quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:05 schreef Majar het volgende:
Nelleke Noordervliet en Max Pam![]()
Ik denk dat Max en Nelleke andere intensies hebben met deze oproep. Waarom zouden twee leden van het Republikeins Genootschap opeens zoiets vragen?![]()
Zeker. Dat geeft in ieder geval een goed signaal af jegens de islamitische mens-schappen in Nederlandquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Meh7 het volgende:
Goed dat ze dat wijf niet bezoekt. Leuk signaal
om haar te troostenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom zou de koningin haar uberhaupt moeten bezoeken
Ik vind het heel bizar. Wel met Marokkaantjes thee drinken, maar één van de weinige moslimvrouwen die haar bek durft (durfde) open te trekken tegen de vrouwonvriendelijke religie die haar helaas met de paplepel is ingegeven durft ze niet te bezoeken. De trut. Trix dus. Maar zoals hier al eerder werd vermeld: ze zal wel geluisterd hebben naar Max v.d. Stoel, de minister van staat, wat dat ook mag inhouden. Hirsi Ali wordt nu dus duidelijk doodgezwegen. Ik hoop dat ze binnen zeer korte tijd weer van zich laat horen. Volgens mij zijn zij èn Geert Wilders de enigen die de waarheid durven te vertellen tegen de rest van die domme kliek op het Binnenhof.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, maar wel Marokkaantjes bezoeken hé.
Wat nou 'onpartijdig'.
Ach, die hele koningin en het complete geldverslindende koningshuis is toch een lachertje, valt me alleen tegen dat zij ook al ingezet wordt als 'knuffelaar'.
Warm gevoel van tederheid om en nabij je nieren? Als ik n.a.v. dit bericht iets zou moeten voelen zou het kramp in m'n nieren zijn. Ayaan moet terug naar de Kamer, en liefst zo gauw mogelijk, om samen met Geert Wilders te proberen te redden wat er nog te redden valt. De moord op Theo van Gogh geeft nu het omgekeerde resultaat van wat men verwachtte dat er zou gebeuren, en daar krijg ik pijn in m'n zij van, en absoluut geen warm gevoel van tederheid waar dan ook!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo blij met dit berichtIk kan het niet laten om aan te geven dat er een warm gevoel van tederheid om en nabij mijn nieren te neer streek bij het lezen van dit bericht
Sorry hoor, maar ze heet Ayaan Hirsi Ali. Op de rest van de commentaar wil ik niet ingaan want ik wil nog slapen vannacht.quote:Op zondag 28 november 2004 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie niet in waarom ze Hirshi Ayaan zou moeten bezoeken. Misschien wil ze wel niets te maken hebben met een zo ongenuanceerd iemand. Kan me best voorstellen dat ze zich daarmee niet wil associëren.
Het is al laatquote:Op zondag 28 november 2004 00:35 schreef luked45 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze heet Ayaan Hirsi Ali. Op de rest van de commentaar wil ik niet ingaan want ik wil nog slapen vannacht.
De VVD is niet voor niets voor aanschaf van kruisraketten.quote:Op zondag 28 november 2004 02:53 schreef Takkesteeg het volgende:
Ze is dus nog strijdbaarder geworden en ook nog sterker.
We zien haar dus binnenkort weer terug?
Ik hoop wel dat ze geen fatal error krijgt.quote:Op zondag 28 november 2004 02:58 schreef HarigeKerel het volgende:
"Hirsi Ali 2.0, nu nog strijdbaarder en sterker!"
![]()
Je bent met alles blij zolang het maar in het voordeel is van de islamitische gemeenschap. Bedenk wel dat ze daarbij pakweg 15 miljoen Nederlanders verraadt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo blij met dit berichtIk kan het niet laten om aan te geven dat er een warm gevoel van tederheid om en nabij mijn nieren te neer streek bij het lezen van dit bericht
Of een Blue Screen of Death....quote:Op zondag 28 november 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze geen fatal error krijgt.![]()
Wat een bullshitquote:Op zondag 28 november 2004 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent met alles blij zolang het maar in het voordeel is van de islamitische gemeenschap. Bedenk wel dat ze daarbij pakweg 15 miljoen Nederlanders verraadt.
Hoe dom kan je zijn, alsof zij geen allochtoon is.quote:Op zondag 28 november 2004 17:28 schreef fjs het volgende:
Wat is er dan met haar? Kan iemand contructief daar iets op zeggen?
Ik vind het belachelijk dat de allochtonon weer geknuffelt worden en dat mensen die door hun mening worden bedreigt belachelijk worden gemaakt.
Ik heb die film van haar ook gezien. Maar ik denk dan jegens de Islam: 'de waarheid is hard he?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |