abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 07:33:58 #151
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11552226
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 01:56 schreef Markster het volgende:
nog even vraagje, hoe kan ik "dynamite defused" en "dynamite planted" zeggen?
Op de X-box gaat dat automatisch.
Jij zal zeker de pc versie spelen kijk anders effen in de handleiding.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_11559278
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 07:33 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Op de X-box gaat dat automatisch.
Jij zal zeker de pc versie spelen kijk anders effen in de handleiding.

Het is de multiplayer demo

Het gaat alleen automatisch als je met de Amerikanen dynamiet plant, of met de Duitsers dynamiet defused. Maar ik hoor sommige dus ook de andere zin zeggen die dus niet automatisch gaat en ook niet in het V-menu staat.

zondag 6 juli 2003 @ 01:12:13 #153
136 V.
Like tears in rain...
pi_11590665
Help mij...

Ik zit moederneukend klem in het derde hoofdstuk (the forest) waar ik achter in die truck moet komen.

Die laatste soldaat moet ik laten leven, anders mislukt de missie, maar hoe groot mijn omtrekkende beweging ook is... ik kom niet bij die truck zonder dat die rotmof alarm slaat.

Doe ik iets fout? Of is het toch gewoon een kutspel?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_11592806
Je moet in de truck gaan zitten, als ik het me goed herinner....
Bud, where is Bud?
  zondag 6 juli 2003 @ 11:44:11 #155
136 V.
Like tears in rain...
pi_11595152
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:15 schreef Terence_Hill het volgende:
Je moet in de truck gaan zitten, als ik het me goed herinner....
Alleen je kortetermijngeheugen werkt iets minder:
quote:
Op zondag 6 juli 2003 01:12 schreef Verbal het volgende:

ik kom niet bij die truck zonder dat die rotmof alarm slaat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_11596906
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Alleen je kortetermijngeheugen werkt iets minder:
[..]

V.

't Is echt een hoerig rotlevel idd. Ik ben bang dat je met iets te veel lawaai de andere moffen hebt uitgeschakeld. Is dat het geval dan is de laatste mof extra alert op 'ein Intruder'. Ik zou zeggen blijf proberen, misschien is het een goed idee om de level opnieuw te spelen, en wees voorzichtig met het saven van je positie. Doe het niet direct als je een mannetje hebt uitgeschakeld, maar wacht ff tot het echt rustig is. Succes.

StraightOuttaGrunn
pi_12958782
Ik heb dus het spel gekopieerd van een vriend, en kan de multiplayer versie dus niet spelen, hij geeft telkens invallid_cdkey. Is hier iets aan te doen? (behalve de origineel kopen dan).
pi_12959442
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:56 schreef Rubert het volgende:
Ik heb dus het spel gekopieerd van een vriend, en kan de multiplayer versie dus niet spelen, hij geeft telkens invallid_cdkey. Is hier iets aan te doen? (behalve de origineel kopen dan).
kan je vriend nu dus ook niet meer online... of heb je niet zijn key gebruikt. anyway, volgens mij is de enige optie kopen
pi_12959906
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:56 schreef Rubert het volgende:
je kan op cracked servers gaan spelen.. daar heb je geen key voor nodig.. zijn genoeg sites te googlen met een overzicht van cracked servers.
pi_12966611
Uhm, en waar kun je zoiets vinden/zoeken, en waar in het spel moet je die dan invoeren? Vooral erg benieuwd naar waar je ze in moet voeren. Iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door Rubert op 05-09-2003 19:09]

pi_12967002
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:52 schreef Rubert het volgende:
Uhm, en waar kun je zoiets vinden/zoeken, en waar in het spel moet je die dan invoeren? Vooral erg benieuwd naar waar je ze in moet voeren. Iemand?
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, alleen het lukt me nog steeds niet. Zou iemand het uit kunnen leggen?
pi_12982519
Oke, nu ben ik dus gaan zoeken en kan eigenlijk alleen maar servers voor linux vinden. Weet iemand toevallig een goeie site met zulke servers voor windows?
pi_12982592
Dat spel is geniaal.... Ik heb ook zon multiplayer versie (voor Linux) en ik moet zeggen me G-Force 2 MX 400 wil het nog lekker bij trekken om eertlijk te zijn op een reso van 1024 x 768 op 24Bit...

Maar het kan ook komen omdat linux niet zo vol staat als windows... maar het spel is echt geniaal.... Vooral die online-campains.... heb al heel wat uurtjes gespeelt.....

pi_12990217
zou je er straks ook op de ps2 mee online kunnen??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zaterdag 6 september 2003 @ 22:24:27 #165
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12990248
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
zou je er straks ook op de ps2 mee online kunnen??
Dacht het niet.
Blij ben dat ie op de X-Box wel online is.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_19051954
het spel is echt super dus ik dacht ik koop het,
dus ik koop de extended edition (das RCTW, RCTW:ET, & Wolfenstein 3D :') en nog een shitload editors etc extra)

maar ik krijg nu het volgende probleem:
ik kan niet op de servers spelen omdat ik een verouderde versie schijn te hebben, nou oke ik ga dus even de wolf_update_1_4.exe downloaden en installeren en dan krijg ik het volgende probleem: "setup could not locate a version of RTCW on your system. Press OK to exit"

ik kan hem nu dus onmoggelijk spelen online want hij weigert te updaten
Iemand enig idee??
een vriend van mij heeft exact dezelfde gekocht en die heeft ook dit probleem, we gebruiken allebei windows xp met SP1 etc.

de versie van RCTW die hij installeert is overigens de platinum edition

edit:

okee opgelost, bleek dat ik punkbuster handmatig moest updaten

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 11-05-2004 23:23:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')