jij ook al??quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry ik moet nog 1 keer reageren
Net zoals petra: Meewaaien op alle winden...
Wat zeur je nu?
Ik zie een grappig topic, ik spui mijn mening waarin ik zeg dat DP af en toe een dictatortje is
Dat is mijn mening.
Ik hoef toch geen wind te waaien?
Ik waai noch west noch oost, noch noord, noch zuid.
Ik waai cerror.
En mijn mening is belangrijker dan mijn mening aanpassen voor een groep.
Individualisme gaat mij meer aan dan een groepsgedachte.
Dus wijk ik af?
Ik waai niet mee, ik waai met mezelf
He, schaap, je mist 20 belangrijke punten. Je andere uitspraken. Je benadeelt niet alleen mij, maar tientallen anderen. Who cares dat je mij een dictatortje vind. Word ik juist wel geil van. Je likt je in, op de momenten dat het je uitkomt. En dan weer leuk komen doen op msn, ondertussen... terwijl je 1 minuut daarvoor nog post: 'ik haat DP'quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
-blaat-
Meeer heeft te kennen gegeven via MSN dat ik niet welkom ben in zijn topics, was je dat even vergeten?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens zien staan hoor![]()
bier?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij ook al??
goh.. vreemd he
(alleen sommige uitspraken over DP, zou ik ook niet echt als fijn en supportieve ervaren als DP zijnde)
Was ik ook in dat MSN gesprek danquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:04 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Meeer heeft te kennen gegeven via MSN dat ik niet welkom ben in zijn topics, was je dat even vergeten?
Jij verdraait woorden ook wanneer het je uitkomt hequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:04 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Meeer heeft te kennen gegeven via MSN dat ik niet welkom ben in zijn topics, was je dat even vergeten?
Sommige mensen kunnen nou eenmaal melodramatisch reagerenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:06 schreef DePresident het volgende:
Het lijken wel coordinatie-loze, gehersenspoelde pitcarin-mongooltjes![]()
en? zolang hij niet blauw, paars of rood is.. ben jij hier nog welkomquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:04 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je liegt, bedriegt en verdraait weer alles DP zoals gewoonlijk, krijg ik nu zometeen weer een mailtje van nikky, waar ik ter verantwoording wordt geroepen omdat ik boos doe tegen jou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij verdraait woorden ook wanneer het je uitkomt he![]()
Mijn woorden waren: 'vind je het niet leuk, dan kom je niet. Je bent altijd welkom'![]()
Waarom zou ik mijzelf moeten klampen aan 1 gedachtegoed?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
He, schaap, je mist 20 belangrijke punten. Je andere uitspraken. Je benadeelt niet alleen mij, maar tientallen anderen. Who cares dat je mij een dictatortje vind. Word ik juist wel geil van. Je likt je in, op de momenten dat het je uitkomt. En dan weer leuk komen doen op msn, ondertussen... terwijl je 1 minuut daarvoor nog post: 'ik haat DP'![]()
![]()
Dan zul je vast iets fout hebben gedaan, als je een mailtje krijgt van een FAquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:07 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je liegt, bedriegt en verdraait weer alles DP zoals gewoonlijk, krijg ik nu zometeen weer een mailtje van nikky, waar ik ter verantwoording wordt geroepen omdat ik boos doe tegen jou?
Als je mij en de anderen die met mij posten, totaal uitkotst... dan tyfus je toch opquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf moeten klampen aan 1 gedachtegoed?
Jouw "gedachtegoed? "
Flikker op, als je het meewaaien noemt, goed dan doe ik dat
Steek je tong nu nog iets dieper in zijn anus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nou eenmaal melodramatisch reageren![]()
Stuart ! Val aan !quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Steek je tong nu nog iets dieper in zijn anus.
Vind hij stimulerend
Ik kots alleen jouw in stuart uit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als je mij en de anderen die met mij posten, totaal uitkotst... dan tyfus je toch op![]()
Wat heb jij een geluk dat het op FOK! verboden is om persoonlijke logs te plaatsen, het zou je namelijk in een heel ander daglicht stellen DP!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dan zul je vast iets fout hebben gedaan, als je een mailtje krijgt van een FA
Vast weer een 'niet te checken' 'uit de lucht gegrepen' verzinsel van je.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kots alleen jouw in stuart uit.
De rest mag ik wel.
Ach gossie!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
Stuart ! Val aan !![]()
Ze geilen toch wel een beetje op me.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
Grappig, dat mensen die al zéker 4 keer hebben gezegd weg te gaan toch maar blijven reageren. Hiervan wordt hun geloofwaardigheid noch serieusheid groter![]()
Doe 't via msn dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:11 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Wat heb jij een geluk dat het op FOK! verboden is om persoonlijke logs te plaatsen, het zou je namelijk in een heel ander daglicht stellen DP!
Je bent een makkelijk kereltje die véél te snel pissed off is en overal bij wilt horen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kots alleen jouw in stuart uit.
De rest mag ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |