Serieus?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik krijg het m'n strot bijna niet uit....... maar je hebt een leuke avatar
Doe jij es effe normaalquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Toch een kleretopic, dus geen naakte wijvenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Welterusten, ook voor het geval je de huwelijksnacht overdoet en als het daarin tot slapen mag komen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:31 schreef it_was_me het volgende:
Maar ik ging eigenlijk alleen achter de comp om 'm uit te zetten. Ik ga lekker slapen.
wie weet de huwelijksnacht overdoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
open je eigenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch een kleretopic, dus geen naakte wijven
Je ontneemt me de woordenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
open je eigen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je ontneemt me de woorden![]()
Die gisteren juist zo haar best deed om juist níet gemist te worden, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:29 schreef DePresident het volgende:
Waar is die snor, die gisteren zo achterlijk bezig was tegen PS![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef Stuart het volgende:
Ik ben over 17 dagen jarig![]()
Open een leven, misschien kun je meepostenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
open je eigen![]()
![]()
Nou ik kan nog wat leren van haar volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die gisteren juist zo haar best deed om juist níet gemist te worden, bedoel je?
Nu nog nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:35 schreef DePresident het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik open een topci !
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Open een leven, misschien kun je meeposten
Dan is dit hier het verkeerde sub-forumquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
relatieproblemen? alweer?
![]()
NIET WAARquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe kleerties gekocht![]()
![]()
![]()
Yup, ik ga niet meer posten in een topic van een self centered eikeltje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:35 schreef Stuart het volgende:
Gaat je weg Cerror![]()
Als het maar niet gaat om tips omtrent kleidingkeuze.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nou ik kan nog wat leren van haar volgens mij![]()
Je hebt dus verlorenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET WAAR
ik zei : in maart pas![]()
Cerror ! Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is dit hier het verkeerde sub-forum![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
relatieproblemen? alweer?
![]()
thnxquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, ik ga niet meer posten in een topic van een self centered eikeltje.
Deel je niet zijn mening, dan lig je eruit
Naja, dan lig ik er maar uit, I don't careallemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |