Je beschuldigt stuart er dus van blindelings achter me aan te rennen :') Die gast is ouder dan mij en heeft een eigen meningquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen duidelijk maken waarom ik doei zeg
ik lik mij in?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat je je inlikt. Vervolgens trekt hij zelf zijn conclusies door eens te gaan kijken of dat zo is
Lees je posts eens terugquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
ik lik mij in?
Ik zie een lollig topic van xebro (oh help!)
En ik lik mij in?
Hoe kortzichtig kun je zijn!![]()
![]()
![]()
Zorg er dan voor dat hij het ook uit....quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je beschuldigt stuart er dus van blindelings achter me aan te rennenDie gast is ouder dan mij en heeft een eigen mening
Dat lijkt mij een wijs besluitquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:54 schreef DePresident het volgende:
ik reageer ook niet meer op die afhaalchineeshomo![]()
Ik ben tenminste mezelf....quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Lees je posts eens terug![]()
'kutkliekje' 'ik haat DP' (![]()
) 'ik zou bij dat kliekje horen'
enz
Ik ben mezelf...... Cerror heeft zichzelf gevondenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben tenminste mezelf....
Rot toch op met je loyaliteit en ik steun DP geroep eerder.....
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar als je je mening gaat wijzigen en daarmee mensen in de zeik zet, om je ergens anders populair te maken, dan mag je opzoutenquote:Je bent nu verkeerd bezig, klaar uit.
Als mensen geen eigen mening meer mogen hebben in "jouw" topics.
Krijg dan ebola en moge je rotten in moddergat, het meest attractieve plekje van friesland
Ja, best wel....quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:57 schreef Stuart het volgende:
Het is best rustig vandaag DP![]()
Hoi Petrequote:Op zaterdag 27 november 2004 00:58 schreef petre86 het volgende:
de mensen doen de TT wel eer aan he.. kinderachtig gedrag!
Zelfreflectie is oke. DPquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben mezelf...... Cerror heeft zichzelf gevonden :') Je waait met alle winden mee man :')
[..]
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar als je je mening gaat wijzigen en daarmee mensen in de zeik zet, om je ergens anders populair te maken, dan mag je opzouten![]()
Je moet je niet zo druk maken, niemand is heiligquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:00 schreef DePresident het volgende:
Het doet me toch wel pijn eigenlijk![]()
Maar ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die met alle winden meewaaien ten koste van mij of jullie ...![]()
och ja..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken, niemand is heilig![]()
Je doet zelf niet anders grapjas en ik ben ook weg, want dat moet van meneer DP!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:00 schreef DePresident het volgende:
Het doet me toch wel pijn eigenlijk![]()
Maar ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die met alle winden meewaaien ten koste van mij of jullie ...![]()
Sorry ik moet nog 1 keer reagerenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben mezelf...... Cerror heeft zichzelf gevondenJe waait met alle winden mee man
![]()
[..]
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar als je je mening gaat wijzigen en daarmee mensen in de zeik zet, om je ergens anders populair te maken, dan mag je opzouten![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken, niemand is heilig![]()
Ken ik jouquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je doet zelf niet anders grapjas en ik ben ook weg, want dat moet van meneer DP!
Groetjes allemaal!![]()
Dat heb ik nergens zien staan hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je doet zelf niet anders grapjas en ik ben ook weg, want dat moet van meneer DP!
Groetjes allemaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |