Hij maakt muziek hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent een makkelijk kereltje die véél te snel pissed off is en overal bij wilt horen.
Ik zou wel uitgebreid op je domme gelul kunnen reageren, maar dat ben je niet waard.
Ik zal je negeren, daar het zonde van mijn tijd is te reageren op iemand zoals jij![]()
Ik ben hier al heel lang actief DPtje, heel lang!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef DePresident het volgende:
Heb je trouwens toch al die maanden stiekem meegelezen he, haakje
heyyyyyyquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:15 schreef mother-mother het volgende:
hey goedenavond allemaal,
beetje laat,ben net uit eten geweest en zit nog ff alles te verwerken![]()
wat leuk dat ik er ook bij sta met avatar![]()
Hoi Mother-Motherquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:15 schreef mother-mother het volgende:
hey goedenavond allemaal,
beetje laat,ben net uit eten geweest en zit nog ff alles te verwerken![]()
wat leuk dat ik er ook bij sta met avatar![]()
Wahahaha ik mis iets denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:15 schreef DeLeider het volgende:
de uservakbond komt als eerste in actie tegen je, KLOTE DIRKH!
Je wil zo graag posten... je hand bij de knoppen. 'ohhh de goede oude tijd'.... maar je kan niet, je durft niet. En vandaag, vandaag durf je wel. Want Cerror, cerror en jij, zijn samen zo sterk als, als een paardquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:15 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Ik ben hier al heel lang actief DPtje, heel lang!!
En sinds wanneer is iets lezen stiekem?
heb al wijn, daar hou ik t wel bij vanavondquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
heyyyyyy![]()
![]()
Wil je nou wijn of bier![]()
Hier reageer ik wél op ! Not done dat je een user-foto plaatst ! Héél goedkoopquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:17 schreef cerror het volgende:
schreeuw maar om een ban. I don't care :')
Ik ben toch dronken:'(
Bwhahahahaha... ik zal een kaarsje voor je opstekenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier reageer ik wél op ! Not done dat je een user-foto plaatst ! Héél goedkoop![]()
ja lache he , ik zag vorige x een topic met een link naar deze sitequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Mother-Mother![]()
Leuke avatar heb jij trouwens(die in de OP staat)
Kijk voor de grap eens in zijn fotoboek, dan is mijn varkenskoppie zo lelijk nog nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier reageer ik wél op ! Not done dat je een user-foto plaatst ! Héél goedkoop![]()
OOk zo origineel in zijn counterpostsquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens in zijn fotoboek, dan is mijn varkenskoppie zo lelijk nog niet
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Euhquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:07 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je liegt, bedriegt en verdraait weer alles DP zoals gewoonlijk, krijg ik nu zometeen weer een mailtje van nikky, waar ik ter verantwoording wordt geroepen omdat ik boos doe tegen jou?
nee is niet echt gezellig zo te lezenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:21 schreef petre86 het volgende:
en de sfeer wodt alsmaar gezelligen..
Is niet de moeite waard hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee is niet echt gezellig zo te lezen![]()
ik ga zo wel ff teruglezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |