Is het jaloezie wat ik hier bespeur?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: je bent gek!![]()
Liar Liar vond ik vroeger altijd heel leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jim Carrey is echt wel goed hoor. Vooral in The Truman Show en. Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.
.
Hij heeft een paar goede films (Truman Show, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en hij kan zeker goed acteren. Maar om te zeggen dat al zijn films geweldig zijn gaat mij veel te ver. Ik zal hem nooit Me Myself & Irene vergeven.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het jaloezie wat ik hier bespeur?
Jim Carrey is gewoon de beste acteur!!
In Me, Myself and Irene is 'ie best wel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij heeft een paar goede films (Truman Show, Eternal Sunshine of the Spotless Mind) en hij kan zeker goed acteren. Maar om te zeggen dat al zijn films geweldig zijn gaat mij veel te ver. Ik zal hem nooit Me Myself & Irene vergeven.
Om nog maar te zwijgen over het misbaksel Batman: Forever.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Me, Myself and Irene is 'ie best wel goed.
Al is het niet zo dat ik elke keer lachen moet
Hij had een bijrol die de pijn van de film verlichtte.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het misbaksel Batman: Forever.
je hond heet barrelquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:29 schreef bar_rel het volgende:
Tijd om met Barrel te lopen![]()
Het is helemaal geen kwestie van doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Is het hier verplicht te rijmen
of mag het rijmwoordenboek weer verdwijnen?
Ik vond hem eigenlijk supergoedquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Slecht
bup?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is helemaal geen kwestie van doen
maar als bedankje krijg je van mij een dikke zoen.
En een keer positief over mij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
bup?
anders maak je een lang gedicht over alle users
Ik heb met die OP al met jullie namen geklooid.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
bup?
anders maak je een lang gedicht over alle users
Het spijt me dat ik er zo uit ben gaan zien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh, ik ga er helemaal van blozen
maar kun je dat verdrietige gezicht niet lozen?![]()
Ik begrijp er niks van en daar kan ik flink van balen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Airelle
zo dan weten jullie dat ook weer.
voor de mensen die zich nog afvroegen waar mijn nick vandaan kwam.
Dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik er zo uit ben gaan zien.
Maar dat kwam plots na de dood van je wasmachine.
Dan moet jij het volgende topic openen he.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb met die OP al met jullie namen geklooid.
Maar die werd na één topic al weer wegggegooid.
Ik open niks,dat is tabee,quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet jij het volgende topic openen he..
En nee, dat rijmt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |