Ja, maar die van Airelle is beter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al bewezen.
Maar misschien kan je niet zo goed lezen.
Lees nog eens bovenstaand gedichtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben ik een analphabeet?
kom op zeg bespaar me dit leed.
Ook al was die van haar beterquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die van Airelle is beter.![]()
Nieuwe uitdaging: verwerk een chiasme in je rijm!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees nog eens bovenstaand gedicht
Dat op jou en je regels was gericht.
Het zij je vergeven Bupatih,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook al had ik bovenstaand bericht op jou gedoeld
Het was niet zo hard en flauw bedoeld.
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasmequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe uitdaging: verwerk een chiasme in je rijm!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasme
Ik word nog liever 's nachts gewekt door mijn buurvrouws orgasme.
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou op
![]()
* Orginial lacht maar houdt zijn gezicht in de plooi: Ophouden oké?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.
Volgens mij zijn mijn hersens naar de knoppen.
Volgens mij ben jij met het Sinterklaas-syndrome besmet,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik kan niet stoppen.
Volgens mij zijn mijn hersens naar de knoppen.
Het kan echt niet, mijn waarde vriend.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Bupatih lacht maar houdt zijn gezicht in de plooi: Ophouden oké?![]()
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luidquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou een kruisstelling oftewel een chiasme
Ik word nog liever 's nachts gewekt door mijn buurvrouws orgasme.
Het zal mij niks verbazenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:35 schreef bar_rel het volgende:
Nou laat het dan maar snel 5 december zijn,dan stopt ie.OF gaat ie dan door met de Kerstman
![]()
Ik ben toch een gezond mens, manquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luid
Jij kreunt vermoeid en schreeuwt: "Stop dat geluid!"
MIschien kijkt die mevrouw wel Commisaris Rex,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoort een schreeuw; de buurvrouw kreunt luid
Jij kreunt vermoeid en schreeuwt: "Stop dat geluid!"
Deez rijmt nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
MIschien kijkt die mevrouw wel Commisaris Rex,
Jij denkt natuurlijk meteen weer aan sex
Rijmen doet die zeer zeker welquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Deez rijmt niet![]()
Ik ben hier ook niet goed in,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rijmen doet die zeer zeker wel
Al klink het niet echt zuiver, bar_rel.
Applaus voor jou,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik had lekker wel een chiasme.
Ook al heb je een chiasme van je tenen tot je orenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik had lekker wel een chiasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |