abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2004 @ 18:36:55 #26
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_23611814
Geen woorden voor. Ben alleen maar teleurgesteld in de Koningin en ook de Premier. Sjit zeg ik toch nog wat.
pi_23613027
Waarom zou de koningin haar uberhaupt moeten bezoeken
pi_23615989
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:05 schreef Majar het volgende:
Nelleke Noordervliet en Max Pam

Ik denk dat Max en Nelleke andere intensies hebben met deze oproep. Waarom zouden twee leden van het Republikeins Genootschap opeens zoiets vragen?
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:02:53 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23616749
Ik ben zo blij met dit bericht Ik kan het niet laten om aan te geven dat er een warm gevoel van tederheid om en nabij mijn nieren te neer streek bij het lezen van dit bericht

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:19:45 #30
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23617124
Nee, maar wel Marokkaantjes bezoeken hé.
Wat nou 'onpartijdig'.
Ach, die hele koningin en het complete geldverslindende koningshuis is toch een lachertje, valt me alleen tegen dat zij ook al ingezet wordt als 'knuffelaar'.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:31:06 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23617495
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:08 schreef Meh7 het volgende:
Goed dat ze dat wijf niet bezoekt. Leuk signaal
Zeker. Dat geeft in ieder geval een goed signaal af jegens de islamitische mens-schappen in Nederland

Respect voor Bea

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23617826
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom zou de koningin haar uberhaupt moeten bezoeken
om haar te troosten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_23620309
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, maar wel Marokkaantjes bezoeken hé.
Wat nou 'onpartijdig'.
Ach, die hele koningin en het complete geldverslindende koningshuis is toch een lachertje, valt me alleen tegen dat zij ook al ingezet wordt als 'knuffelaar'.
Ik vind het heel bizar. Wel met Marokkaantjes thee drinken, maar één van de weinige moslimvrouwen die haar bek durft (durfde) open te trekken tegen de vrouwonvriendelijke religie die haar helaas met de paplepel is ingegeven durft ze niet te bezoeken. De trut. Trix dus. Maar zoals hier al eerder werd vermeld: ze zal wel geluisterd hebben naar Max v.d. Stoel, de minister van staat, wat dat ook mag inhouden. Hirsi Ali wordt nu dus duidelijk doodgezwegen. Ik hoop dat ze binnen zeer korte tijd weer van zich laat horen. Volgens mij zijn zij èn Geert Wilders de enigen die de waarheid durven te vertellen tegen de rest van die domme kliek op het Binnenhof.
  zondag 28 november 2004 @ 00:33:01 #34
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23620386
Ik zie niet in waarom ze Hirshi Ayaan zou moeten bezoeken. Misschien wil ze wel niets te maken hebben met een zo ongenuanceerd iemand. Kan me best voorstellen dat ze zich daarmee niet wil associëren.
pi_23620399
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo blij met dit bericht Ik kan het niet laten om aan te geven dat er een warm gevoel van tederheid om en nabij mijn nieren te neer streek bij het lezen van dit bericht

Warm gevoel van tederheid om en nabij je nieren? Als ik n.a.v. dit bericht iets zou moeten voelen zou het kramp in m'n nieren zijn. Ayaan moet terug naar de Kamer, en liefst zo gauw mogelijk, om samen met Geert Wilders te proberen te redden wat er nog te redden valt. De moord op Theo van Gogh geeft nu het omgekeerde resultaat van wat men verwachtte dat er zou gebeuren, en daar krijg ik pijn in m'n zij van, en absoluut geen warm gevoel van tederheid waar dan ook!!!
pi_23620449
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie niet in waarom ze Hirshi Ayaan zou moeten bezoeken. Misschien wil ze wel niets te maken hebben met een zo ongenuanceerd iemand. Kan me best voorstellen dat ze zich daarmee niet wil associëren.
Sorry hoor, maar ze heet Ayaan Hirsi Ali. Op de rest van de commentaar wil ik niet ingaan want ik wil nog slapen vannacht.
  zondag 28 november 2004 @ 00:35:59 #37
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23620462
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:35 schreef luked45 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ze heet Ayaan Hirsi Ali. Op de rest van de commentaar wil ik niet ingaan want ik wil nog slapen vannacht.
Het is al laat En dan nog kan ik het me voorstellen
  zondag 28 november 2004 @ 01:11:24 #38
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23621235
Wat is ayaan's standpunt over het bombarderen van tienduizenden vrouwen en kinderen in irak eigenlijk. is toch een beetje met twee maten meten. zeiken over mishandelingen en vervolgens wel bombardementen steunen.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_23622867
Dit was nog te lezen op Nos TT:
Beatrix zal Hirsi Ali niet bezoeken

DEN HAAG Koningin Beatrix is niet van
plan om het ondergedoken VVD-Kamerlid
Hirsi Ali te bezoeken als blijk van
steun.Dat heeft een woordvoerder van
premier Balkenende vanmorgen bevestigd.
De koningin moet boven alle partijen
staan,aldus de premier in een brief aan
Max Pam en Nelleke Noordervliet.

Hirsi Ali is door alle debatten na de
moord op Van Gogh "nog strijdbaarder en
sterker" geworden.Ze heeft dat in een
brief laten weten die gisteren op het
VVD-congres werd voorgelezen.

De VVD-politica,ondergedoken sinds de
moord op 2 november,zegt tot haar dood
te blijven strijden voor vrijheid.
-------------------------------------------------------------

Ze is dus nog strijdbaarder geworden en ook nog sterker.
We zien haar dus binnenkort weer terug?
pi_23622910
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:53 schreef Takkesteeg het volgende:
Ze is dus nog strijdbaarder geworden en ook nog sterker.
We zien haar dus binnenkort weer terug?
De VVD is niet voor niets voor aanschaf van kruisraketten.
  zondag 28 november 2004 @ 02:58:30 #41
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23622921
"Hirsi Ali 2.0, nu nog strijdbaarder en sterker!"

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23622956
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:58 schreef HarigeKerel het volgende:
"Hirsi Ali 2.0, nu nog strijdbaarder en sterker!"

Ik hoop wel dat ze geen fatal error krijgt.
pi_23625581
ze hoeft hirsi ook niet te bezoeken maar zeler ook niet een moskee een molsim school en weet ik niet wat...

als ze er boven staat moet ze nergens opduiken.......
No One like's us, No one like's us, No one like's us, We Don't Care, We are Millwall, Super Millwall, We are Millwall From The Den.
pi_23626604
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:

Je bent met alles blij zolang het maar in het voordeel is van de islamitische gemeenschap. Bedenk wel dat ze daarbij pakweg 15 miljoen Nederlanders verraadt.
pi_23626629
Net alsof de koningin mij wat interesseert, wat moet een modern land in godsnaam nog met een koningshuis?
pi_23626631
quote:
Op zondag 28 november 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze geen fatal error krijgt.
Of een Blue Screen of Death....
  zondag 28 november 2004 @ 17:28:12 #47
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_23628714
Wat is er dan met haar? Kan iemand contructief daar iets op zeggen?
Ik vind het belachelijk dat de allochtonon weer geknuffelt worden en dat mensen die door hun mening worden bedreigt belachelijk worden gemaakt.

Ik heb die film van haar ook gezien. Maar ik denk dan jegens de Islam: 'de waarheid is hard he?'
pi_23628842
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je bent met alles blij zolang het maar in het voordeel is van de islamitische gemeenschap. Bedenk wel dat ze daarbij pakweg 15 miljoen Nederlanders verraadt.
Wat een bullshit Alsof je niet Nederlander en moslim kan zijn.
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 17:39:35 #49
18921 freud
Who's John Galt?
pi_23628923
Klinkt als meten met twee maten... Nederland is daar goed in...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_23628934
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:28 schreef fjs het volgende:
Wat is er dan met haar? Kan iemand contructief daar iets op zeggen?
Ik vind het belachelijk dat de allochtonon weer geknuffelt worden en dat mensen die door hun mening worden bedreigt belachelijk worden gemaakt.

Ik heb die film van haar ook gezien. Maar ik denk dan jegens de Islam: 'de waarheid is hard he?'
Hoe dom kan je zijn, alsof zij geen allochtoon is. Gelukkig deelt de koningin het volk niet in tweeen als moslim-nietmoslim, hoewel veel lonsdale kaalkopjes/geert wilders wannabees dit graag zouden zien.

En ik zie dat die bitch bij jou bereikt heeft wat ze wou bereiken, namelijk de Islam/moslims zwart maken. Een aantal gevallen van mishandeling naar voren brengen en doen alsof het heel normaal is binnen de Islam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')