Vertel ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder waar..
Svurno wist hem altijd weg te pesten..
Geaardheden doen er niet toe in Incredible Midget Orgies Magazine; de lezers zijn allemaal verbonden door hun voorliefde voor dwergen. Een prachtige filosofie, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledrie?
Voor Zhenars.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik denk voor geen van drieen.
Sorry dan gaat 'Incredible Midget Orgies Magazine' niet door bij mij..ik hou niet van dwergen..sorry.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geaardheden doen er niet toe in Incredible Midget Orgies Magazine; de lezers zijn allemaal verbonden door hun voorliefde voor dwergen. Een prachtige filosofie, vind ik zelf.
Had hij zijn geheim maar nagelaten...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder waar..
Svurno wist hem altijd weg te pesten..
Jazeker,dan was jij nu al weg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had hij zijn geheim maar nagelaten...![]()
Oh da's jammer. Geeft niet hoor, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry dan gaat 'Incredible Midget Orgies Magazine' niet door bij mij..ik hou niet van dwergen..sorry.
Ik ook niet,iedereen die normaal is niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef Airelle het volgende:
Ik geil ook niet op dwergen.
dat is dan wel weer jammer.
Ja, want ik ben echt vervelend. Gelukkig ben jij er om mij dat te doen inzien!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jazeker,dan was jij nu al weg.![]()
Geen dank hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want ik ben echt vervelend. Gelukkig ben jij er om mij dat te doen inzien!
Eerlijk gezegd doe ik het liever met Grote Smurfquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook niet,iedereen die normaal is niet.
Behalve Grote Smurft...Onee dat zijn Smurfen![]()
Buuuupquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doe ik het liever met Grote Smurf
dan met bijvoorbeeld Billie Turf.
Heb je natuurlijk wel een IPH-tje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben zelf al 1 meter 95 dus met een dwerg lopen is niet zo fijn![]()
`quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel een IPH-tje.![]()
(okee, dit wordt te ranzig)
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
`
wat is een IPH?![]()
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef Orginial het volgende:
Zhenar,heb jij ook een website?![]()
Bent u het misschien vergeten door de droogte?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
`
wat is een IPH?![]()
Nou ik zie op je profiel: www.ik-geil-op-dwergen-en-dieren.nl toch echt dat je dwergen geilt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je schamen!
[..]
Nee, hoezo?
Ja. Waar is de goede oude garde?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Jij ziet nieuwe gezichten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
Hoelang ga je hier nog mee door?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ziet nieuwe gezichten.
Misschien moet je ook beginnen met dichten.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie nieuwe gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |