Welterusten!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef Tokay het volgende:
Ik heb lekker ook iets wat jij niet hebt, Biancavia.
Slaaaaaaap
Welterusten!![]()
Bye!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef Biancavia het volgende:
Welterusten!!!
Zet uwen computer ende geluid dan ook uit, mensch!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bye!(Ik sliep al, mens!)
Er staa me vaag iets bij van een James Bond film.... volgens mij moet je "moonraker" eens hurenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geniaal! Ik heb de oplossing! We bouwen een hypermoderne supergrote vliegende 'ark van Noach'.
De gehele wereldbevolking zal ons uitlachen. Ondertussen bouwen wij verder en laten alleen een select gezelschap, uiteraard door ons uitgekozen, van onze plannen weten.
Dan, op 20 december 2012 nodigen wij hen allen uit, waarna we de aarde verlaten voor de grote 'verandering' van 21 december 2012.
Zodoende!
Lijkt mij inderdaad een heel goed idee! Maar is er op die datum niet een Reykjavik-meet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geniaal! Ik heb de oplossing! We bouwen een hypermoderne supergrote vliegende 'ark van Noach'.
De gehele wereldbevolking zal ons uitlachen. Ondertussen bouwen wij verder en laten alleen een select gezelschap, uiteraard door ons uitgekozen, van onze plannen weten.
Dan, op 20 december 2012 nodigen wij hen allen uit, waarna we de aarde verlaten voor de grote 'verandering' van 21 december 2012.
Zodoende!
Welnee meid! Da's 6 juni 2012, de datum van de tweede Venus-overgang!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een heel goed idee! Maar is er op die datum niet een Reykjavik-meet?
Oh, dat is dan dus allang geweest! Nee maar dat scheelt, want die meet mag ik absoluut niet missen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welnee meid! Da's 6 juni 2012, de datum van de tweede Venus-overgang!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh, dat is dan dus allang geweest! Nee maar dat scheelt, want die meet mag ik absoluut niet missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
* Biancavia bladert het codeboek eensch even aandachtig door...quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:46 schreef cerror het volgende:
Kut
Ik had alleen iets over nuecken vrouwen en gij allen...
Valt af dan...
Ik ga maar series lurken op tv![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:44 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:50 schreef p-etr-a het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:52 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:54 schreef Murray het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |