Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Of missen jullie mij niet deze keer?
Waarom zou dat mij kunnen schadenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?
Is dit wat,als avatar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet dat overdadig rijmen niet goed voor je is?
Bewegende avatars zijn altijd gaaf!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is dit wat,als avatar? :')
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:04 schreef bar_rel het volgende:
En hoe zit het met mijn avatar?
Iemand die mijn leven kan verlichtenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Het feest kan beginnen
Want Leonie is binnen
Wij maken ons geen zorgen,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Het feest kan beginnen
Want Leonie is binnen
Het is een virus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand die mijn leven kan verlichten
Want jij bent ook al aan het dichten.
Mijns insziens rijmt het door de Van Dale geaccepteerde 'deals'quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
En je hebt mijn inziens nog geen geldig rijmwoord op 'biels' gevonden!![]()
Ik nam altijd als ik in de kroeg was een biels,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
Waar was jij met de Nederlandse les.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een virus.
Ik moet jou hiermee complimenterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Dat gedoe van je over een biels,
ik heb nog nooit gehoord van zoiets debiels!
Kijk die is sterkquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Okee, ik geef me gewonnen. Je hebt gelijk op alle fronten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar was jij met de Nederlandse les.
"Mijns insziens" is nog altijd met een 's'.
Wauw, die krijgt de hoofdprijs!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Airelle het volgende:
Whahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk die is sterk![]()
Dat heb ik ook al bewezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha
biels is dus niet onrijmbaar.
Ook al had ik bovenstaand bericht op jou gedoeldquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al bewezen.
Maar misschien kan je niet zo goed lezen.
Ben ik een analphabeet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al bewezen.
Maar misschien kan je niet zo goed lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |