abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23920304
máár 10 euro?? alsof dat niks is
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_23920515
Sky high curves van Maybelline is veel beter.. geeft mooie krul enzo
pi_23920820
10 euro is veel als je het vergelijkt met de guldenprijs, 'vroeger' kostte het dan iets meer dan 10 gulden, nu 10 euro. maar tegenwoordig is 10 euro niet veel, de meeste mascara's zijn duurder.
Zelf gebruik ik deze:
pi_23921310
Mijn moeder had de mascara van de etos en die heb ik
een keer geleend toen de mijne (maybelline volume express )
op was..
Wat een ramp was dat!
khad mijn wimpers prachtig gekruld
doe ik die mascara op storten ze direct in en
aan het eind van de dag hing de mascara
al op mijn wangen.
ik vond t dus helemaal niets

Die van maybelline vind ik wel prettig krult erg mooi
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  Redactie Games zondag 12 december 2004 @ 16:17:18 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23921489
Wat ik me afvraag, is waarom kerels dit in hemelsnaam interesseert om hier een topic over te openen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_23922824
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
10 euro is veel als je het vergelijkt met de guldenprijs, 'vroeger' kostte het dan iets meer dan 10 gulden, nu 10 euro. maar tegenwoordig is 10 euro niet veel, de meeste mascara's zijn duurder.
Zelf gebruik ik deze:
[afbeelding]
OE, daar heb ik de blauwe versie van..ik houd er precies 4 wimpers aan over, zo plakt dat aanelkaar bij mij! Daarom gebruik ik daarna een droog borsteltje van een oude mascara daar weer overheen, en dan blijft t goed zitten. In elk geval laat die waterproof exagerate niet af onder mn ogen.
(:
pi_23922887
Zelf heb ik 'curly extra waterproof mascara' van de Etos..bevalt me echt prima! Ben ook niet van plan om meer dan 10 euro uit te geven voor een mascara!
pi_23923006
Volgens mij is het dus heel persoonlijk welke mascara wel/niet bevalt. In de winkel heb ik tot dusver allemaal vrij positieve verhalen gehoord over ons eigen merk. Heb zelf nu loreal intensifique. Is wel ok. Daarnaast heb ik hiervoor bijna altijd John van G gehad. Die is helemaal super. Dat merk wordt bij ons in de schoonheidssalon ook gebruikt, is normaal vrij duur maar de mascara is geloof ik maar tien euro!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23923190
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:19 schreef Ierepier het volgende:
Zelf heb ik 'curly extra waterproof mascara' van de Etos..bevalt me echt prima! Ben ook niet van plan om meer dan 10 euro uit te geven voor een mascara!
Vlekt het dan niet onder je ogen?? waarom bij mij dan wel!
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')