quote:Op donderdag 23 december 2004 09:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil een topic openen..
Wat is anti-dogmatisch eigenlijk?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef speknek het volgende:
*zweep uit het vet haalt*.
Ohh zoquote:Op donderdag 23 december 2004 10:02 schreef speknek het volgende:
Een dogma is als je vasthoudt aan iets, ookal is dat allang niet logisch meer (religies, je kent het wel).
Ik ben verstokt anti-verstokten dus.
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:01 schreef Thomper het volgende:
G&C FB topic (Lik je in bij Kwik, Kwek en Kwak)
Okee....
gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mag deze dicht? [Hattrick] Deel 48: Fok!-Hattrick in ontwikkeling... :Y
Ivm de aanwezigheid van deze? [Hattrick] deel 48: Met GotenSSJ in de kribbe, en Jozef qyn.
Dank U
In principe zou het hattrick algemeen daarvoor gebruikt kunnen worden? Ik wacht ook even op Speknek, kijken wat hij ervan vindtquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een vraag:
De Fok!-Hattrick federatie post nu met ongeveer 50 leden in de 3 Hattrick topics, te weten: Hattrick algemeen, Fok!CUP en Fok!TOTO
Aangezien we nogal veel last hebben van Slowchat en snel gevulde topics door deze onzin, wil ik voorstellen hier een slowchat topic voor te openen. Users kunnen elkaar corrigeren om daar over ander soortige zaken te praten dan Hattrick, maar er wel verband mee houden... (klinkt vaag) Ik ben er van overtuigd dat dit gaat werken.
Is dat mogelijk en toegestaan? Thanx
er zijn er een aantal die er niet zo vaak zijn, of die het storend vinden, maar voor wie de gegeven info ook nuttig is. Voor hun is het dan lastig om tussen die slowchat door te lezen en daar de info te vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
In principe zou het hattrick algemeen daarvoor gebruikt kunnen worden? Ik wacht ook even op Speknek, kijken wat hij ervan vindt
Ja, want 4 topics voor 1 spel is gewoon teveel van het goede.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
In principe zou het hattrick algemeen daarvoor gebruikt kunnen worden? Ik wacht ook even op Speknek, kijken wat hij ervan vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |