Wat kijkt u nou, met uw sigaar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
![]()
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wil ik dit niet missen![]()
Orgies..![]()
Wat ik nog meer wil?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?
paf paf...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat kijkt u nou, met uw sigaar?
Wat ik zeg is immers waar.
Kijk, nu is die smiley op zijn plaats.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik nog meer wil?
Een vrouw die wel een keer wil
Relexed een beetje...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef BVO het volgende:
Flikker nou eens op met die kutavatars van je.
Daar zijn aparte topics voor.
Dat klinkt als Midgetgolfen tussen de shetlandpony's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Orgies, midgets, sporadische gastoptredens van shetlandpony's... wat wil je nog meer?
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef BVO het volgende:
Flikker nou eens op met die kutavatars van je.
Daar zijn aparte topics voor.
Voor mij niet, ik heb godverdomme heel de dag zitten leren en zeg dus wat ik wil.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Relexed een beetje...
tis zaterdag weetje
Het is ook niet zo dat ik me met meisjes helemaal verveelquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, nu is die smiley op zijn plaats.
Met jouw dichtkunsten moet je toch wel de weg kunnen vinden naar het hart (en daarna andere plekjes) van een vrouw, Bupatih?
Oh... ik moet morgenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb godverdomme heel de dag zitten leren en zeg dus wat ik wil..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!
Oehquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik me met meisjes helemaal verveel
Het is immers een feit dat ik meisjes verbaal streel.
Idd,en nog een werkstuk Nederlands maken en werkstuk Martkplanningquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh... ik moet morgen![]()
![]()
![]()
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat klinkt als Midgetgolfen tussen de shetlandpony's.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...
Svurno zou het zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO, je directheid vind ik bewonderingswaardig. Petje af!
cliche-zinquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno zou het zo gewild hebben..
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledriequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's grappig, zo begon het verhaal van de laatste septembereditie! Je staat er van te kijken hoe zo'n onschuldig potje midgetgolfen volledig uit de hand kan lopen...
Right back atcha.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Maar daarom niet minder waar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
cliche-zin
ik denk voor geen van drieen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IS het een boek voor hetero's,homo's,lesbo's,of voor alledrie?
Oh ja die optie was ik vergeten..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik denk voor geen van drieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |