Timbob!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef timbob het volgende:
pagina 5 alweer
gaat echt veelste hard!
Ja er wordt hier hard gediscuseerd, en gedicht enzoquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef timbob het volgende:
pagina 5 alweer
gaat echt veelste hard!
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Who cares.Je hoort er toch nog niet bij.![]()
Pardon? Wat denk je nou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo`n dichter of zit je op een gedichtensite?![]()
en eigenlijk ook een beetje omdat ik ''showchat'' heb ontdektquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja er wordt hier hard gediscuseerd, en gedicht enzo![]()
Ik snap niet over wie je hebt heb.Maar ik vind dit ook leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.
Ik kom hier gewoon omdat ik het leuk vind.
Ook al is Fok! erg omvangrijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is voortdurend wanhopig bezig ergens bij te horen.
Ik kom hier gewoon omdat ik het leuk vind.
Da's waar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het ligt eraan welk hondje je ben he![]()
Nou ga ik iets verzinnen ; waar jij niks op kan dichten --> Kubus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pardon? Wat denk je nou?
Deze gedichten en rijmsels schud ik zo uit mijn mouw!
Haha,jah...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Iedereen hoort er vanaf nu bij
dan is Orginial ook weer blij
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik heb het over mezelf. Mijn favoriete onderwerpquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet over wie je hebt heb.Maar ik vind dit ook leuk!![]()
Dat had al door.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf. Mijn favoriete onderwerp
Heey Bigmac.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef _bigmac_ het volgende:
What the pagina 5 al weer!
Ah, u bent o zo aardigquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Iedereen hoort er vanaf nu bij
dan is Orginial ook weer blij
O, jij onstopbare doordringer van de menselijke psyche!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat had al door.![]()
Wat voor programma,site,oid gebruiken julliequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vindt u mijn avatar dan niet mooi
moet ik hem echt versieren met die sint-en kerstzooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |