Geen dank. En veel plezier er mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:59 schreef Markster het volgende:
thx voor de savegame
Thanks, gelukt.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Bob_Ross het volgende:
[..]
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretje![]()
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap danquote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef static het volgende:
[..]
Thanks, gelukt.
Gelukkig had ik al die ammo dus heb dat rotding meteen de lucht uitgeknald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap dan
speel je op easy ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Bij die vuurtoren later in het spel had ik er maar twee nodig.
Ja, hehe.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
speel je op easy ofzo?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, ik ben dus niet gek... Ik had dat namelijk ook:quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
doed? spoiler tags?quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:39 schreef DWARQ het volgende:
[..]
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij die lift.
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
Had ik al gedaan, maar ook dat werkte niet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0
(of koop een legale editie...)
Nee, dat moet ie toch in zijn config.cfg doen? Bij mij wel iig.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0
(of koop een legale editie...)
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:01 schreef Alcatraz het volgende:
Hier nog wat meer informatie over de G-Man: http://www.steampowered.c(...)p?s=&threadid=182302
Het viel me op dat ik soms een mannetje zag staan maar die er dan later niet meer stond! Niet bij nagedacht en ik was gewoon verder gegaan. Maar op de screenshots zie je duidelijk dat het de G-man is. Best vet.
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt.
Oh dat zou kunnen ik ben nog niet zo ver maar op de link staan er van na level 7 nog maar drie screenshots.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |