Ach, eens ga je wel voor de bijlquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook al heb je een chiasme van je tenen tot je oren
Het kan mij nooit ofte nimmer bekoren.
Omdat je ons hebt aangestokenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zijn jullie ook aan het dichten geslagen
Kunnen jullie Nederlandse proza soms niet verdragen?
Ik ben altijd en overal een stijlvolle manquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, eens ga je wel voor de bijl
Een mooi gedicht kent immers stijl
Je hebt gelijk, het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zijn jullie ook aan het dichten geslagen
Kunnen jullie Nederlandse proza soms niet verdragen?
Jammer genoeg kan ik niet kappenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het slaat nergens op.![]()
Ik kap er mee.
Als jij er gelukkig mee bent, dan ben ik dat ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan ik niet kappen
Ik hoop dat jullie dat zullen snappen.
Jaa! dat kijk ik ook altijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Room Raiders is echt een leuk programma.
Ik weet ook niet waarom ik dat doe.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig mee bent, dan ben ik dat ook.
Maar waarom telkens die- Ben je sip?
Misschien door al dat rijmen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik dat doe.
Misschien ben ik wel erg moe.
Vandaag was het inquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef bar_rel het volgende:
Jaa! dat kijk ik ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien door al dat rijmen.
Probeer anders een blije vermoeide smiley, zoals deze:![]()
Wil ik weer eens heen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:. Rome.
.
Ja sommige zijn echt zo stomquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vandaag was het in. Rome.
. En een meisje stuurde een jongen weg omdat hij zoveel tijdschriften had.
.
Ik adviseer Wahington; een prachtstad met een hele leuke buitenlandse-studenten-scene!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wil ik weer eens heen..
Was sowieso van plan een jaar in het buitenland te gaan studeren, misschien moet ik maar naar Rome gaan..
Als ik ben geslaagd ga ik naar Rome.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
Wil ik weer eens heen..
Was sowieso van plan een jaar in het buitenland te gaan studeren, misschien moet ik maar naar Rome gaan..
pet detectivequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ace Ventura is trouwens een bout film
Ach, jij moet het gewoon nog leren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ace Ventura is trouwens een bout film
Nu weet ik het zeker: je bent gek!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, jij moet het gewoon nog leren.
Iedere film van Jim Carrey behoor je te waarderen
ZVO zei onlangs toen H. langskwam op de autoradio "Zet die kutH. eens af", PVO en MVO vinden d'r wel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden ZVO, PVO en MVO eigenlijk van H.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |