Heb je er ooit wel eens bij stilgestaan dat hij misschien ook niet weet hoe hij het initiatief moet nemen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Maar er gebeurt nooit iets... nee ook geen zoen. Dan kan je zeggen van '" waarom doe je zelf dan niks".. Tsja.. lastig want wat het lichamelijke betreft gedraagt ie zich -voor een date - vreemd genoeg vrij afstandelijk , of beter gezegd neutraal.
<...>
Ik snap niet dat er wat initiatief nemen niks uit hem komt, ondanks dat hij mij toch als eerst heeft gevraagd om wat te doen en hij al bevestiging heeft dat ik hem leuk vind.
Tja, het loont misschien toch wel om zelf eens wat risico te gaan nemen, want anders komen jullie dus nergens. Je kunt wel vinden dat hij het hoort te doen, maar als 'ie niks doet...quote:Ik denk dat dat laatste vooral de reden is dat ik moeite heb met zelf initiatief nemen, en het aan hem over laat.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!
[/oprah mode]
BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :pquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Is het zo raar dat een jongen gewoon vrienden wil zijnquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:22 schreef MenMpje het volgende:
[..]
BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :p
AFTER ALL, HE'S A MAN!!
Misschien is dat het wel gewoonquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:12 schreef Scat-man het volgende:
Hij wil gewoon vrienden zijn, begrijp dat dan.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel gewoon
Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Was een gast bij Oprah, een schrijver die een boek had geschreven dat zo heette. Dat was echt een leuke aflevering, al die vrouwen zeiken over hun mannenproblemen en hij steeds als antwoord : 'He's just not that into you!' En het klopte gewoon ook altijd, heb best gelachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:04 schreef soylent het volgende:
Wil JIJ 'm zoenen? Dan moet JIJ 'm op z'n bek pakken!
Waar ben je bang voor dan?!quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:10 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.
Wat wel apart is is dat hij 1,5 uur reizen van mij woont... En hij wil best vaak afspreken..
Ik dacht dat dit wel wat zei.. zoals ik al zei dacht ik altijd dat mannen geen zin hadden zoveel moeite te doen voor 'gewoon vrienden'.
Als ie ook maar een beetje meer aanstalten zou maken, zou ik hem wel zoenen, maar zo maakt ie het mij wel moeilijk..
Straks hebben jullie gelijk en wil hij gewoon echt alleen vrienden zijn..
Lastig.
Zeer goed gezegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?!
Als je hem zoent en hij gaat erin mee zit je gebakken. Als hij weigert heb je meteen duidelijkheid en hoef je je ook geen zorgen meer te maken over wat 'ie nou wel en niet wil. En je hoeft ook niet bang te zijn om een vriendschap kapot te maken, want het gaat je helemaal niet om vriendschap.
Nouja, er waren wel van die momentjes jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:26 schreef Tique het volgende:
als er tegenstrijdige signalen van hem zijn, dan zijn er dus ook positieve signalen
Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Ik dacht dat hij mij leuk vond omdat hij mij in eerste instantie vroeg om naar de bios te gaan. In het begin had ik niet zoveel oog voor hem, maar naarmate ik hem beter heb leren kennen vond ik hem steeds interessanter en ben ik hem leuk gaan vinden.
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:51 schreef bylar het volgende:
[..]
Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?
Tja, ik ben ook zo als die jongen hoor. Zo zijn er genoeg. Geen initiatief durven nemen. Pff, dat vind ik eng altijd. :| Ik heb wel heeel veel zekerheid nodig voordat ik iets durf, meestal.
Maar goed, als die jongen daar moeite mee heeft, neem dan zelf het initiatief inderdaad. Rustig aan, arm om de schouder, dat soort dingen. En dan maar kijken hoe die reageert.
Ik zou willen dat men dat bij mij deed, maar het meisje waar ik nu mee ga daten zou dat nooit doen helaas.![]()
Ach, ik vroeg dat eigenlijk meer voor mezelf. Ik weet zo weinig van de liefde af.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.![]()
Dat verliefd kan best nog komen. Ik word niet zo snel verliefd.
Ja, DAT heb ik nu ook! Geen initiatief voordat ik zeker weet dat zij dat apprecieert. Argh..quote:Maar zoiezo ben ik al niet zon initiatiefnemer in dit soort dingen.. wil ik best een uitzondering voor maken omdat ik hem echt leuk vind.. maar die aanzet van hem is écht nodig voordat ik het doe.. Al is het maar een ienie minie hintje.
Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:52 schreef MenMpje het volgende:
Ik hoop dat hij de volgende keer iets, al is het maar een klein beetje, meer hintjes geeft.
Dan doe ik het wel.. denk ik!
Maar ik ben bang dat ie dat gewoon weeeer niet doet.. en dat ik dan weer niet durf te zoenen.. Ik heb wel een beeetje een aanzet nodig.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.![]()
Oww shit....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Je vindt hem vast zo leuk omdat hij o.a. niet als een schuimbekkende wolf tegen je aan zat te rijden bij de eerste dates. Maar daarna ontstaat de onzekerheid en de verwarring: "Waarom gaat hij niet verder? Ben ik niet leuk genoeg? Waarom rijdt hij niet als een schuimbekkende wolf tegen me aan?" Datgene wat je in eerste instantie had verafschuwd, verwacht je nu wél van hem. Zij het mogelijk in iets minder schuimbekkende mate.
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:05 schreef bylar het volgende:
[..]
Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?
Ikzelf ben echt best slecht in de taal van het flirten, als meisjes met me flirtten had ik dat nauwelijks in de gaten soms.
Wat voldoet voor jou om het initiatief te nemen? Oogblikken, iets wat hij zegt, plagerijtjes...?
En hoe laat jij merken hém leuk te vinden?
Ik denk idd dat ik de vriendschap met een aantal van mijn (reeds bezette) vriendinnen maar ns ga opzeggenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel gewoon
Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan)
Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
[..]
Oww shit....
Dat brengt ons bij het volgende punt: wat als je hem eenmaal 'hebt', vind je het dan nog steeds leuk? Of is de spanning er dan af, en verdwijnt je gevoel als sneeuw voor de zon?
Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
Shit.. ik moet echt maar eens een vrouw die weet wat ze wil wordenquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Maar als jullie allebei niet durven kan tijd wel eens opraken en is de kans vervlogen.
Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.
Misschien ben ik wel (nog)niet verliefd geworden juist omdat ik nog geen hoogte van hem kan krijgen. Dan is het voor mij ook moeilijker om mezelf 'helemaal te geven'.
Ja, maar dat is altijd op een station!! Net voordat zijn trein weg gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...![]()
Ja is het ook..Maar gezien ik eerdere negatieve ervaringen heb op dit gebied, heb ik heel goed geleerd mn gevoelens te relativeren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...
Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef Bombie het volgende:
Ach, je weet best wat je wilt.
Je bent alleen bang voor de gênante situatie die ontstaat als je initiatief neemt, en blijkt dat hij liever vrienden wil blijven. Dat zou ook het einde van deze vermakelijke 'paringsdans' betekenen, natuurlijk.
Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..
Owh, nou ja dan ben je in ieder geval al verder dan ik kwam (al heb ik er maar 1 echte date opzitten hoor). Van aanrakingen is het nog niet gekomen, laat staan zoenen (op de mond)...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:22 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Moet ik dan als initiatiefloze introverte vrouw die duidelijk niet weet wat ze wilhem op zn bek pakken voor een trein vol inzittenden die wachten totdat de trein vertrekt!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |