarja....
ik weet niet eens hoe je m lopend doetquote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik kom er net pas achter dat je de schaar ook stilstaand kan doen
Op de ps2 doe je em met L1quote:Op zondag 28 november 2004 20:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe je m lopend doet
Ik heb vorige maand zo een converter gekocht. 16 euro inclusief verzenden. Op de PS2 heb je overigens geen online mogelijkheden met PES4 (mocht je het interessant vinden).quote:Op maandag 29 november 2004 03:40 schreef Markster het volgende:
Hoeveel kost zo een ps2 controller -> USB converter?
EN hoeveel kost het spel op de ps2?
Kan ik namelijk OF het spel op de PS2 kopen, of een converter halen om met me ps2 controller op de pc te spelen [afbeelding]
Waar zit jouw intellligentie? Als ik een PS2 heb, hoef ik die controller toch niet meer te kopenquote:Op maandag 29 november 2004 07:48 schreef twi het volgende:
Kiezen om een game die je cool vindt legaal te kopen en te spelen op een console waar íe voor bedoeld is, of een dure controller en convertor kopen om zo de illegale versie op de PC iets beter te kunnen blijven gamen zoals íe ongeveer speelt op de PS2. Sorry hoor Markster, maar waar zit je intelligentie nou? En zo moeilijk is het toch niet om te bedenken hoe duur die dingen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |