Oh jawel. Uw oog is echt prachtig.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vindt u mijn avatar dan niet mooi
moet ik hem echt versieren met die sint-en kerstzooi?
Ik had het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Onze dichtkunst, mijn beste bar_rel
komt allemaal uit 1 hersencel
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja net dat stukje uit sesamstraat
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja net dat stukje uit sesamstraat
Maar waarom alleen bij een man?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dat een baard alleen kan
in een avatar van een man
Jij bent echt open-minded.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar waarom alleen bij een man?
Een vrouw met een baard: ik houd er wel van
Dus je houd wel van mijn Avatarquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
baard boven of beneden?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
baard boven of beneden?
Ieuwquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
baard boven of beneden?
quote:Goh deze slowchat gaat niet erg snel he? ik zie hem ook nu pas voor het eerst
Jullie gedichten worden wel steeds... 'platter'.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maakt dat dan nog uit?
Behaarde kut of behaarde snuit?
Inderdaad, toen hadden we nog kwaliteitsposts als deze.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Fijn dat je die post erbij hebt gehaald
het niveau is sindsdien alleen maar gedaald
quote:ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |